Bezoek aan de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik moet binnenkort overdag in Amsterdam werken ,is het de moeite waard om over de wallen te gaan of is er overdag niks te beleven ?
De wallen kun je beter vermijden de prijzen zijn te duur je betaalt makkelijk 100 euro voor een kwartiertje seks. Veel ramen op de wallen zijn leeg en de dames zijn puur op je geld uit snel afwerken daar zijn ze goed in op de wallen.
 
Aan de andere kant, overdag is het er vrij rustig en je kunt altijd even rondkijken of er toevallig een aantrekkelijke dame zit.
Afhankelijk van je locatie zou je ook in het Singelgebied of op de Ruysdaelkade kunnen kijken. Daar iets minder kans op overgeprijsde afwerksex.
 
overdag de Wallen bezoeken heeft weinig nut, zo'n 95% van de ramen zal leeg zijn. Beter even naar de Ruysdaelkade. Tevens is de dienstverlening gemiddeld genomen op de Ruysdael een stuk beter dan op de Wallen.
 
Ruysdaelkade inderdaad wat in verhouding meer keus en zitten leuke dames.
Nadeel is dat er verder weinig zit op een coffeeshop na. Wallen is wat dat betreft levendiger en je kan er wat leuker rondlopen ipv die kade op en neer. Maar voor het aanbod is de Ruysdaelkade beter.
 
Je kan beter naar de Ruysdaelkade of het Singel gebied gaan. Meer dames, betere service en iets lagere prijzen. De wallen zijn leuk hoor voor een keertje, en helemaal als jonge gast. Ik was op de wallen in 2008 en toen waren het echt gouden tijden. Bijna ieder raam was bezet. Hele mooie dames ook. Ik kon mij nog een mooie dame herinneren die als ondeugend schoolmeisje achter het raam stond. Maar nu zijn de dames de volksstammen toeristen spuugzat. Daarom ga lekker naar de Ruysdaelkade voor betere service
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan