WHEM Ranya vh Bianca, Den Haag vh Arnhem, Amsterdam, Kinky: 6294180

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb diverse keren via WA contact proberen te zoeken met haar maar helaas geen enkele reactie zowel smorgen als savonds helemaal niks, ik snap als ze aan het pompen is wa niet reageerd maar een uur daarna kan ik toch wel enige reactie vewachten helemaal niks erg jammer want ik hoop dat het toch wel een mooie meid is erg jammer weer...
 
Helaas (voor mij dan) is ze in den Haag gevestigd. En werkt ze niet meer als thuis ontvangst. Maar bij een club.

Onlangs heb ik haar nog een appje gedaan, waarop ze terug belde, en mij dit vertelde.
Maar kan haar nog niet vinden.
Ze is dus niet meer op kinky.

Jammer, heb haar 2 keer bezocht, en weet zeker dat de foto's 100% van haar zijn. (Vooral de 2e keer was magisch, ze herkende mij, maar wist het niet goed meer, toen ik vertelde dat ik een half jaar geleden o.i.d. ook bij haar was geweest, kreeg ik toch een dikke omhelzing en een zoen! En wist ook meteen waar dat was. Erg lief)
Enkel heb ik haar naturel gezien. Dus zonder make up of dikke lippenstift.
In de tussentijd had ze flink van de zon genoten, stuk bruiner dan op de foto's.

Maar wat een mooie dame vind ik haar!
En ook nog eens erg lief!

In November ben ik een keer in de buurt van den Haag. Als het kan zoek ik haar nog een keer op.

Mochten er mensen zijn die meer info hebben? Dan graag.

Anders app ik haar wel weer tegen die tijd.
 
Heb haar ook 1 keer bezocht. Mooie meid maar ogen, mond, haar, huidskleur, tattoos en de rest van haar lichaam waren absoluut niet van de persoon op de foto's. Is al bewezen dat de foto's gejat zijn..
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan