Recensie Bianca, Mechelen / St-Gillis-Waas / St-Niklaas 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4266

Vaste klant
148
24/10/21
88
9
Afspraak gehad met Bianca in stekene. Maar op de advertentie staat Sint Gillis waas. Het is een geblondeerd zuid Amerikaanse. Het is een heel slank Barbie popje met siliconen borsten. Wel slanker in het echt dan op foto. Ze was lief bereidwillig en echt een lichaam waar ik op kick. Ik ga er zeker nog naartoe
 
Afspraak gehad met Bianca in stekene. Maar op de advertentie staat Sint Gillis waas. Het is een geblondeerd zuid Amerikaanse. Het is een heel slank Barbie popje met siliconen borsten. Wel slanker in het echt dan op foto. Ze was lief bereidwillig en echt een lichaam waar ik op kick. Ik ga er zeker nog naartoe
Heb je een linkje van Bianca ?
 
Afspraak gehad met Bianca in stekene. Maar op de advertentie staat Sint Gillis waas. Het is een geblondeerd zuid Amerikaanse. Het is een heel slank Barbie popje met siliconen borsten. Wel slanker in het echt dan op foto. Ze was lief bereidwillig en echt een lichaam waar ik op kick. Ik ga er zeker nog naartoe
Hoeveel vraagt ze voor 1 uur en pzc ?
 
De dame is niet onafhankelijk. Het is een discreet huis met oprit ervoor. Maar er waren nog meisjes aanwezig en er was een pooier. Ik heb de pooier niet gezien maar er stond een AMG geparkeerd en ik was 90% de enige klant. Ik heb de andere meisjes gezien en Bianca was wel veruit de knapste.
 
Hmm vandaag lekker bij deze jonge blonde langs geweest, ze ontving me niet zoals afgesproken, ze zou nylons dragen maar had deze niet aan☹️, maar geen probleem voor haar, uit een tas haalde ze verschillende nylons en vroeg me welke ze moest aandoen😋
Mocht lekker aan haar nylonvoetjes likken en kussen volgens mij houd ze hier zelf ook wel van
Na wat beffen en rimmen heb ik haar in doggystyle genomen zodat ik haar mooie sterretje goed kon bewonderen. Duurde dus ook niet lang of ik had mijn kruit verschoten🤪
Dit zal zeker niet de laatste keer bij haar geweest zijn.
 
Hmm vandaag lekker bij deze jonge blonde langs geweest, ze ontving me niet zoals afgesproken, ze zou nylons dragen maar had deze niet aan☹️, maar geen probleem voor haar, uit een tas haalde ze verschillende nylons en vroeg me welke ze moest aandoen😋
Mocht lekker aan haar nylonvoetjes likken en kussen volgens mij houd ze hier zelf ook wel van
Na wat beffen en rimmen heb ik haar in doggystyle genomen zodat ik haar mooie sterretje goed kon bewonderen. Duurde dus ook niet lang of ik had mijn kruit verschoten🤪
Dit zal zeker niet de laatste keer bij haar geweest zijn.
Staat op het lijstje! Hoe waren haar pijpkunsten? Ook pzc?
 
Geen PZC inderdaad. Maar ze pijpt wel zeer goed. Lekker diep en neemt ook je ballen en zone erachter mee.

Ze heeft ook een bijzonder strak kutje. Kan het niet lang volhouden als ze me afrijdt.

Straks review online zetten
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-mooi-en-sensueel.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn date is van begin februari, want daarna was ze voor een maand op reis naar Cuba zei ze.
Ze is nu terug, maar in Ieper. Kan niet wachten voor ze terug is.

Bianca is een echte lolita poppetje met grote tietjes. Ze zijn wel fake, maar voor mij niet van een storend niveau. Integendeel, die we graag mijn lul tussen.

Haar foto's zijn 100% echt. In het echt is ze nog lekkerder. Als.je haar.kont en poesje ziet.met een string erover. OMG, ik krijg ne woody als.k er nog maar aan denk.

Bianca toert al een paar jaren in België volgens wat ze me verteld. Ze kent daarom een aardig potje Nederlands. Ze heeft ook een taalcursus gevolgd.

Ze tongzoengt niet vanwege de pandémie, maar ze zoent wel gewoon. Is PMC maar voor mij pijpt ze.zo goed dat k niet wil weten wat het PZC is. Dan spuit ik direct haar mondje vol denk k.
Heb al paar keer 69 gedaan en ze heeft een fris poesje dat ook bijzonder gevoelig en zweer strak is.
Wb intiem, heb k al missio met haar gedaan, Amazone, doggie, staand, ... Vooral als ze zich hier en je over het topje van je eikel glijdt, voel je pas hoe strak ze is. Is niet te doen, dat standje doet me elke keer komen.

Na intiem babbelt ze.meeatal nog wat over haar reizen en passie voor fuiven. Is een fuifbeest denk k.

Heb wel een klik met haar denk k.
Extreem herhalingsgevaar voor mij persoonlijk. Maar Bianca is een toppertje.
 
Mijn date is van begin februari, want daarna was ze voor een maand op reis naar Cuba zei ze.
Ze is nu terug, maar in Ieper. Kan niet wachten voor ze terug is.

Bianca is een echte lolita poppetje met grote tietjes. Ze zijn wel fake, maar voor mij niet van een storend niveau. Integendeel, die we graag mijn lul tussen.

Haar foto's zijn 100% echt. In het echt is ze nog lekkerder. Als.je haar.kont en poesje ziet.met een string erover. OMG, ik krijg ne woody als.k er nog maar aan denk.

Bianca toert al een paar jaren in België volgens wat ze me verteld. Ze kent daarom een aardig potje Nederlands. Ze heeft ook een taalcursus gevolgd.

Ze tongzoengt niet vanwege de pandémie, maar ze zoent wel gewoon. Is PMC maar voor mij pijpt ze.zo goed dat k niet wil weten wat het PZC is. Dan spuit ik direct haar mondje vol denk k.
Heb al paar keer 69 gedaan en ze heeft een fris poesje dat ook bijzonder gevoelig en zweer strak is.
Wb intiem, heb k al missio met haar gedaan, Amazone, doggie, staand, ... Vooral als ze zich hier en je over het topje van je eikel glijdt, voel je pas hoe strak ze is. Is niet te doen, dat standje doet me elke keer komen.

Na intiem babbelt ze.meeatal nog wat over haar reizen en passie voor fuiven. Is een fuifbeest denk k.

Heb wel een klik met haar denk k.
Extreem herhalingsgevaar voor mij persoonlijk. Maar Bianca is een toppertje.
Inmiddels tongzoenen terug in het pakket😉 ik wacht wel tot ze terug in het waasland is👍
 
advertentie is terug online, in Turnhout staat er nu bij.

In de advertentie staat nu pijpen tot het eind en pijpen deepthroat, er wordt niet meer vermeld pijpen met of zonder condoom. Zou ze dan een persoonlijke afweging maken bij de klant en afhankelijk van hygiëne / klik misschien toch zonder pijpen? Of misschien is dat gewoon wishful thinking 😂

Spijtig dat ze niet wat dichterbij centrum vh land reist, ze staat ondanks de afstand toch wel op m'n lijstje :p
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-beschikbaar-ik-ben-terug-xx.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Getriggerd door de foto's, een afspraak gemaakt met Bianca.
Contact verloopt vlotjes via WhatsApp. Ze spreekt vrij goed Nederlands, dus dat was eenvoudig.

Eenmaal binnen kreeg ik de kans om me (alleen) op te frissen. Het is een modern en net appartement nabij het station. Daarna moest ik mezelf uitkleden en op matras gaan liggen.
Bianca kleedde zich ook uit. Foto's kloppen volledig. Skinny girl met mooie boobies. Geen tattoes of piercings, wat ik een pluspunt vind.

Daarna ging direct het rubbertje rond mijn slappe lul. Het pijpen was oppervlakkig en enkel het topje. Ze vroeg wel om haar tegelijk te vingeren. Toen voelde ik al dat ze echt strak is.

Daarna kwam ze bovenop zitten, geweldig zicht. Daarna afgemaakt in dogge, je mag echt wel goed stoten.

Een aangenaam gesprekje achteraf, en content naar huis. Geen echte topper, mag voor mij iets meer GFE zijn.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan