Recensie Bianca Doubletstraat 29 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
782
09/01/22
964
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik zag Bianca met haar rode badpak aan zitten voor het raam en dacht die moet ik even pompen ik kende haar niet maar had haar wel al een paar keer gezien in de straat
Ze heeft mooi lang zwart haar en een klein lichaam ze lijkt een beetje qua lichaam op Andra van K4, haar tietjes zijn ook mooi van vorm en niet slap maar echt stevig.
Ik direct naar binnen en me tool gewassen en plaats genomen op bed. Kleine Bianca stond al klaar met het condoom en bracht deze goed aan. Ze heeft me eerst lekker af getrokken en begon me hierna te pijpen ze doet dit ook met diepuh halen heerlijk. Ze zat wel precies tegen over zodat ik weer helaas ook niet met haar kutje kon spelen. Wat me wel enorm opviel was dat ze wel 2 piercings op haar kutje had en dat glinsterde toch wel mooi nooit eerder zoveel steentje op een kut gezien. Toen me tool titanium sterk was heb ik ook Bianca op haar ruggetje gelegd met haar kutje met piercings omhoog en begon ik haar lekker te stoten haar kut voelde lekker klein en nauw aan en ze deed goed mee keek me bere geil aan, omdat het ook op deze kamer ontzettend warm was begon ik weer als een idioot te zweten niet normaal, het was tijd voor doggy Bianca heeft een klein kontje en daar kan je zeker goed tegen aan stoten het voelde goed en we gingen van doggy naar platdoggy ik bleef haar hard pompen onze lichamen zweten van genot en het duurde niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam.
Bianca is een kleine roemeense DVP met mooi lichaam en leuk gezichtje
ze is vriendelijk en neemt de tijd voor je ik ga zeker terug
Ze doet overigens niet aan extra's zoals beffen, vingeren of PZC dit wilt ze niet
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gelukkig was mijn schatje Bianca er vandaag met deze extreme hitte dus direct naar binnen met een warm onthaal. ik heb gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed. Bianca stond al klaar met het condoom en heeft me heerlijk gepijpt met diepuh halen. hierna heb ik kleine Biancaoo haar ruggetje gelegd en met haar kleine kutje omhoog en kon het feest beginnen. ik zweette me kapot in dt mooie donkere rode pees kamertje en ook Biancas kutje werd steeds warmer het leek op een gegeven moment of ik haar zonder aan het pompen was maar dat is natuurlijk niet zo haahh. Hierna was het tijd voor doggy Bianca heeft een klein kontje hlervoor waar ik lekker heb tegen aan zitten stoten en kwam grommend klaar in het cd wel helaas.
Bianca is een vrolijke meid en geen klokken kijker en vooral vriendelijk ik ga zeker terug.Ik was deze keer wel een half uurtje gegaan vanwege de hitte
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan