Recensie Bianca, Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
21/10/21
19
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-bianca-9.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-bianca-9.html

Deze week met het meisje afgesproken.

Ik kwam op de parking van het hotel aan en zag al een man in een auto wachten met een buitenlandse nummerplaat… Vond het nogal louche.
Enfin. Naar de afgesproken kamer. Een jong, frêle meisje deed de deur open. Ik vroeg om mij te verfrissen. Maar dat kon absoluut niet. "Want er was geen warm water." Ik denk eerder dat er iemand in de badkamer zat te wachten.
Pijpen deed ze nogal hard en snel. Maar geraakte er toch opgewonden van.
Zij eerst op mij. Ook hier begon ze stevig en hard te rijden en nam dus de leiding. Het ideale moment om haar stevige borsten te verwarmen met mijn handen. Ik vroeg om kalmer aan te doen en begon dan zelf diep te stoten in haar.
Tweede standje doggy. Door van standje te veranderen begon mijn stijfheid wat af te nemen.
'Wat gebeurd er?' Vroeg ze… Zo'n opmerkingen doen natuurlijk meer kwaad dan goed. Dus was het helemaal om zeep.
Dan maar beginnen met mezelf te spelen.

Ik moet hier wel een speciale vermelding maken over haar boezem. Dit zijn met voorsprong de mooiste borsten die ik ooit zag. Gewoonweg 10/10. Absolute perfectie! Ga dat zien!

Bij het aankleden ontdooide ze wat en hadden de nog wat small talk. Overal… geen super ervaring dus. Maar ergens had ik wel wat medelijden met haar.

//Mod edit, gaarne de forumregels nog eens nalezen aub, geen foto's posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank u voor de recensie. Mogelijkheid voor foto of video bestaat ook.
Omstandigheden in hotel zijn ook wat er zijn zeker?
Twijfel enorm maar vind ze wel zeer knap
Met plezier. Ze ziet er jonger uit in het echt dan op de foto. Het is zeker geen GFE. Eerder een ervaring zoals bij de ramen. Ze werkt nog tot zaterdag denk ik. Dus haast je zou ik zeggen! En laat iets weten hoe het eventueel was!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan