Recensie Bianca / Amanda, door heel W-O Vl 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mistert

Newbie
14
07/08/21
4
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amanda-anal-hott-last-days-in-the-city.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bij Bianca geweest. Foto's kloppen 100%
Enthouisasme was top. Tongzoenen en intiem waren super. Enkel wel onmiddelijk condoom aan bij het pijpen. Maar dit maakte ze mijn inziens goed met haar enthousiasme toen ze me iets later aan het berijden was...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Laatst bewerkt door een moderator:

Iemand? Is al eens eerder in Brugge geweest.
Ik ben er bijgeweest
haar fotos zijn echt maar in het echt is ze iets minder knap dan op haar mooiste fotos maar mooier dan op haar mindere fotos
,maar meer dan knap genoeg ,leuk gezichtje ,prachtige ogen en mooie lippen (zou wel apetrots zijn om met haar over straat te lopen)
fantastische kont ,borsten iets minder maar toch ook mooi (geen echte maar je mag er stevig aanzitten)
lekkere poes ,pijpen is met condoom
maakt wel veel fake lawaai maar toch zeker geslaagd ,ze riep letterlijk bijna de straat naar buiten ,had eigenlijk wel iets sexy dat geroep maar wel fake (op de volgende afspraak vroeg ik om het rustiger aan te doen en dan was het een stuk beter), in lingerie is het een echte bom (deed echt haar best)
Ze is slank 60 kg ongeveer ,zit nu in spanje maar komt in juni of juli terug naar Brugge ,anaal niet gedaan ,mij ziet ze nog
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er bijgeweest
haar fotos zijn echt maar in het echt is ze iets minder knap dan op haar mooiste fotos maar mooier dan op haar mindere fotos
,maar meer dan knap genoeg ,leuk gezichtje ,prachtige ogen en mooie lippen (zou wel apetrots zijn om met haar over straat te lopen)
fantastische kont ,borsten iets minder maar toch ook mooi (geen echte maar je mag er stevig aanzitten)
lekkere poes ,pijpen is met condoom
maakt wel veel fake lawaai maar toch zeker geslaagd ,ze riep letterlijk bijna de straat naar buiten ,had eigenlijk wel iets sexy dat geroep maar wel fake (op de volgende afspraak vroeg ik om het rustiger aan te doen en dan was het een stuk beter), in lingerie is het een echte bom (deed echt haar best)
Ze is slank 60 kg ongeveer ,zit nu in spanje maar komt in juni of juli terug naar Brugge ,mij ziet ze nog
Is een zalige meid
Pijpen is zonder
Doet ook zonder probleem anaal
 
Ook al paar keer bij geweest. Super lieve dame en ook zeer mooi.
Bij mij ook steeds tongzoenen en pijpen zonder condoom… vorige keer was ze daar met haar zus 😂
Ja wel grappig ,ze was eens verkouden en stelde voor dat ik haar jongere zus zou nemen ,wel speciaal zulk voorstel
Maar niet gedaan ,gewacht tot ze genezen was (momenteel is ze daar met een vriendin ,niet haar zus)
 
Ja wel grappig ,ze was eens verkouden en stelde voor dat ik haar jongere zus zou nemen ,wel speciaal zulk voorstel
Maar niet gedaan ,gewacht tot ze genezen was (momenteel is ze daar met een vriendin ,niet haar zus)
De vorige keer dacht ze dat ze Corona had en wou eerst test afwachten 😉
Je kon goed zien dat zussen waren maar Amanda is mooier
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
159
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze was de tweede "Amanda" waar ik heb mogen van proeven in Brugge Ze is een heel mooie lady, met een stralende lach en sexy body. Ze is heel aangenaam in omgang, voelde me daardoor direct "thuis" bij haar. Gevoel voor humor, reageert heel gevat ook, flikkering in de oogjes...dus idd.... khad geluk...de klik was er.

Na een verfrissend wasje, op haar bed beland. Voorzichtig begonnen haar sexy lijfje te verkennen en verwennen. Tussendoor draaide ze me een diepe tong waar mijn tenen van krulden. Waw. We wisselden elkaar af om de lead te nemen. Hierbij haar lekker diep en lang gebeft, wat ze maar al te graag liet gebeuren. Het geil stroomde langs haar billen op bed. Njammie konijn dacht ik bij mezelf. Op haar knietjes bood ze toen heel uitnodigend haar heerlijk sappig poesje aan, kont in de lucht. Kunnen jullie zich het beeld wat voorstellen? En wat een kont heeft ze!!! Haleluja sjamajeeeee. Haar foto's doen haar wat deze "asset" betreft, oneer aan. In realiteit heeft ze een kont waar je bij het zien alleen een half orgasme krijgt. Ik ontplofte dus ook haast toen ik haar in wild doggy style, mc langzaam penetreerde. Ze duwde lekker mee. De lakens die ze van genot met haar vingertjes verfrommelden, samen met een zeer voelbare pulserende poes, getuigden van haar eigenste genot. Moest al mijn beheersing aanspreken om niet meteen klaar te komen. Heerlijk ook om haar bij haar malse heupen vast te pakken. Uiteindelijk heel intens en diep in haar klaargekomen.

Kwas zo content dat ik haar daarna trakteerde op een massage. Zalig om haar sexy ronde vormen te zien en te voelen. Ik wou nog voor tweede ronde gaan, maar uurtje was al overschreden.

Ik ga zeker nog es terug, maar dan minstens voor anderhalf uur.
Ontvangt momenteel in BRUGGE by the way

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hii-guys-novelty-hot-ass.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vlotte communicatie (via sms, WhatsApp of bellen).
Is zoals op de foto's/films in de advertentie.
Uitstekende hygiëne.
Enthousiast en meegaand, laat veel toe.
Dank aan degenen hierboven die haar op de kaart hebben gezet. Ik hou van dit forum.
Aanrader.
 
Vlotte communicatie (via sms, WhatsApp of bellen).
Is zoals op de foto's/films in de advertentie.
Uitstekende hygiëne.
Enthousiast en meegaand, laat veel toe.
Dank aan degenen hierboven die haar op de kaart hebben gezet. Ik hou van dit forum.
Aanrader.
Ik ken die dame al wat langer …. Ze is niet 25-30 😂😂😂😂
Ze is er 40 maar zie er absoluut niet uit als iemand van 40….
Vond gewoon grappig dat je 25-30 dacht 😉

Maar is een topdame… nog tot dinsdag en dan komt ze binnen week of 2 terug naar haar geliefde Brugge 😉
 
En ook 2 verschillende gsm nrs ??
Of is dat die zus? 😄
Paar maand geleden kon je haar zus ook daten hoor… je kon goed zien dat zussen waren 🤪🤪🤪


Vroeger werkte die 2 dames op dezelfde lokatie. Had eerst date met de zwartharige en zag na date de blonde Amanda. Beide dames zijn zeer goed maar mijn voorkeur ga uit naar blonde Amanda 😉
 
Laatst bewerkt:
Paar maand geleden kon je haar zus ook daten hoor… je kon goed zien dat zussen waren 🤪🤪🤪


Vroeger werkte die 2 dames op dezelfde lokatie. Had eerst date met de zwartharige en zag na date de blonde Amanda. Beide dames zijn zeer goed maar mijn voorkeur ga uit naar blonde Amanda 😉
Die zwartharige amanda vond ik zeer goed, veel mogelijk ook. Als die blonde amanda nog beter is, moet ik daar zeker eens mee afspreken!
 
Deze.
Is zo gek als iets…idd 70kg…heb haar bereden als zot in Brugge😂 Het bed was 1,5m verplaatst door het extreem wilde sexgebeuren 😀 Toen ik haar doggy nam en maar bleef pompen als gek kwam ze schokkend klaar 😂😃👍
 
Is zo gek als iets…idd 70kg…heb haar bereden als zot in Brugge😂 Het bed was 1,5m verplaatst door het extreem wilde sexgebeuren 😀 Toen ik haar doggy nam en maar bleef pompen als gek kwam ze schokkend klaar 😂😃👍
Je weet toch wel dat schokkend klaarkomen meestal fake is? 🤔🙄
Bij Zoe ook ... ik had haar amper 2 minuutjes gevingerd en gebeft en ze "kwam al schokkend klaar" 🙄
 
Je weet toch wel dat schokkend klaarkomen meestal fake is? 🤔🙄
Bij Zoe ook ... ik had haar amper 2 minuutjes gevingerd en gebeft en ze "kwam al schokkend klaar" 🙄
Bij zoe vind ik dat ook super irritant, heb haar dat al meermaals gezegd…

Amanda kan inderdaad redelijk wat verdragen…. Maar of alles zo gemeend is dat ze laten blijken … 😂😂
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-novelt.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom een parel getroffen. amai wat een exotische dame zeg. Een prachtige kont en grote borsten en een poppengezicht, alles van top klasse.
Ze was eenvoudig te contacten en heel prettige reacties terug. Was enige klant vandaag want ze had een paar dagen Parijs gedaan. Heerlijk met zoenen welkom geheten, naar boven en op bed beland. na de admin zaken draaide ze zich op haar buik en die kont.....wow. daarna uitgekleed, rustig aan alles en samen spelend naar pijpen, beffen en 69. heerlijk en wat neemt ze je lekker diep. Daarna cowgirl, dat was erg heftig, want zo een lichaam op je ..... daarna afgemaakt in missio. Zelf komt ze ook heel lekker. Lekker lang in haar blijven zitten en beetje bijgekomen. geen enkele haast.
Daarna over van alles en nog wat gesproken en heb een aardig beeld wat voor een dame dit is. Goed niveau, betrouwbaar. Ze heeft een max van 3 klanten per dag om bepaalde redenen, zeer plausibel. Heeft ook enkele vaste goede klanten. Had nog een keer gemogen maar ik moest weg. Die bewaar ik voor de volgende keer want dit is mijn absolute nieuwe nummer 1 !
Is ook af en aan in Spanje, daar wonen ze bijna allemaal...maar werkt hier alleen in Brugge. Hier ga ik vaak terugkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan