Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aangezien ik al twee recensies over Bianca heb geschreven, even een korte beschrijving van mijn laatste bezoek.

Afgelopen donderdag weer bij deze topper binnen gewipt. Alles zoals verwacht.

Deze keer zat ze nadat ik me gewassen had en omdraaide op haar knieën op het bed met haar mooie koppie naar me toe. Haar heerlijk gestreeld over haar lichaam, ze ziet er echt prachtig uit en is heerlijk zacht.

Verder het standaard recept, pijpen met condoom, standje 69, daarna lekker lang haar poes gelikt, waar ze lekker nat van werd.

Doggystyle lekker rustig stoten, wat een lekkere poes heeft ze en prachtige billen.

Missionaris was dit keer verrassend, want meestal moet ik echt vechten om niet te komen, maar ze begon ineens flink in mijn tepels te knijpen. Waardoor de aandacht van het stoten wat werd afgeleid en ik duidelijk langer kon neuken. Heel geil 😊

Zoals altijd afgemaakt met heerlijk lang en langzaam aftrekken, waarbij ze echt geen haast had.

Wat een fantastische dame is ze toch en super lief.

Heren geniet nog snel even van haar, want ze is vanaf 13 november tot begin januari 2024 terug naar Brazilië. Helaas voor mij kom ik voor die tijd niet meer in Escape, dat wordt afkicken 😂

Terug
Bovenaan Onderaan