Recensie Betty, Dreamgirls Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonelywalker

Newbie
17
07/11/22
17
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/betty-dreamgirls-kortrijk.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag gekozen voor Betty. Foto's op de site kloppen met de werkelijkheid. Heeft een mooi snoetje en spreekt redelijk goed Nederlands, enwoont al enkele jaren in Belgie. Van oorsprong is ze Roemeense. Is vroeger wat zwaarder geweest en goed afgevallen, dat is wel duidelijk zichtbaar.
Na het wasje uitgebreid beginnen tongen, en ze kan er wat van! Ze geniet er ook van.
Ik ondertussen haar beginnen vingeren waarbij ze snel klaar kwam. Toen ik met mijn hoofd afzakte naar lagere regionen, hield ze me tegen en zei : "volgende keer misschien, vandaag gaat niet". Ongesteld dus???:confused::confused:.
Enfin niet aan mijn hart laten komen en me door haar uitgebreid laten pijpen. Doet ze heel goed en met overgave. Uiteindelijk zo na een tijdje tot een hoogtepunt gekomen.
Achteraf nog een goede massage gekregen.
Al bij al voldaan naar buiten en de 45 minuten volbracht.
Voor haar pijpkunsten kom ik zeker nog terug, en zeker rekening houdende dat ze nog maar een beginner is.
 
nooit ga ik niet meer voel me beledigt
als ze u niet aanstaat wil ze niet en proberen ze de klant de schukd te geven
eerste keer dat ik zo iets mee maak maar soit zal daar geen vaste klant worden
er zijn andere waar je wel respect krijg
 
nooit ga ik niet meer voel me beledigt
als ze u niet aanstaat wil ze niet en proberen ze de klant de schukd te geven
eerste keer dat ik zo iets mee maak maar soit zal daar geen vaste klant worden
er zijn andere waar je wel respect krijg
Beste Meneer , ik heb u geweigerd wegens hygiënische redenen. We hebben dit delicaat onderwerp zeer voorzichtig en respectvol gebracht . U zou toch moeten weten dat wanneer u op bezoek gaat bij de dames er geen geuren mogen vrijkomen zelfs wanneer u nog gekleed bent. Vriendelijke groeten Inneke
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb een slechte invloed op de dames van DGK. Een paar maand na mijn bezoekje aan Cassandra is die voor zichzelf gaan werken, vorig jaar bezocht ik Laura en een paar weken later was die ook weg, en nu onlangs had ik een afspraak met Betty gemaakt... Floeps! Ook van de line-up verdwenen. Alleen Vicky lijkt er een vaste waarde :)

Maar Betty dus. Op zich kan ik niet echt klagen over de date, maar er waren een aantal kleine details waardoor ik mij toch twee maal zou bedenken voor herhaling. Allereerst het profiel op RL. Nationaliteit Belgisch (was Roemeens, maar sprak perfect nederlands), Tatoeages Nee (toch wel), Piercings Nee (ik heb er toch één gevonden), en bovenstaande recensie spreekt van Rood haar, maar Betty is een brunette.
Ze is mooi, jong, vriendelijk, lief en sensueel, maar soms wat terughoudend voor sommige handelingen. Pijpen was heel goed, beffen kon nu blijkbar wel, intiem vond ik wat minder en dus terug overgeschakeld naar oraal met CIM (maar geen snowbal). Ook vind ik het jammer dat ondanks haar jonge leeftijd, die vermagering zo vat heeft gehad op haar lichaam; die hangborsten vond ik een afknapper, al is het altijd 'natuurlijker' dan de siliconen die je op een ander voorgeschoteld krijgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan