Betaalde versus onbetaalde sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geef aan hoe het in jouw leven staat met betaalde versus onbetaalde sex

  • Ik heb nog nooit onbetaalde sex gehad

    Stemmen: 22 23,4%
  • Ik heb in het verleden onbetaalde sex gehad, maar nu alleen nog betaalde sex

    Stemmen: 24 25,5%
  • Ik heb afwisselend betaalde en onbetaalde sex

    Stemmen: 43 45,7%
  • Ik heb in het verleden betaalde sex gehad, maar nu alleen nog onbetaalde sex

    Stemmen: 5 5,3%
  • Ik heb nog nooit sex gehad

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    94
Ik heb geen zin en tijd om een vrouw waar ik mee zou willen seksen te verleiden.
Is voor mij teveel gedoe, anderen vinden dat spel van verleiding leuk. Ze willen en kunnen er tijd aan spenderen, ik niet.
Ik kies al meer dan 15 jaren alleen nog voor betaalseks en gratis zelfbediening.

Dit dus. Ik durf nog wel eens op een verloren uurtje rondkijken op een chat, maar er is tegenwoordig echt niets meer te scoren. Zeker niet zonder er uren, dagen tijd in te steken.

Zelf ook echt geen zin meer in om zo onbetaalde dates te scoren..
 
Heb ook geen zin om met een wildvreemde dame aan de slag te gaan..
In de context van daten, afspreken, waarschijnlijk de hele dag texten als het aan haar ligt..
Haar vriendinnen (als ze die heeft) leren kennen
Samen op vakantie gaan.. En misschien later samenwonen..
Waarschijnlijk heeft ze kinderen van 1 of andere andere halve zool..
Nee dank je de koekkoek..
Als ik nou 28 was ipv 48.. Dan was het misschien anders..
Daarom.. Betaal ik gewoon voor de sex..
Al word het steeds moeilijker om geen zeperd te treffen sinds een jaar ofzo..
Teveel nepprofielen, nepfoto's, nep dames met gejatte foto's,
Ik zou wel een dame kunnen oppikken uit het cafe oid.. Maar dan word het gelijk zo persoonlijk. En willen ze in de regel vanalles..
Bij een dvp trek ik de deur dicht en houd het daar op.. Of ik kom later nog een keer.. Maar dan houd het alsnog op..
 
ik ben ruim 20 jaar getrouwd geweest en sex met iemand waar je van houd is toch wel heel mooi hoor maar nu al 15 jaar vrijgezel en dan doe je aan betaalde sex en dat heeft ook wel wat maar het eerste is wel beter vind ik
 
De meest waanzinnige geile sex en een hele leuke tijd beleven met mooie, jonge vrouwen van jou keuze... zonder enige verdere verplichtingen en zonder mekaar te 'claimen'.

Als je een beetje moeite doet... om de 'juiste' DVP te vinden voor jou noden en wensen...is dat wat betaalsex je te bieden heeft. Werkt voor mij! Haha!
 
In mijn onderbewustzijn heb ik de beste seks meestal bij dames die minder kosten. Het gevoel dat ik enkele honderden euro's moet neerleggen zorgt voor zoveel druk om waar voor dat geld te krijgen dat ik mezelf moeilijker kan concentreren. ik had het liever anders gezien want ben me wel bewust dat die dames meestal meer kwaliteit geven.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.863
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan