Recensie Bianca, Amstelveen (voorheen Diemen) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is/was weer online... alleen geen reactie via WA :-( Paar keer afgesproken, maar lijkt er op iemand haar account zo nu en dan gewoon online zet ofzo. Of heeft iemand haar recentelijk nog bezocht?
 
For me same as @noryd81. Sent a whatsapp on Tuesday evening, got a reply on Wednesday morning at 9:22, replied myself at 9:35 to get an appointment and never heard anything again...Not sure what's going on here, if anyone managed to get an appointment with her please send me a PM to help out, thanks!
 
I met her a few times, but that was quite some time ago. Everytime she is "online" again i get excited and hope to meet her again :) But it feels like someone else is just coming online with her account and leaves again. So indeed just a confirmation that she's back from anyone else would be appriciated :)
 
Vandaag geweest en is gewoon 'good old' Bianca. Bij haar sta ik altijd veel eerder buiten dan pas na het uur waar ik voor betaal. Maar in tegenstelling tot wanneer me dat overkomt bij andere dames, heb ik daar absoluut geen slecht gevoel over. Ze werkt me ook zeker de deur nooit uit, integendeel. Maar tijdens de seks gooit ze alle remmen los zonder dat het overdreven of teveel is. Helaas is haar Engels niet geweldig, dus echt een gesprek na afloop is moeizaam. Dan gun ik haar liever, en van harte, wat extra tijd om te ontspannen voor de volgende klant komt. Kortom: was weer prima bezoekje. Is er maar een paar dagen begreep ik en komt rond de kerst weer terug,
 
Vandaag een afspraak met Bianca gemaakt, ging heel snel en makkelijk, kreeg foto en filmpje erbij om de juiste deur te vinden. Eenmaal daar aangekomen na een lange rit en er werd niet meer gereageerd.
Flinke tegenvaller!
 
Ben er ook geweest om die tijd, was trouwens weer spetterend...heb de indruk dat ze steeds kortere periodes in NL is...Ik denk elders in Europa meer $$?
 
Misschien maar ze vertelde mij graag in Nl en Amst te zijn vanwege het uitgaan hier.

Ben 4 keer geweest en bij mij ook een van de beste die actief is. Wel jammer dat het steeds donkerder wordt in die kamer bij mij iig. Volgende keer maar eens overdag gaan.
 
Ik ga zo 🤪
Wat een topper is dit zeg.

Lang geleden voor het laatst gezien.

Maar deze gaat er echt vol voor.
Gelijk bij binnenkomst een grote lach op haar gezicht.

Ze neukt lekker mee. Cowgirl ging ze lekker los. Op een geven moment heb ik haar op der zij gelegd en stevig geneukt.

Toen ik voelde dat ik bijna klaar kwam ben ik gaan staan en heeft ze me heerlijk diep klaar gepijpt.

Het is en blijft een topper. En wat kan ze lekker neuken 🤪
 
Laatst bewerkt:
Naar volle tevredenheid weer eens bezoekje bij Bianca gehad. Kom al tijdje bij haar en afspreken gaat altijd makkelijk. Ze is een tijdje weggeweest, maar ben blij dat ik haar weer kon bezoeken. Altijd vriendelijk en lief en altijd volle bak. Ze is er nog tot 1 december.
 
Wat voor sexy kleding heeft ze aan bij ontvangst?
Bij mij een verpleegsterkostuumpje… heerlijk, net als de date zelf. Omdat het zo lang geleden was, ook gelijk maar 2 uur gebleven, en daar bepaald geen spijt van gehad: de dag was daarna qua energie wel echt voorbij, maar de brede glimlach en adembenemende herinneringen werd ik de volgende ochtend nog mee wakker… wat een wereldmeid!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan