Recensie Bianca/Antonarie, Nijmegen (voorheen Hengelo) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doorwipper

Stamgast
258
27/10/21
159
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hengelo/7363043-bianca
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Super strak en slank, aardig en knap gezicht en lichaam met heerlijk strak kutje en kleine tietjes. Foto's zijn niet van haar, ze is veel knapper en slank in werkelijkheid, ze ontving eerder in Enschede en Nijmegen. Ze praat goed Engels. Ze ontvangt zeer discreet vlak bij een grote school in een woning. Neuken zo lekker strak en pijpen redelijk ze neemt hem niet diep in de mond maar kan wel
Lekker met haar tong je eikel gek maken
 
Origine
Oost-Europees
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hengelo/7363043-bianca
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met deze dame en haar via WhatsApp gevraagd of ze daadwerkelijk de dame van de foto's is waarop ze ja antwoordde. Ik dacht mooi zo snel gedoucht en naartoe gefietst bleek het een andere dame te zijn leek er totaal niet op ben gelijk weer weggelopen.
 
Laatst bewerkt:
Afspraak gemaakt met deze dame en haar via WhatsApp gevraagd of ze daadwerkelijk de dame van de foto's is waarop ze ja antwoordde. Ik dacht mooi zo snel gedoucht en naartoe gefietst bleek het een andere dame te zijn leek er totaal niet op ben gelijk weer weggelopen.
Heb ik ook meegemaakt, maar weet wie ze is en wie ik moet hebben. Ze proberen je dus te lokken en staat er in eens een oud verlopen mokkel voor je. Je moet echt vragen naar Anthonarie of zo iets
 
Heb ik ook meegemaakt, maar weet wie ze is en wie ik moet hebben. Ze proberen je dus te lokken en staat er in eens een oud verlopen mokkel voor je. Je moet echt vragen naar Anthonarie of zo iets
Het is duidelijk wat ze van plan zijn ze gebruiken een foto van een knappe dame om je naar hun adres te lokken. Eenmaal aangekomen doet een andere mokkel open dat betekent voor mij dat Bianca niet bestaat, anders deed zij zelf de deur open.

Ik vroeg ook of ze Bianca was ze zei meteen ja terwijl ze daar niet eens op leek dan weetje genoeg lijkt mij, gewoon oplichters meer niet.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan