Recensie Betty (Roe), Den Haag, Doubletstraat 7 k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Win/Win Filantroop

Wandelaar
82
24/06/22
43
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Van de week voor de tweede keer bij Betty (aantal weken geleden stond ze op 16a waar normaal altijd vrij lange dame staat met mooie body)geweest jonge blonde Roemeense met (volgens mij natuurlijke) dikke billen (wel slank). Haar houding is alles behalve uitnodigend voor het raam en ook tijdens het eerste contact nogal gereserveerd maar tijdens de seks komt ze behoorlijk los. Een hele lieve en behoorlijk g**** meid. We gaan haar zeker regelmatig bezoeken.
Al met al 4 en een halve ster

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
ik ben ook bij deze hele mooie Betty langs geweest toen ze nog op 16aK1 zat met de kamer boven links
bij binnen komst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Betty heeft me eerst heerlijk afgetrokken en begon me hierna heerlijk te pijpen dit doet ze erg goed met diepuh halen en kijkt je hier geil bij aan
Toen me tool op titanium sterkte was heb ik ook Betty op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en heb ik haar heerlijk liggen pompen wat een mooi kaal kutje heeft ze toch en ook hele mooie borstjes niet normaal en niet te vergeten haar prachtige gezichtje
Hierna was het tijd voor doggy Betty heeft ook een heel mooi kontje om tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voordat ik grommend in haar klaar kwam.,
Betty is echt een prachtige jonguh dame, geen klok kijker gelukkig en doet goed actief mee, ik ga zeker weten terug naar naar.

Bedankt Betty voor de heerlijke sessie met jou
Lekker zeg, nou dan probeer ik dr ook een x uit want heb dr een paar keer in dr ogen aangekeken en vond dr redelijk aggressief kijken😅 maar dankzij je review ben ik wel benieuwd geworden
dat zou ik zeker doen broeder het is echt een aan te raden meid
EN ik weet dat ze er best vroeg staat vanaf 14:00 soms

Terug
Bovenaan Onderaan