Recensie Bia/Marcela, Hengelo (voorheen Vianen, Doetinchem, Zwolle, Amersfoort, Nijmegen, Hedel) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
136
50
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8217093-bia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar dagen terug bij deze Latina geweest.
Die borsten zijn echt huge (voor mij dan), geweldig gewoon hoe ze in je gezicht bungelen.

halfuurtje afgesproken, ze ontvangt niet in DEN BOSCH, maar in de buurt. Nml in HEDEL.

appartement in een woonwijk, dus niet echt superdiscreet. Ik ben doordeweeks gegaan overdag, mijn inziens discreter dan na 17uur en in het weekend.
Het is de dame op de foto, nogmaals heerlijk borsten om mee te spelen, kleine Juan ook er tussen gezeten.
Ze kan helaas niet goed Engels, alleen Portugees.

Als het aan haar lag hoefde ik mij eigenlijk niet te wassen, maar dat doe ik graag uit mezelf. Ik kreeg helaas een natte handdoek aangeboden, doe maar niet dacht ik.

Pijpen zc prima.
Neuken prima.
Tongzoenen alleen met puntje tong, dus afknapper.

Met tittyfuck haar ondergekliedert uiteindelijk.
Door taalbarrierre niet echt een klik, maar goed voor alleen neuken zonder gesprek op hoog niveau.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8217093-bia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik moest voor een werkafspraak in Vianen zijn of all places, dus even gekeken of daar toevallig dames zitten. Zo kwam ik bij Bia uit, een blonde milf latina met dikke neptieten. Afspraak maken deed ik op de dag zelf en ging heel makkelijk en snel. Het was een apart bezoek omdat ik voor 't eerst een (half) pilletje cenforce op had om eens te proberen (ervaring beschreven in 't "kamagra ervaringen" topic). Ik heb Bia helemaal afgeneukt maar het is me helaas maar 1 keer gelukt om klaar te komen, ze neukt wel echt goed en met volle inzet dus daarvoor 5 sterren. Pijpen stelt niet zoveel voor. Zoenen is heel raar, ze kust namelijk niet maar tongt wel / draait snel rondjes met haar tong. Voor mij 0 herhalingsgevaar omdat ze totaal niet mijn type is (afgezien van de tieten) en véél ouder is dan ik, maar als je een latina zoekt die je echt hard kunt nemen dan moet je eens langs.
 
Ik zit telkens als ik haar advertentie zie te twijfelen of ik zal gaan. Net als bij zoveel dames op kinky vraag ik me af of het geen omgebouwde kerels zijn... zo ook bij Bia..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan