Recensie Bianca, Diest 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.415
30/06/21
1.634
122
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wo-5-1-nieuw-hollandse-blondine-20-jaar.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Verwachte GFE bleef helaas uit, met toch door haar lijstje laten foppen.
Geen tongzoenen, zoenen matigjes.
Wel pzc, niet slecht maar eerder gewoontjes, echt vingeren mocht niet en beffen kon, maar maakte weinig indruk hoewel ze zegt dat ze makkelijke n graag klaarkomt. Vond het na 10 minuten ook welletjes en stelde een condoom voor. :cautious:
Miste ook een klik eigenlijk hoewel ze erg vriendelijk en open was. Nieuw in het vak?
Kwam redelijk "professioneel" over op mij.
Diverse standjes gedaan en daar leek ze iets los te komen, hielp zichzelf af en toe, geluidjes leken echt, klaarkomen was echter niet aan de orde.
Neuken vond ze uiteindelijk wat lang duren en vroeg of ze het hand/mondmatig af moest maken.
Poosje geprobeerd, handjob was niet slecht, maar niet goed genoeg om tot een orgasme te komen.
Gevraagd voor doggy, was goed dus nieuw condoom en warempel, na aantal minuten, mooi uitzicht op haar mooie kontje hielp, toch nog gekomen. (y)💦💦💦

Samengevat, mooie dame, dat zeker, geholpen boobbies maar niet storend en matige beleving in tegenstelling tot haar advertentie tekst.
Geen herhalingsgevaar wat mij betreft en het niet doen van wel aangegeven services maakt het niet beter. :confused:



 
Is top meid. Iedere keer ik bij haar ben lik ik ze klaar. Soms komt ze 2x. Die komt echt wel makkelijk klaar. Spannend kutje. Is nog jonge meid. Maar echt wel een lekker stuk hoor
 
Verwachte GFE bleef helaas uit, met toch door haar lijstje laten foppen.
Geen tongzoenen, zoenen matigjes.
Wel pzc, niet slecht maar eerder gewoontjes, echt vingeren mocht niet en beffen kon, maar maakte weinig indruk hoewel ze zegt dat ze makkelijke n graag klaarkomt. Vond het na 10 minuten ook welletjes en stelde een condoom voor. :cautious:
Miste ook een klik eigenlijk hoewel ze erg vriendelijk en open was. Nieuw in het vak?
Kwam redelijk "professioneel" over op mij.
Diverse standjes gedaan en daar leek ze iets los te komen, hielp zichzelf af en toe, geluidjes leken echt, klaarkomen was echter niet aan de orde.
Neuken vond ze uiteindelijk wat lang duren en vroeg of ze het hand/mondmatig af moest maken.
Poosje geprobeerd, handjob was niet slecht, maar niet goed genoeg om tot een orgasme te komen.
Gevraagd voor doggy, was goed dus nieuw condoom en warempel, na aantal minuten, mooi uitzicht op haar mooie kontje hielp, toch nog gekomen. (y)💦💦💦

Samengevat, mooie dame, dat zeker, geholpen boobbies maar niet storend en matige beleving in tegenstelling tot haar advertentie tekst.
Geen herhalingsgevaar wat mij betreft en het niet doen van wel aangegeven services maakt het niet beter. :confused:



Ben er ook keertje geweest
Ook tegenvaller
Dat op haar lijste staat was weer ni mogelijk
Kussen ni en van haar poesje moest je afblijven
Ben van de Freya dames anders gewend
Was de slechtst van het nest
Geen herhaling
En geen aanrader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan