Algemeen Beste Thaise massages in Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IJsberry

Wandelaar
29
30/12/22
15
2
Ik ben benieuwd wat de beste plek is voor een Thaise massage in Eindhoven.

Tot nu toe heb ik Banburi (in Tongelre) en Weirapee (in Strijp) bezocht, maar ik ben op zoek naar nieuwe adressen van salons of priveadressen die ik zeker uit zou moeten proberen.

Wie zijn de Eindhoven experts die weten waar ik moet zijn?

IJsberry

Wandelaar
29
30/12/22
15
2
Over Banburi is hier al genoeg geschreven. En mijn ervaring sluit daar wel op aan.

Bij Weirapee zijn de massages erg goed, nette salon, maar ik ging vaker zonder big smile naar huis dan met big smile. 😉

Karmageddon

Stamgast
Oudgediende
Supporter
284
04/07/21
367
15
Bij Banburi heb ik al meerdere goede ervaringen gehad en vind ik een fijne plek om heen te gaan.
Weirapee ben ik eenmaal geweest en ondanks dat de salon er zelf mooi uitziet was mijn ervaring matig, maar dat kan aan de betreffende dame hebben gelegen. Heb een normale ontspanningsmassage gekregen zonder poespas.
Noppakoaw ken ik verder niet.

Azaleaf10

Newbie
15
22/04/22
15
3
Zal bij Weirapee of Noppakoaw binnen wandelen een van deze dagen, mocht iemand nog suggesties of tips hebben mag een PM ook. Zal vanzelfsprekend mijn ervaring naderhand delen.

JC Esposito

Stamgast
265
15/09/21
103
38
Gisteren een lekkere Thaise massage gehad. Ze heeft mij goed los gekregen. Er werd dichtbij de schaamstreek gemasseerd. Na de massage weer ontspannen en happy naar huis gegaan.

Ik kom hier zeker terug. Lieve dame, mooi gezichtje. Info via PM, tips ook welkom

NewbieToNL

Newbie
3
12/03/23
0
I have moved to NL recently and plan to visit Banburi today. I read the thread. I have a generic question.. what do you wear during a massage? From where I come they give almost transparent underpants (scrub) to wear. How does it work here in NL or europe? Wear nothing? Keep my underpants on ? Or do they give something?

robjens

Stamgast
Oudgediende
307
01/07/21
175
25
I have moved to NL recently and plan to visit Banburi today. I read the thread. I have a generic question.. what do you wear during a massage? From where I come they give almost transparent underpants (scrub) to wear. How does it work here in NL or europe? Wear nothing? Keep my underpants on ? Or do they give something?
As far as I know you wear nothing at Banburi

Terug
Bovenaan Onderaan