Recensie Aida/Betty/Rebecca, Nijmegen (voorheen Rotterdam) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
127
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3803258-rebecca
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag op bezoek geweest bij Roemeense Rebecca in Rotterdam Crooswijk. Ontvangt samen met minimaal 1 andere dame. Eenmaal binnen trappen op naar derde etage. Huiskamer met een bed en nog een slaapkamer plus minieme badkamer met douche en toilet. Rebecca ontvangt in de omgebouwde huiskamer die op zichzelf niet groot is. Dame is de dame van de foto's, hoewel iets minder fris en fruitig. Ze is heel slank met b cup borsten en haar wit geblondeerde haar heeft inmiddels 10cm pikzwarte uitgroei plus steil ipv krullend. Kwam voor half uurtje afwerksex en kreeg dat ook. Rebecca was ze behoorlijk goedlachs. De sex was eigenlijk wel prima, helaas liep ik weer tegen de "I do not lick balls" aan maar verder mocht ik lekker mijn gang gaan zonder gezeur. Staand doggy rammen met die smalle billen voor mijn neus, voor het raam met uitzicht driehoog maakte het voor mij heel leuk. Houd je van smal gebouwd en blond, kun je best een poging wagen hier. Oh ja, douchen raad ik niet aan hier, ik kreeg een klein en enorm stinkend handdoekje mee :-/ Ik betaalde 100 euro voor 30 minuten, pmc (ik kreeg geen keuze) en nmc.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/3803258-betty
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame heet nu Betty. Bezocht in Nijmegen

Prima dame en overeenkomstig met de foto's. Gezien het feit dat ik nergens een recensie kon vinden gekozen voor een vluggertje. Ontvangt in een discreet appartement samen met een andere dame. Betty is een lieve dame en ze doet haar best om het je naar de zin te maken. Persoonlijk vind ik haar te mager dus echt opgewonden raakte ik er niet van. Ze pijpt wel heel lekker overigens. Neuken in doggystyle was prima. Leuk tussendoortje, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond met Betty afgesproken ondanks de wat tegenvallende recensies. Ik werd bij binnenkomst blij verrast met een bloedmooie meid, mooi slank en vol energie. Ze was zeker niet te dun, precies zo slank als ik zoek.
Ze dook vrijwel direct bovenop me en gaf me een heerlijke pijpbeurt(mc). Deepthroat en lekker wild. Ik kon haar ondertussen lekker vingeren en daarna in 69 verder. Diverse standjes waarbij ze de energie goed vast wist te houden. Daarna heerlijk klaargezogen(mc).

Al met al een heerlijke date met herhalingsgevaar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/3803258-aida
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aida is een mooie slanke meid, heeft kleine zachte borsten met lange dunne tepels waar je heerlijk op mag sabbelen en zuigen. Ze heeft een spontane uitstraling, komt vrolijk over waardoor je snel op je gemak bent.

Ze doet niet aan tongzoenen, dat is voor mij het enige grote minpunt. Pijpen zonder condoom heb ik niet naar gevraagd, ik kwam voor een kort bezoek van 30 minuten zonder extra's.

Ze heeft een mooie geile oogopslag en daarmee mij heerlijk opgegeild tezamen door met haar handen en mond met mijn pik te spelen, steeds richting het hoogtepunt en dan net op tijd de aandacht verplaatsen naar mijn ballen.

Tijdens dit alles heb ik constant lekker met haar borsten en tepels gespeeld, kleine zachte borsten vind ik super opwindend. Voor mij was dit mede hierdoor een erg lekker en fijn half uurtje.

Ik ben neukend in haar klaar gekomen, met condoom en benieuwd of een bezoek van een uur met uitgebreid beffen en wat meer spelen net ze bevredigend zal zijn. Dus ik ga zeker nog een terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan