Recensie Bianca, Tilburg (voorheen Eindhoven, Maastricht, Rotterdam, Groningen, Den Bosch, Amsterdam, Leiden, Den Haag) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raadsman

Vaste klant
Forumpionier
151
18/07/21
104
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/7209626-bianca
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maandag Bianca bezocht, mede vanwege de indruk en de positieve reacties op deze dame.
De date viel mee. Sexy gekleed en het was de dame van de foto's.
nette ontvangstruimte. ( ook niet meer dan dat)
Actieve dame, meegaand en goede seks. Afgesproken voor een uur. Ze begon met een massage met daarna de seks in allerlei standjes. Tz deed ze ook goed, maar ik heb enthousiastere dames gehad
Kortom, een uitstekende date bij deze redelijk goed Engels sprekende Portugese dame.
Raadsman
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Bianca bezocht. Dame zie er leuk uit net als op de foto's.
Eerst financiën, douchen en de pret kom beginnen. Doet lekker tongzoenen en laat zich ook lekker beffen en vingeren. Pijpen was ook heerlijk maar net te kort voor mijn gevoel. Ze neukt ook heerlijk mee, geen fake gedoe en ook geen gezeur dat het gevoelig is of extra geld voor diensten wilt. Al met al een redelijke ervaring.
 
Onlangs Bianca bezocht. Dame zie er leuk uit net als op de foto's.
Eerst financiën, douchen en de pret kom beginnen. Doet lekker tongzoenen en laat zich ook lekker beffen en vingeren. Pijpen was ook heerlijk maar net te kort voor mijn gevoel. Ze neukt ook heerlijk mee, geen fake gedoe en ook geen gezeur dat het gevoelig is of extra geld voor diensten wilt. Al met al een redelijke ervaring.
Heb haar bezocht omg Denbosch
 
Heb haar gewoon gevingerd, en tijdens doggy mijn duim tegen tgen sterretje geduwd. Maar ben niet zo van anaal dus niet doorgeduwd😁😁.
Misschien houdt ze het een beetje vaag om je toch te lokken
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bianca in het verleden ooit bezocht in Eindhoven, was helemaal niks mis mee, mooie dame, mooier dan op haar foto's zelfs.
Qua seks een echte GFE die zelf ook mee kan genieten ja.
Beffen, vingeren en het stimuleren van haar sterretje was geen probleem, kwestie van goed opbouwen denk ik?
Was ook goed te merken bij het tongzoenen, begon wat "lafjes" maar werd steeds intenser naarmate ze goed geil werd, tijdens missio wed er echt voluit getongd.

Binnenkort ook maar weer eens afspreken, was zeker voor herhaling vatbaar. :love:
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/7209626-bianca
Totale kosten (in euro)
100
Een tijd terug bij deze dame geweest in Eindhoven, alhoewel ik het eigenlijk betwijfel of ze altijd een dame is geweest.

Ik heb haar goed bekeken en aangehoord:
  • Haar stem is laag
  • Ze heeft geen vrouwelijke kont
  • Te brede schouders voor een vrouw
  • Haar sowieso kleine borsten leken te klein voor haar bovenlichaam, Wel naturel borsten, maar misschien door het slikken van hormonen
  • Een dik klodder glijmiddel gebruikt ze
  • foto 4 en 6 op haar profiel laten mij ook opeens twijfelen, zie ik toch mannelijke trekjes
Maar goed, als ze een transgender is, dan is ze nog steeds een prettige verschijning om te zien en heb ik mijn eerste transgender ervaring gehad met haar.

Betreft de date:
Ik had body to body massage, met rustig opbouwen, pijpen zonder condoom en intiem afgesproken. Sessie van een half uur.
eenmaal daar aangekomen heb ik mijzelf gewassen. Ik kreeg een normale rug-massage, ze was niet naakt, ze gleed niet over mijn lichaam. De massage was verre weg van erotisch, maar wel relaxgevend. Ik mocht mij omdraaien en toen dacht ik, nu gaat ze over mij heen glijden, maar dat deed ze niet. Ze deed haar bh en slipje uit. Ik kreeg een klodder glijmiddel op mn hand, moest ik haar vingeren. Beffen had ik geen zin meer in hierdoor. Ze ging als een treinvaart, klein beetje tongzoenen, even vingeren, toen ging ze mij pijpen, ook heel kort. Ik dacht zonder condoom, zoals we afgesproken hadden. Opeens ging ze me neuken, ik maakte mij zorgen dat het zonder was. Uiteindelijk heeft ze mij klaar gereden, bleek er gelukkig een condoom om te zitten, deze heeft ze dus professioneel tijdens het pijpen erom gedaan. De afspraak Pijpen zonder heeft ze dus ook genegeerd.

Op zich was de sessie ok, maar mijn verwachtingen zijn niet uitgekomen en hierdoor vind ik mijn ervaring met haar gemiddeld. Dus ja, deze dame is LEGIT, dus je krijgt sowieso een actieve service voor je centen, maar verifier wel je afspraken met haar.
 
Wat betreft de vraag of ze altijd een dame is geweest viel me deze zin nogal op: "i consider myself as a real woman, with perfect body curves beautiful, soft skin and perfect to touch...something i am particulary proud of."
 
Ik heb haar 2 maal bezocht waaronder eenmaal met een uitgebreide bef sessie en ik weet zeker dat dit een 100% vrouw is van nature.
Service lijkt soms beetje gehaast maar ik heb 2 heerlijke sessies gehad, beide verschillend van inhoud.
 
Ik heb mijn review gedeeltelijk vanmiddag op kinky gezet. Ondanks dat het positief/kritisch is, heeft ze de review functie uitgeschakeld.
Had je de suggestie dat ze transgender zou kunnen zijn daar ook bij gezet? Dan lijkt het me logisch dat ze daar niet blij mee is.
Verder zijn jouw argumenten niet allemaal overtuigend. Er zijn wel meer vrouwen met een lage stem en kleine borsten. En veel dvp's gebruiken klodders glijmiddel...
Ik heb haar een paar keer bezocht en het is nooit bij me opgekomen om op die manier aan haar te twijfelen. Al kan dat uiteindelijk ook aan mezelf liggen natuurlijk, en ben ik wellicht toch een ervaring rijker zonder het te beseffen.
 
Had je de suggestie dat ze transgender zou kunnen zijn daar ook bij gezet? Dan lijkt het me logisch dat ze daar niet blij mee is.
Verder zijn jouw argumenten niet allemaal overtuigend. Er zijn wel meer vrouwen met een lage stem en kleine borsten. En veel dvp's gebruiken klodders glijmiddel...
Ik heb haar een paar keer bezocht en het is nooit bij me opgekomen om op die manier aan haar te twijfelen. Al kan dat uiteindelijk ook aan mezelf liggen natuurlijk, en ben ik wellicht toch een ervaring rijker zonder het te beseffen.
Nee die suggestie daar niet neer gezet pastte niet.

Het is wat mij persoonlijk opviel, voor mij signalen dat ik denk dat ze een transgender is. Maakte mij echt niet uit, want ze zag er goed uit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/7209626-bianca
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Bianca in Eindhoven (geen idee waarom deze recencie ineens bij Limburg staat?). Eigenlijk wilde ik eerst naar mijn "vaste" dame waar ik de laatste tijd kom, maar die bleek vandaag niet te werken. Toch iets te veel zin en ik had al eerder mijn oog laten vallen op deze Bianca. Natuurlijk had ik hier ook de recenties gelezen, maar een eigen ervaring is vaak altijd toch wat beter. ;P

Via de advertentie een appje gestuurd en er werd vrijwel meteen gereageerd en een half uur later stond ik in de betreffende straat. Na de melding dat ik in de straat was kreeg ik al snel opnieuw de reactie met de exacte locatie. Het duurde even voordat ik een parkeerplekje had gevonden, maar niet veel later stond ik dan in de deuropening bij deze dame.

Het is het meisje van de foto's en ik werd vriendelijk ontvangen. We gingen direct door naar de kamer en na de financien te hebben afgewikkeld werd ik op positieve wijze gemaand op bed te gaan liggen. Of ik een massage wilde. Altijd prettig dus even aan liggen en het was al vrij snel duidelijk dat deze dame vaker heeft gemasseerd. En stevig ook, maar persoonlijk vind ik dat wel lekker.

Na een klein kwartiertje omdraaien en er volgde een body2body massage met niet veel later een lekkere maar stevige pijpbeurt. Had wellicht ietsje langer gemogen, maar zoals ook al een eerdere poster hier aangaf zat ze plots op me en zat m'n inmiddels harde pik in haar warme doos. Het condoom was op magische wijze eromheen gedaan, zonder dat ik er erg in had.

Stevig potje neuken volgde. Eerst cowgirl met de benen helemaal wijd en daarna missio waarbij ze me aanspoorde flink hard te keer te gaan. Deze dame houdt duidelijk van het stevige werk, waarbij ze zelf lekker kreunde. Ze leek er ook wel van te genieten. Even later standje gewisseld voor doggy waarbij opnieuw wild te keer werd gegaan. Even een kleine pauze waarbij ze overging in een sloppy handjob met veel olie. Daarna kroop ze weer bovenop mij en in cowgirl lekker het rubbertje volgespoten.

Aan het einde mocht ik even van de douche gebruik maken om mij op te frissen en na een kort praatje was het na 45 min tijd om te gaan. Dat had wel ietsje langer mogen zijn voor mijn geld, maar had niet het idee dat ik naar buiten werd gewerkt. Herhalingsgevaar is aanwezig. Ze heeft een mooi athletisch postuur en een strak poesje, iets waar ik zeker wel op val. Ze gaat nu eerst een maand terug naar haar thuisland.
 
Ze was 3 dagen in Maastricht, met nieuw tel nr. Helaas net gemist, tel nr is alweer ontkoppeld van whatsapp. Iemand bij haar geweest deze week? Ik ben wel benieuwd of ze binnenkort weer terug komt.. info mag ook via PB uiteraard..
 
Ik heb deze dame twee keer een uur bezocht. Vorig jaar en pas nog. Ik vond beide dates prima, meegaand en lekker. Slank, normaal postuur en cup a of b. Niets mis mee. De foto's zijn van haar en ik vind ze aantrekkelijk. Normaal vrouwelijk.
Nu ben ik een leek ( ik zou nooit bewust een tg bezoeken) , maar ik begrijp niet waar deze discussie vandaan komt. Het zou niet bij mij opkomen om te denken dat Bianca een transgender is. Ik heb er geen enkel "spoor" van Gezien.
Ik kan haar zeker aanbevelen. Binnenkort gaat ze naar Nijmegen
 
Ik heb deze dame twee keer een uur bezocht. Vorig jaar en pas nog. Ik vond beide dates prima, meegaand en lekker. Slank, normaal postuur en cup a of b. Niets mis mee. De foto's zijn van haar en ik vind ze aantrekkelijk. Normaal vrouwelijk.
Nu ben ik een leek ( ik zou nooit bewust een tg bezoeken) , maar ik begrijp niet waar deze discussie vandaan komt. Het zou niet bij mij opkomen om te denken dat Bianca een transgender is. Ik heb er geen enkel "spoor" van Gezien.
Ik kan haar zeker aanbevelen. Binnenkort gaat ze naar Nijmegen
Precies dit dus!!
En mocht haar pussy gefabriceerd zijn............., cudo's voor de chirurg want echter dan echt. 🤭
Smaakt trouwens ook zoals het hoort te smaken, vooral als ze geil wordt. :love:
 
Ik heb deze dame twee keer een uur bezocht. Vorig jaar en pas nog. Ik vond beide dates prima, meegaand en lekker. Slank, normaal postuur en cup a of b. Niets mis mee. De foto's zijn van haar en ik vind ze aantrekkelijk. Normaal vrouwelijk.
Nu ben ik een leek ( ik zou nooit bewust een tg bezoeken) , maar ik begrijp niet waar deze discussie vandaan komt. Het zou niet bij mij opkomen om te denken dat Bianca een transgender is. Ik heb er geen enkel "spoor" van Gezien.
Ik kan haar zeker aanbevelen. Binnenkort gaat ze naar Nijmegen
Helemaal mee eens. Ik heb haar meerdere keren bezocht toen ze nog in de Randstad ontving. Nooit is het in me opgekomen dat ze een trans zou kunnen zijn, totdat ik er hier over las, en dat was pas na mijn bezoekjes. Als ik sommige foto's bekijk dan kan ik me de gedachte enigzins voorstellen, maar ja. Helaas komt ze niet meer in mijn regio.
 
Ik heb haar in het verleden ook bezocht. Kan me niet voorstellen dat ze omgebouwd is. Heb heel wat kutjes gezien, geproefd, gevoeld en gelikt. Allemaal zijn ze uniek 😂😂 maar deze was ook gewoon echt!

Je kunt het ook aan de dame zelf vragen, weet niet of ze dat op prijs stelt..
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maastricht/7209626-bianca
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar uur geleden bij Bianca geweest..
Nog steeds aan het nagenieten, want wat een kanjer is zij! Even appen, locatie redelijk centraal en zeker in de avond discreet te bereiken.
Meteen een heerlijke zoen bij binnenkomst, in het echt is ze nog knapper dan op de foto's. Even een massage, wat ze prima doet. Bij mij was tongzoenen toegestaan, doet ze niet altijd.. Haar kutje was echt heel lekker fris en ze kwam al snel klaar. Daarna heerlijk gepijpt maar mijn kleine rakker was iets te enthousiast..
Ze is echt een hele mooie verschijning met een prachtfiguur. Maakt het je naar de zin en praat ook redelijk Engels. Dit was echt een dame die ik heel graag nog een keer ga bezoeken (na vandaag weer weg, over tijdje zou ze weer in de buurt zijn). Voor het eerst dat ik een dvp na afloop nog heb geappt..
 
Ik kan bovenstaande recensie overigens alleen maar beamen, Bianca is een prima dame. Niet alleen voor goede date, maar ook leuk in de omgang. Zeker als je ze vaker bezoekt! Zodra ze weer in Eindhoven is probeer weer een afspraak te maken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik naar het eerste filmpje kijke had "Bianca" nog een kinderarmpje eraan hangen😅. Dus mijn vermoeden van transgender is wel aannemelijk.

Koenxxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan