WHEM Bianca Purmerend/Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Advertentie online:
Dame ontvangt maandag 10-13
Donderdag 1030-1800
vrijdag 1800-2200

Kortom zeer beperkt en mogelijk onregelmatig?
Wel goeie jopen trouwens!
 
Ik heb de gok gewaagd en ben recent bij Bianca geweest. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar erg tevreden weer weg liep. ze ontvangt in een net huis op haar zolderkamertje. Ze ontspant je eerst heerlijk terwijl je haar heerlijk grote borsten over je lichaam voelt glijden en die ook uitgebreid mag onderzoeken. Hierna had ze me heerlijk hard gepijpt waarna we over gingen op intiem. Intiem was prima, niks op aan te merken. Zeker een aanrader en zal haar ook zeker vaker bezoeken
 
Dame heeft haar ad soms maar een paar uur online. Maar lijkt alsof die ook offline word gehaald wanneer ze een klant heeft. Want hij verschijnt meerdere malen per dag
 
Inderdaad heerlijke grote borsten, handen vol.
Vanmorgen gebeld en ik had een afspraak.
Leuke gezellige meid en pijpen kan ze zeker.
Lekker neuken ook trouwens!
Jammer genoeg geen zoenen en beffen.
Dat maakt het herhalingsgevaar minder groot.
 
tijdje terug weer eens bij Bianca langs geweest.
Eerst had ze me heerlijk klaar gepijpt waarna ze me even had gemasseerd.
Toen ik weer lekker hard was was het tijd voor ronde 2 waar ik haar in verschillende standjes heerlijk heb kunnen neuken.
Blijf het persoonlijk een top dame vinden, zeker aanrader.
 
Een aantal weken terug mee afgesproken. Afgelopen jaar een paar gebeld toen de advertentie online stond en opeens nam ze op.
Leuk aan de telefoon. Makkelijk een afspraak mee te maken na mijn wensen door gegeven te hebben.
Ontvangt in een woonwijk maar toch discreet.
Na binnenkomst meteen de trap op maar zolder en daar al pratend uitgekleed, stiekem al kijkend naar haar lichaam. Ze legt een schone handdoek op bed.
Is precies zoals op de foto's. Mooie zonnebank bruin. Bianca zorgt goed voor zichzelf. Je ziet wel dat ze een veertiger is zonder dat het stoort!
De body massage met haar borsten is prima. Ik had voldoende beweging beneden. Heerlijk ook om de jongeheer tussen haar borsten te doen. Condoom erom en een prima pijpbeurt. Niets op aan te merken.
Ik kon haar betasten, ook intiem tussen haar benen.
Toen ik nog meer op sterke was kwam ze bovenop me zitten.
Ik ben niet heel klein geschapen en het voelde goed. Ze berijdde mij prima en ik kon ook goed in haar stoten.
Aan het eind afgemaakt met een blowjob en heerlijk in condoom gekomen. Ze stopt niet meteen. Daarna de bekende tissues en tijdens het aankleden nog even een leuke babbel. En de handdoek verdween in de wasmand. Uitstekend.
Prima half uur voor 100 euro met een uitstekend uitziende dame.
Ik ga zeker nog een keer langs omdat het een leuke date was maar er was geen vuur of iets dat het extra extra maakt.
 
Een aantal weken terug mee afgesproken. Afgelopen jaar een paar gebeld toen de advertentie online stond en opeens nam ze op.
Leuk aan de telefoon. Makkelijk een afspraak mee te maken na mijn wensen door gegeven te hebben.
Ontvangt in een woonwijk maar toch discreet.
Na binnenkomst meteen de trap op maar zolder en daar al pratend uitgekleed, stiekem al kijkend naar haar lichaam. Ze legt een schone handdoek op bed.
Is precies zoals op de foto's. Mooie zonnebank bruin. Bianca zorgt goed voor zichzelf. Je ziet wel dat ze een veertiger is zonder dat het stoort!
De body massage met haar borsten is prima. Ik had voldoende beweging beneden. Heerlijk ook om de jongeheer tussen haar borsten te doen. Condoom erom en een prima pijpbeurt. Niets op aan te merken.
Ik kon haar betasten, ook intiem tussen haar benen.
Toen ik nog meer op sterke was kwam ze bovenop me zitten.
Ik ben niet heel klein geschapen en het voelde goed. Ze berijdde mij prima en ik kon ook goed in haar stoten.
Aan het eind afgemaakt met een blowjob en heerlijk in condoom gekomen. Ze stopt niet meteen. Daarna de bekende tissues en tijdens het aankleden nog even een leuke babbel. En de handdoek verdween in de wasmand. Uitstekend.
Prima half uur voor 100 euro met een uitstekend uitziende dame.
Ik ga zeker nog een keer langs omdat het een leuke date was maar er was geen vuur of iets dat het extra extra maakt.
waren haar borsten héél hard? ik vind silicone niet erg maar wel keiharde plastic ballen.. ze zoent niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan