WHEM Betty, Hulst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Werd al een eerste keer (kort) besproken op 19 jan nav haar 1ste gangbang bij Freya
 
Wie heeft er ervaring met Betty bij sexy Freya in hulst
Mannen ik ben bij die betty geweest. Geloof me mannen het is weggegooid geld. Ten eerste ze is geen vlaamse dame hoe ze haar voorstellen. Ze is een Bulgaarse dame van antwerpen. Ten tweede zo'n mooie dame is het ook niet hoe ze het beweren en hoe ze eruit ziet op de foto's. Sex was erg zwak en niks waard. Geen zoenen zelfs. En bij de eerste keer pijp ik met cdm zei ze ook nog. Ben vaker naar freya gegaan,maar deze betty was tot nu toe de slechtste ervaring daar. Voor mij was het weggegooid geld.
 
Bedankt voor de reactie want ik wou er vandaag langs gaan. Ivm die slechte service, ik hoop dat je er ginder toch iets van gezegd hebt. Ik heb dit nl altijd gedaan, want dit schaadt ook de andere goede meiden daar.
 
Bedankt voor de reactie want ik wou er vandaag langs gaan. Ivm die slechte service, ik hoop dat je er ginder toch iets van gezegd hebt. Ik heb dit nl altijd gedaan, want dit schaadt ook de andere goede meiden daar.
Neen ik heb er niks van gezegd want was zo boos eigenlijk. Idd dat schaad de imago van die andere topmeisjes die altijd goed waren. Nicole was mijn vaste meisje maar wou dus eens een andere proberen. Bij deze mannen nicole nog altijd top bij mij.
 
Mannen ik ben bij die betty geweest. Geloof me mannen het is weggegooid geld. Ten eerste ze is geen vlaamse dame hoe ze haar voorstellen. Ze is een Bulgaarse dame van antwerpen. Ten tweede zo'n mooie dame is het ook niet hoe ze het beweren en hoe ze eruit ziet op de foto's. Sex was erg zwak en niks waard. Geen zoenen zelfs. En bij de eerste keer pijp ik met cdm zei ze ook nog. Ben vaker naar freya gegaan,maar deze betty was tot nu toe de slechtste ervaring daar. Voor mij was het weggegooid geld.
Recensie topic openen?
 
Mannen ik ben bij die betty geweest. Geloof me mannen het is weggegooid geld. Ten eerste ze is geen vlaamse dame hoe ze haar voorstellen. Ze is een Bulgaarse dame van antwerpen. Ten tweede zo'n mooie dame is het ook niet hoe ze het beweren en hoe ze eruit ziet op de foto's. Sex was erg zwak en niks waard. Geen zoenen zelfs. En bij de eerste keer pijp ik met cdm zei ze ook nog. Ben vaker naar freya gegaan,maar deze betty was tot nu toe de slechtste ervaring daar. Voor mij was het weggegooid geld.
Bedankt voor de informatie. Was van plan haar één dezer dagen te bezoeken, maar daar zie ik nu van af.
 
Bedankt voor de informatie. Was van plan haar één dezer dagen te bezoeken, maar daar zie ik nu van af.
Als je haar niet kent en je ziet de foto's en dan de uitleg denk je wauw wat een griet zeg. Maar niets is helaas...nicole daar tegenover zou ik dan wel prijzen. Ze is super vriendelijk en ook goed in sex en doet ook wat op haar adv vermeld is...
 
ik had maandag ochtend een momentje met Betty geboekt.
Maar op aankomst werd me een excuses aangeboden omdat Betty net buiten was.
Ziek zeiden ze.
Maar als ik het hier allemaal lees, en ze komt uit Antwerpen, lijkt het me een raar excuus.

Kan Freya verder niets aan doen natuurlijk, kom er graag.
Maar dit was natuurlijk een mindere ervaring.
 
ik had maandag ochtend een momentje met Betty geboekt.
Maar op aankomst werd me een excuses aangeboden omdat Betty net buiten was.
Ziek zeiden ze.
Maar als ik het hier allemaal lees, en ze komt uit Antwerpen, lijkt het me een raar excuus.

Kan Freya verder niets aan doen natuurlijk, kom er graag.
Maar dit was natuurlijk een mindere ervaring.
Kunnen ze je dan niet verwittigen zodat je niet tot ginder moet gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan