Recensie Bettie, Den Haag, Doubletstraat K3 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Invisible007

Wandelaar
75
09/10/22
36
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Slechte ervaring. Het is de dame met grijs / blond haar (typisch geverfde haren van een Latina). Ze oogt wat oud (rond 40-50). Was er een paar keer langs gelopen en keek me altijd geil en gewillig aan. Ze liet ook wel is dr kutje zien tijdens het langs lopen. Soms vroeg ik of ze voor 30 wou (wilde ze altijd, maar toen altijd afgeslagen omdat er wel meer lekkers zat). Deze keer toch gegaan voor 30 euro, meteen wassen en nog voordat ze het condoom erom had begon ze al dat het volgende keer minimaal 40 (flinke afknapper dit natuurlijk) moest zijn. Ze pijpte me vervolgens 30 sec, toen wou ik wel neuken. Meteen maar doggy gedaan omdat ik eigenlijk nog weinig zin had om in deze sfeer te neuken. na ongeveer een minuutje stoten begon ze weer dat ik volgende keer meer moest betalen. Er kwamen weinig vriendelijke woorden uit en de stemming was over het algemeen gewoon slecht. Na 3 min doggy gedaan te hebben kreeg ik niet eens een stijve meer. Ze gaf nog wel aan eventueel te willen trekken, maar zelfs hier had mijn jonge heer geen zin mer in. Kortom NIET doen!
 
Deze keer toch gegaan voor 30 euro, meteen wassen en nog voordat ze het condoom erom had begon ze al dat het volgende keer minimaal 40 (flinke afknapper dit natuurlijk) moest zijn.
Man je weet toch dat het minimaal € 40 kost.
Wellicht als je het minimale had betaald, had je wel een goede service gehad.
Ik vind dit echt triest. Als je er niet € 40, 00 er voor over hebt, kan je beter thuis blijven.
 
Waarom? Ze geeft zelf aan dat ze 30 wil? Genoeg vrouwen daar gehad die voor 30 gaan en een goede service leveren.
Man je weet toch dat het minimaal € 40 kost.
Wellicht als je het minimale had betaald, had je wel een goede service gehad.
Ik vind dit echt triest. Als je er niet € 40, 00 er voor over hebt, kan je beter thuis blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan