Recensie Bianca, Doetinchem, Eroscentrum Escape k16 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1252

Wandelaar
Forumpionier
79
12/07/21
37
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Escape geweest, het was echt druk daar, veel wachtende wandelaars en dus veel gordijnen dicht.
Even boven geweest toen weer naar beneden, braziliaanse Bianca was weer net vrij, lekkere meid die haar vak verstaat. heerlijk befkutje. Ze zoent niet.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was alweer bijna een jaar geleden dat ik in Doetinchem was.
Maar de duitse rosse buurten is momenteel ook een magere bezetting en daar moet je corona-checks doen, dus maar weer eens Doetinchem om vrij te kunnen rondlopen.

Veel geparkeerde auto's, maar binnen rustig. Na een paar rondjes zo'n 10 dames geteld.
Ik kende niemand, dus dan wordt het gokken en de gok werd Bianca.

Kort redenen voor de keuze voor Bianca:
  • vriendelijk aan het raam
  • mijn kledingwens meteen inwilligde
  • Haar volle kont en dito borsten zouden zeer opwindend staan in mijn kledingwens
Precies gekregen wat ik verwachte, over de sex en vriendelijkheid van deze dame niets te klagen. Enige was dat alles heel snel ging, sneltreinvaart. Weet even niet of dit aan Bianca lag of dat ik 20min had geboekt en de afgelopen jaren in duitsland altijd minimaal 30min boekte (prijs is hetzelfde), maar voordat ik het wist was het gebeurt en stond ik weer bij de auto.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bianca bezocht in kamernummer 16, een vriendelijke meid. Geen nonsense gewoon 50 betaald voor pmc en verschillende standjes. Een heerlijk uitziende meid met volle borsten en een ass waar je u tegen zegt. Het was vrij snel voorbij, zoals bij meerdere heren het geval is, maar een half uur kost al 100eu zei ze zelf, dan maar snel voor 50eu. Ze heeft blijkbaar de gave om ondanks de geringe tijd, je heerlijk op stoom te krijgen. Gewoon goede seks gehad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aantal weken geleden Bianca bezocht. Yasmine was niet aanwezig en mijn oog viel op deze dame.

Heel vriendelijk en een heerlijk latina figuur.

Half uurtje afgesproken en 45 min later stond ik buiten de deur. Prima ervaring en ga zeker nog een keer langs. Haar kut en kont zijn letterlijk om te smullen.

Wel even wachten want ze vertelde dat het de laatste dag voor haar vakantie was. Ze zou rond (half) Augustus weer terug zijn.

Aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top dat Bianca weer terug van vakantie is.

Was eigenlijk erg benieuwd naar de dame met de pilotenbril op K9 maar vandaag of niet aanwezig, of op dat moment bezig.

Geen straf om dan een andere favo als Bianca weer tegen te komen. Ze doet geen pijpen zonder condoom (iig heb ik nog niet ervaren), maar dat mag de pret niet drukken. Ook met is het een genot bij haar.

Het enige wat ik mis bij haar is communicatie met een knipoog en humor tussendoor. Maar daar hebben meer buitenlandse dames last van. Dan zou ze voor mij een dikke 10 zijn want zelfs met fake borsten (ben ik geen fan van) blijft ze een aanrader.

Ken er erg weinig die hygiënisch zo schoon en fris zijn, zo'n heerlijk latina zandloper lijf hebben, over het hele lijf zo lekker ruiken en aan de onderkant zo geweldig smaken 😛

Kortom. Altijd weer je euro's waard. Topper(tje). Letterlijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren weer een bezoek aan Escape gebracht en direct naar Bianca gelopen. Heb haar al vele malen bezocht, dus netjes met drie kussen begroet en de financiële afwikkeling gedaan.

Sinds ik corona heb gehad is mijn reuk niet meer geweldig, maar ik vond het niet heel fris ruiken op de kamer.

Netjes mijn handeltje gewassen en ze zat al te wachten op het bed. Wat een mooi lichaam heeft ze. En zulke zachte handen en huid, heerlijk.

Ze komt lekker met haar borsten boven mij hangen en met mijn tong zuig ik zachtjes aan haar tepel. De andere tepel kneed ik zachtjes in mijn hand. Ze kreunt een beetje.

Ze zuigt vervolgens aan mijn tepels en streelt mijn lichaam. Lekker rustig aan, zoals ik dat graag heb.

Dan pakt ze het condoom en doet deze over mijn pik. Het condoom wordt goed gecontroleerd en afgerold, zekerheid voor alles bij Bianca.

Dan begint ze me te pijpen. Met haar tong bewerkt ze mijn pikt zachtjes en neemt hem in haar mond om me lekker te verwennen. Hij is inmiddels lekker hard.

Dan komt ze met haar poes op mijn mond zitten om standje 69 te doen. Ze heeft een prachtige poes, maar ik vond hem niet zo fris als normaal. Maar wel lekker gebeft en het smaakte naar meer ☺️

Gevraagd of ik haar liggend mocht beffen en zoals gebruikelijk was dat prima. Ze excuseerde zich voor de stoppeltjes, normaal is ze echt helemaal glad. Maar ja, kan ik met mijn baard weinig van vinden 😂

Eerst kus ik haar tussen haar benen, kleine kusjes en ga vervolgens over tot beffen. Ze kreunde lekker en werd lekker nat. De bevestiging daarvan is altijd het neuken wat daarna volgt. Pakt ze glijmiddel of niet. Die was niet nodig en ik neuk haar in missionaris standje.

Ik neuk haar zachtjes met lange halen, wat een heerlijke poes heeft ze toch. Ze is lekker nat en ik vraag om doggy te doen.

Ze gaat op haar knieën voor me zitten en terwijl ik haar neuk, geniet ik van het uitzicht op haar prachtige billen.

Ik houd het niet meer en vraag of ze me klaar wil trekken. Ze haalt het condoom eraf en pakt de olie om mij vervolgens heerlijk lang af te trekken. Ze heeft geen haast, plaagt me af en toe als ze voelt dat ik bijna kom, door ineens te stoppen en mij strak in mijn ogen aan te kijken en zo'n gemeen grijnsje te geven. Ze steekt haar kleine tongetje geil naar buiten en terwijl ik haar heerlijke lichaam streel brengt ze me naar een hoogtepunt.

Was dit mijn beste ervaring met haar, zeker niet. Ze leek wat minder verzorgd dan normaal en iets gehaast. Maar ja, we hebben allemaal wel eens een mindere dag natuurlijk. Ze gaat vanaf maandag een weekje met vakantie, misschien is ze er wel heel erg aan toe.

Ik heb een zwak voor Bianca. Ik vind haar echt heel mooi. Lief gezicht, zachte handen, klein maar fijn. Maar de seks is niet persé heel uitdagend. Een echt gesprek kan ik niet met haar voeren, omdat ze heel gebrekkig Engels spreekt. Maar ze is en blijft een toppertje voor mij. Misschien van nummer 2 naar nummer 3 favoriet in Escape. Ach misschien is de volgende keer wel weer top. Want die volgende keer komt er zeker. Koesteren dit soort fijne dames!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens in de middag afgereisd naar Doetinchem. Dit kon een keer ivm mijn vakantie.

Het was druk met wandelaars, de bezetting met de dames was redelijk. Ik kwam op een ongelukkig moment binnen want veel gordijnen gesloten en rond etenstijd. Ik zag Bianca net de trap oplopen om te gaan eten.

Rondje gelopen, mijn oog viel op het gesloten gordijn bij mijn andere favoriet Paloma (niet kunnen verifiëren of ze er was of niet). Verder zag ik niet heel veel bijzonders, dus ik moest wachten.

Na een poosje kwam Bianca de trap afgelopen en ze lachte vriendelijk naar me. Ik was verkocht. Vroeg of ik mee mocht lopen en dat was oké.

Eenmaal in de kamer drie kussen gegeven en betaald. Ze stond nog in haar badjas en deed deze plagerig uit. En kneep vervolgens haar prachtige borsten samen. Ik streelde haar over haar armen en billen, juiste keuze gemaakt dacht ik meteen.

Na mezelf gewassen te hebben, Bianca was haar tanden aan het poetsen. Samen op het bed beland.

Heerlijk aan haar tepels gezogen, lekker strelen, zacht zoals ik dat graag heb. Ze likt ook mijn tepels en streelt mijn ballen en pik.

Dan is het tijd voor pijpen. Ze doet het condoom om en begint me heerlijk te pijpen. Ze komt met haar prachtige kont naar me toe zitten en ik geef kusjes op haar heerlijke billen.

Dan gaat ze met haar heerlijke kutje op mijn mond zitten, standje 69. Ik lik haar heerlijke schaamlippen en ga op onderzoek uit met mijn tong.

Ik voel dat ze lekker nat is en vraag of ik haar liggend mag beffen. Ze gaat op haar rug liggen en ik lik haar lekker. Wat is ze weer fantastisch kaal geschoren en schoon. Heerlijk om te voelen hoe nat ze wordt.

Ik merk dat het genoeg is en ga op mijn knieën zitten, waarna ze me weer lekker pijpt. Ze heeft duidelijk geen haast vandaag.

Dan gaat ze op haar knieën voor me zitten en wenkt me haar doggy te nemen. Mijn pik verdwijnt in haar heerlijk vochtige kutje. Ze lekker warm, zo'n fantastisch uitzicht op haar prachtige billen en lijf.

Ik vraag of ze op haar rug wil gaan liggen en ik neuk haar rustig met lange halen. Terwijl mijn pik in haar kutje zit spant ze haar kutspieren aan, geweldig.

Ik houd het niet lang meer en vraag of ze me wil aftrekken. Het condoom gaat eraf en de olie gaat over mijn lul. Ze begint me heerlijk af te trekken. Super langzaam, lekker de ballen mee masseren. En steeds als ik erger begin te kreunen stopt ze en knipoogt teasend naar me. Ik merk dat het vandaag langer duurt voor ik kom, dus ik vraag of ik het zelf moet afmaken. Maar ze zegt, rustig aan, maak je niet druk. En zo kom ik uiteindelijk schokkend klaar.

Mijn god wat een fantastische ervaring wederom. Alle negatieve ervaringen van de vorige keer volledig weggenomen. Zo zie je maar, iedere dame kan wel eens een off dag hebben. Voor mij is Bianca echt een topper. Ze voelt heel goed aan wat je lekker vindt, een pareltje in Escape!
 
Aangezien ik al twee recensies over Bianca heb geschreven, even een korte beschrijving van mijn laatste bezoek.

Afgelopen donderdag weer bij deze topper binnen gewipt. Alles zoals verwacht.

Deze keer zat ze nadat ik me gewassen had en omdraaide op haar knieën op het bed met haar mooie koppie naar me toe. Haar heerlijk gestreeld over haar lichaam, ze ziet er echt prachtig uit en is heerlijk zacht.

Verder het standaard recept, pijpen met condoom, standje 69, daarna lekker lang haar poes gelikt, waar ze lekker nat van werd.

Doggystyle lekker rustig stoten, wat een lekkere poes heeft ze en prachtige billen.

Missionaris was dit keer verrassend, want meestal moet ik echt vechten om niet te komen, maar ze begon ineens flink in mijn tepels te knijpen. Waardoor de aandacht van het stoten wat werd afgeleid en ik duidelijk langer kon neuken. Heel geil 😊

Zoals altijd afgemaakt met heerlijk lang en langzaam aftrekken, waarbij ze echt geen haast had.

Wat een fantastische dame is ze toch en super lief.

Heren geniet nog snel even van haar, want ze is vanaf 13 november tot begin januari 2024 terug naar Brazilië. Helaas voor mij kom ik voor die tijd niet meer in Escape, dat wordt afkicken 😂
 
Het vlees was zwak, er kwam ineens een mogelijkheid om toch nog even naar Doetinchem af te reizen. En omdat Bianca vanaf 13 november voor langere tijd met vakantie gaat, wist ik vooraf al dat ik haar ging bezoeken.

Omdat ze altijd zo ontzettend vriendelijk is en ze mij altijd met respect behandeld en weet mij op mijn gemak te stellen, had ik een kleinigheidje meegenomen, een doos merci en een handgeschreven kaartje. Waarin ik haar heb bedankt voor haar vriendijkheid en haar een fijne vakantie heb gewenst.

Ze liet duidelijk merken dat te waarderen. En de sessie die volgde was absoluut de beste die ik heb gehad met haar.

Toen ik me vervolgens klaar maakte om te vertrekken, zag ik haar vanuit mijn ooghoek met een grote glimlach nog een keer het kaartje lezen.

Het komt recht uit mijn hart, ik ben ontzettend blij dat er dames zijn die dit werk doen. Deze dames verdienen respect en ik vind het fijn dat af en toe eens extra te waarderen. Heb respect voor deze juweeltjes! Bianca is zo'n juweeltje.
 
Het wordt hier een beetje een one-man-show in de recensies over Bianca. Afgelopen donderdag weer bij deze spetter geweest.

Na een lange vakantie zat ze daar eindelijk weer. Ik had al van iemand hier op het forum gelezen dat ze terug is. Dus afgereisd naar Doetinchem.

Eenmaal binnen zaten de gordijnen dicht, bummer! En ik zag een andere wandelaar zitten die ook met een schuin oog de kamer in de gaten hield.

Gelukkig niet veel later zag ik het licht aangaan en kwam mijn voorganger de kamer uitgelopen. Bianca en ik maakten oogcontact en ik liep op mijn doel af.

De andere wandelaar twijfelde, dus zag ik mijn kans schoon om direct op haar af te lopen en naar binnen te gaan.

Ik ga niet weer een hele uitgebreide recensie schrijven, maar een korte toelichting is op z'n plaats. Ze zag er weer heerlijk uit en in mijn enthousiasme vergat ik haast vooraf te betalen.Geen probleem grapte ze.

En het was weer als vanounds. Begonnen met lekker strelen, tepels likken, condoom erom en wat kan ze lekker pijpen. Zelfs met condoom één van de besten in Escape! Vervolgens standje 69 gedaan om haar vervolgens nog even lekker te beffen. Heerlijk om te voelen hoe nat ze kan worden. En wat is die piecing daar beneden geil zeg!

Vervolgens nog even lekker laten pijpen, ze teasde een beetje voordat ik haar missionaris standje mocht neuken. Ze kneep wat harder in mijn tepels en hield haar benen bij elkaar. Uiteindelijk gingen die prachtig benen in mijn nek en mocht ik haar lekker rustig neuken.

Nog even doggy geneukt om haar vervolgens te vragen me klaar te trekken. Mijn god wat is dat lekker. Ze teased je, trekt je bijna klaar en stopt dan weer even. Allemaal heel relaxt, niets gehaast, om vervolgens tot een heerlijk hoogtepunt te komen.

Heren ze is terug! Ze hoort voor mij bij de absolute top drie van Escape. Op naar de volgende keer :giggle:
 
Het wordt hier een beetje een one-man-show in de recensies over Bianca. Afgelopen donderdag weer bij deze spetter geweest.

Na een lange vakantie zat ze daar eindelijk weer. Ik had al van iemand hier op het forum gelezen dat ze terug is. Dus afgereisd naar Doetinchem.

Eenmaal binnen zaten de gordijnen dicht, bummer! En ik zag een andere wandelaar zitten die ook met een schuin oog de kamer in de gaten hield.

Gelukkig niet veel later zag ik het licht aangaan en kwam mijn voorganger de kamer uitgelopen. Bianca en ik maakten oogcontact en ik liep op mijn doel af.

De andere wandelaar twijfelde, dus zag ik mijn kans schoon om direct op haar af te lopen en naar binnen te gaan.

Ik ga niet weer een hele uitgebreide recensie schrijven, maar een korte toelichting is op z'n plaats. Ze zag er weer heerlijk uit en in mijn enthousiasme vergat ik haast vooraf te betalen.Geen probleem grapte ze.

En het was weer als vanounds. Begonnen met lekker strelen, tepels likken, condoom erom en wat kan ze lekker pijpen. Zelfs met condoom één van de besten in Escape! Vervolgens standje 69 gedaan om haar vervolgens nog even lekker te beffen. Heerlijk om te voelen hoe nat ze kan worden. En wat is die piecing daar beneden geil zeg!

Vervolgens nog even lekker laten pijpen, ze teasde een beetje voordat ik haar missionaris standje mocht neuken. Ze kneep wat harder in mijn tepels en hield haar benen bij elkaar. Uiteindelijk gingen die prachtig benen in mijn nek en mocht ik haar lekker rustig neuken.

Nog even doggy geneukt om haar vervolgens te vragen me klaar te trekken. Mijn god wat is dat lekker. Ze teased je, trekt je bijna klaar en stopt dan weer even. Allemaal heel relaxt, niets gehaast, om vervolgens tot een heerlijk hoogtepunt te komen.

Heren ze is terug! Ze hoort voor mij bij de absolute top drie van Escape. Op naar de volgende keer :giggle:
Welke kamer zit ze dan?
 
Het wordt hier een beetje een one-man-show in de recensies over Bianca. Afgelopen donderdag weer bij deze spetter geweest.

Na een lange vakantie zat ze daar eindelijk weer. Ik had al van iemand hier op het forum gelezen dat ze terug is. Dus afgereisd naar Doetinchem.

Eenmaal binnen zaten de gordijnen dicht, bummer! En ik zag een andere wandelaar zitten die ook met een schuin oog de kamer in de gaten hield.

Gelukkig niet veel later zag ik het licht aangaan en kwam mijn voorganger de kamer uitgelopen. Bianca en ik maakten oogcontact en ik liep op mijn doel af.

De andere wandelaar twijfelde, dus zag ik mijn kans schoon om direct op haar af te lopen en naar binnen te gaan.

Ik ga niet weer een hele uitgebreide recensie schrijven, maar een korte toelichting is op z'n plaats. Ze zag er weer heerlijk uit en in mijn enthousiasme vergat ik haast vooraf te betalen.Geen probleem grapte ze.

En het was weer als vanounds. Begonnen met lekker strelen, tepels likken, condoom erom en wat kan ze lekker pijpen. Zelfs met condoom één van de besten in Escape! Vervolgens standje 69 gedaan om haar vervolgens nog even lekker te beffen. Heerlijk om te voelen hoe nat ze kan worden. En wat is die piecing daar beneden geil zeg!

Vervolgens nog even lekker laten pijpen, ze teasde een beetje voordat ik haar missionaris standje mocht neuken. Ze kneep wat harder in mijn tepels en hield haar benen bij elkaar. Uiteindelijk gingen die prachtig benen in mijn nek en mocht ik haar lekker rustig neuken.

Nog even doggy geneukt om haar vervolgens te vragen me klaar te trekken. Mijn god wat is dat lekker. Ze teased je, trekt je bijna klaar en stopt dan weer even. Allemaal heel relaxt, niets gehaast, om vervolgens tot een heerlijk hoogtepunt te komen.

Heren ze is terug! Ze hoort voor mij bij de absolute top drie van Escape. Op naar de volgende keer :giggle:
Weet je ook welke dagen ze aanwezig is?????
 
Vandaag maar weer eens naar Doetinchem afgereisd. Het was erg rustig met dames.

Maar dat was geen probleem want Bianca, één van mijn favoriete dames, was aanwezig.

Het was weer een geweldige ervaring. Ondanks dat ze alleen pijpt met condoom, mag dat de pret niet drukken. Geweldige pijp kunsten.

Ik heb haar lekker lang gebeft, zowel in 69 als ook terwijl ze op haar rug lag. Wat een heerlijk frisse poes heeft ze. Ze werd zo lekker nat, mijn baard was echt doorweekt. En het kleedje op bed bleef ook niet droog. Zo geil!

Vervolgens heerlijk missionaris geneukt. Heerlijk om mijn stijve pik in haar vochtige poes te voelen gleiden (uiteraard met condoom).

Ik vroeg of ze me af wilde trekken, maar ze ging op haar knieën voor me zitten en draaide met die heerlijke kont en dirigeerde mijn pik naar binnen. Heerlijk doggy geneukt en toen ik mijn pik eruit haalde, wiebelde ze weer uitdagend met haar kont en kon ik het niet weerstaan haar nog even doggy door te neuken.

Uiteindelijk hield ik het niet meer en ben ik lekker op mijn rug gaan liggen. Wat volgde was niets minder dan een goddelijke aftrek beurt van zeker een kwartier. Ze teased, laat me bijna komen, stopt weer, nooit versnellen maar heel langzaam met veel gevoel trekt ze me naar een hoogtepunt.

Het kwan uit mijn tenen, slappe benen tot gevolg. Wat ontzettend geil.

Uiteindelijk een uur binnen geweest voor 150 euro en elke euro waard.

Wat een geweldig lieve dame, eentje die haar vak geweldig verstaat. Ik zie nu al weer uit naar een volgend bezoek.
 
Afgelopen donderdag opnieuw "binnen gewipt" bij Bianca. Ze was uitermate vrolijk en het was weer een top ervaring!

Zij pijpt met condoom net zo lekker als velen zonder, echt heerlijk. En aftrekken met flink teasen is ook een specialiteit, de beste handjob in Escape wat mij betreft.

Wat ik wel extra geil vond deze keer, was dat er op de kamer ernaast, goed hoorbaar, flink werd geneukt. Dat maakte de aftrekbeurt nog net wat geiler.

Wederom een top ervaring. Gelukkig dat Bianca er was, want verder was het niet veel soeps in Escape. Al mijn overige toppers waren afwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan