Recensie Bianca, Mechelen / St-Gillis-Waas / St-Niklaas 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze tongzoent wel, maar is eerder aan de oppervlakkige kant.
Heb wel de indruk dat ze dat minder oppervlakkig doet als je een regular bent.

Ik kan niet wachten tot ze terug in Stekene is.
Meestal komt ze na Turnhout naar daar.

Hot summer nights
 
Ze is gisteren terug even online geweest, met een andere advertentie(link) maar dezelfde (en enkele nieuwe) foto's. Ik kwam ze toevallig tegen op RL, ik dacht "die ken ik van ergens" maar kon ze hier niet meteen terugvinden, anders had ik meteen de link gepost.

Vandaag kom ik dit topic opnieuw tegen maar staat de advertentie offline. Ik had ze gisteren toegevoegd aan mijn favorieten op RL maar nu niet zichtbaar dus offline. De regio was ook anders (dacht meer centrum vh land, maar kan me vergissen).

Sorry voor de gebrekkige info, maar `t is beter dan niets denk ik dan.

Dus de boodschap is: regelmatig in het oog houden want ze is alleszins terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-beschikbaar.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer professioneel en propere locatie. Haar hele profiel op redlights klopt. Een echte aanrader!
 
Was vandaag blijkbaar mijn dag niet.
Gisteren met Bianca een afspraak gemaakt, voor vandaag 14u, voor een uur.
Aangezien ik in de buurt moest zijn, voor een reparatie van mijn auto, met de electrische step naar Sint-Niklaas gereden. Een 20min later stond ik in de rustige straat, dicht tegen het centrum van Sint-Niklaas. Na een berichtje te sturen voor het huisnummer, bleef het een tijdje stil. Ook een telefoontje bleef onbeantwoord. 14u10 kreeg ik een bericht dat ze niet aanwezig was, en dat ze vaststond in de file. Aan de foto die ze mee stuurde, van haar wagen in de file, leek ze in ieder geval niet in de buurt te zijn. Leek meer een baan als de E313 dan de E17 of E34. Dus dan maar terug. 2x pech, electrische step was via de app vergrendelt, en kon geen verbinding krijgen via bluetooth. Dus een uur te voet terug, wagen ophalen, en terug richting Sint-Niklaas voor de step. Ze was dus duidelijk onze afspraak van gisteren al vergeten. Wil ze nog wel een kans geven, maar de eerste indruk viel al dik tegen.
Dit is het berichtje dat ik gisteren van haar kreeg, met prijzen en mogelijkheden.

"Schat mijn prijs zijn 1h 140€, 30mn 90€, een vluggertje 60€, alles inclusief , kussen , seks, zuigen, samen douchen, 69, vingers, massage, tongzoenen... xx".
 
Bianca gaat af en toe terug naar Spanje. Is meestal een maandje. Dan verschijnt ze wel weer online.
Voor mij een van de betere meisjes. Zeker als ze in regio Sint-Niklaas of Mechelen is ☺️
 
Voor mij 2 kleine minpuntjes: ze pijpt niet zonder en op die locatie is er precies geen badkamer. Maar zij zelf ziet er fantastisch uit ( hoewel ik denk 2 kg zwaarder dan toen in stekene) en ze smijt haar 200% op je. Ze is super vriendelijk. Ze legt je in de watten . Ik kwam buiten en dacht: zo moet het zijn se !
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-beschikbaar.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dinsdag langsgeweest echt een aanrader tot nu toe al de beste waar ik ben langsgeweest ook al doe ik dit nog niet lang ( is men 3de keer ).

Bij het binnenkomen zeer vriendelijk en na het uitkleden meteen beginnen met me te pijpen en dacht even dat ik al meteen ging komen wat een inzet.
Daarna haar laten ophouden en haar beginnen beffen tot ze op het puntje stond klaar te komen waarna ze me deed stoppen omdat ze zij dat ze niet meteen bij haar eerste klant wou klaarkomen :) zal volgende keer wat later moeten komen haha want laat wel graag een vrouw klaarkomen.

Dan gingen we over op intiem ( missionary ) en eerlijk ik kon me niet lang houden ze was zo heerlijk en zo een bangelijk lichaam mijn hoofd sloeg op hol en het was van dat.

Foto's zijn betrouwbaar en ik ga er zeker nog eens langs als ze me belooft dat ik haar deze keer mag laten komen ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-beschikbaar.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van een date met Bianca.
Leuke date.
Pijpt zalig. Super strak poesje.
Heel relaxed in de omgang.
Jammer dat het voor mij zo ver rijden is.
Maar ga zeker nog eens terug gaan. Is toch de moeite.
Eindelijk eens iemand die haar beloftes nakomt
 
Net terug van een date met Bianca.
Leuke date.
Pijpt zalig. Super strak poesje.
Heel relaxed in de omgang.
Jammer dat het voor mij zo ver rijden is.
Maar ga zeker nog eens terug gaan. Is toch de moeite.
Eindelijk eens iemand die haar beloftes nakomt
Aangezien ze op verschillende locaties ontvangt: waar heb jij met haar afgesproken? Hoeveel betaalde je voor 30min? PMC of PZC? Niet gevraagd om te (tong)zoenen of was dit toch niet mogelijk?

Alvast bedankt!
 
Heb deze dame ook al enkele malen ontmoet in turnhout en heeft zeker een geweldig lichaam en ze ist best wel geil en is zeker ook een leuke meid om mee te babbelen want spreekt vrij goed nederlands en heeft zeker een hoog herhalingsgehalte maar heb ze spijtig genoeg al tijdje niet meer in turnhout gezien
 
Dame heeft me gisteren meer dan een half uur voor een gesloten deur laten staan alvorens een bericht te sturen over griep. Vandaag zou ze dan plots weer beter zijn. Ik vertrouw het niet zo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan