Recensie Bianca, Sugar & Ecstacy, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
198
16/01/22
207
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://sugarandecstacy.com/dame/bianca/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke date met Bianca gehad. GFE is in orde, (tong)zoent lekker, alleen beffen zit er niet in.
Probleem is taal, ze spreekt amper engels en ik spreek geen spaans.
Ik weet trouwens niet of ze echt spaans is, kan zomaar romeens zijn.

Ze ziet er goed uit, petite slank, mijn smaak.
Kleine cup a maar die is niet helemaal strak meer.
Daar beneden lekker strak, doet lekker mee, lijkt ook echt te genieten, en paar standjes gedaan - zelfs een waar ik op de stoel zit.

Maar 4 sterren ivm taalbarriere dus de klik niet verder kunnen opbouwen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik sluit me aan bij bovenstaande resencie. Mooie dame. Erg slank. Wel kleine slappe borstjes.
Zegt half Spaans half Roemeens te zijn. Ze is vriendelijk, misschien iets te omdat ze over privezaken vertelde waar ik niet in geïnteresseerd was. Maar misschien voelde ze een klik/ vertrouwen. Heeft 100x i like you gezegd. Dat was het beste engels wat ze sprak denk ik. Verder soms google translate gebruikt waar ze hopelijk van leert. Ze is beginnend in haar werk en met de taal.
Goed uurtje vermaak gehad in ieder geval, deed goed haar best
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Normaal gesproken heb ik goede ervaringen bij Sugar&Ecstacy, maar Bianca was koud en afstandelijk. Ze had haast om me te laten klaarkomen, ze was helemaal niet romantisch en ze werd koppig. niet aangeraden. Ik zou slagen en iemand anders kiezen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7208412-bianca
Totale kosten (in euro)
140
Ook onlangs bij dit dametje geweest.. prachtige dame, wat betreft uiterlijk totaal mijn ding. Kleine, echt slanke dame, maar ook weer niet dat het tot het bot is zegmaar gewoon gezond petite.

Begint leuk, samen even onder de douche! oh ja leuk, moet je vaak om vragen.. maar ze spoelt even je piemel af en het is klaar.
Wel even zoenen eerst, maar zoenen is raar bij haar.. ze zuigt een soort van aan je lippen en dan komen je lippen een beetje tussen haar tanden ofzo en dat gevoel dat je lip tussen een randje gezogen wordt is niet prettig.. tongzoenen doet ze wel, kost extra, ohja, als we het dan toch over extra hebben, alles kost extra.. nouja ok niet alles, pijpen MC, intiem MC en dus gewoon zoenen.. ehmm dat is 't.. haar likken is extra, PZC is extra, nouja er was nog een hele riedel maar de extra bedragen waren ook niet mals..
Je krijgt bij een uur dan wel 2 rondes, dus 't is na de eerste niet gelijk klaar.. maar gaande het gesprek is het duidelijk dat ze heel erg bewust dingen doet voor het geld. Ze verteld ook gerust hoeveel ze verdient en hoeveel ze soms extra vangt etc. er is geen aaien of strelen, even kroelen tussen door.. geen gezellig praatje ofzo.. na die eerste 3min, is de leuke intro eraf en gaat het erom hoeveel ze kan binnenhalen. sorry, knappe meid, als ze het hele uur zo kan zijn als de eerste 3min had het een topdame geweest, maar helaas niet dus. Kan het niet aanbevelen, jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan