- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4731485-bianca
- Totale kosten (in euro)
- 250
Ook bij deze dame geweest, eerlijk gezegd had ik mijn twijfels aangezien ik de foto's op Kinky niet zo geweldig vind maar door de reviews toch maar de stap gewaagd.
Allememaggies Bassie wat een heerlijkheid. Er stond werkelijk een heerlijke en prachtige dame in lingerie achter de deur te wachten en vanaf het begin is het sex tot en met je weer de deur uitgaat. Alles is al geschreven maar echt een top date geweest. Ze laat zich goed sturen naar wat jij lekker vind en geen gezeur of gedoe. 2x heerlijk haar mondje gevuld en daar niets van terug gezien. Ze is er nog een paar dagen en dan is ze er in Mei weer, kan niet wachten.
1 minpunt is de prijs, maar liever iets meer uitgeven en het is genieten geblazen dan iets minder en dan toch net niet of zo. Herhaling gaat er zeker komen.
Allememaggies Bassie wat een heerlijkheid. Er stond werkelijk een heerlijke en prachtige dame in lingerie achter de deur te wachten en vanaf het begin is het sex tot en met je weer de deur uitgaat. Alles is al geschreven maar echt een top date geweest. Ze laat zich goed sturen naar wat jij lekker vind en geen gezeur of gedoe. 2x heerlijk haar mondje gevuld en daar niets van terug gezien. Ze is er nog een paar dagen en dan is ze er in Mei weer, kan niet wachten.
1 minpunt is de prijs, maar liever iets meer uitgeven en het is genieten geblazen dan iets minder en dan toch net niet of zo. Herhaling gaat er zeker komen.