Recensie Bianca Almelo 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cor

Vaste klant
208
23/10/21
233
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Begreep deze mooie dame is al best langere tijd in Almelo bij RLH te vinden maar is nog niet genoemd. Best bijzonder eigenlijk dat er altijd veel over bepaalde dames wordt geschreven hier. Terwijl ik daar na toch 1 bezoekje al op uitgekeken ben maar zal geen naam noemen. Daarom even over Bianca. Ze is een mooie verschijning. Ik schat haar rond de 40 jaar.


Bianca zat in kamernummer 5 en is een best knappe Nederlandse dame (vermoedelijk Nederlandse). Ze heeft donkerbruin lang haar en is slank met een mooi figuurtje. Ik heb haar op de dinsdag bezocht en ze is er meestal ook alleen op die dag. Ze is vriendelijk en sexy. Ik heb een vluggertje gedaan met pijpen, beffen en intiem. Ik kom zeker nog eens terug bij haar want ik had een geile tijd met haar al was de date wat kort maar dat lag niet aan haar.
 
Toen ik laatst een andere dvp daar bezocht had heb ik nog ff met haar staan kletsen bij haar kamerdeur, ze was net begonnen. Helaas voor mij. Jammer genoeg ben ik vergeten te vragen waar je kan zien wanneer zij er is. Een telefoonnummer in mijn pb zou ik erg waarderen of ergens waar ze adverteert.
 
Zij heeft geen advertenties is is er slechts 1 dag per week, dacht op dinsdag, dus gewoon ff aan haar vragen. Voor mij een van de twee beste dames in RLH die ik daar bezoek.
 
Ze is er al 2 jaar maar gelukkig niet eentje die er elke dag/meerdere dagen is, zoals de meeste daar wel dagenlang werken.

Deze dame is anders dan de dames die er dagen achtereen zitten. Vandaar dat je haar niet snel zult treffen. Ze is er maar 1 dag p. week.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan