Recensie Bianca, Utrecht/Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/3070119-bianca
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bianca ontving in een keurig appartement in het centrum van Utrecht. Het contact vooraf verliep soepel en met wat grapjes over en weer. Een slanke 'petite' dame met een mooi, lachend, gezicht opende de deur naar de gedeelde hal van het appartementencomplex. Bij binnenkomst in haar woonruimte trok Bianca snel, verontschuldigend, haar spijkerbroek en trui uit. Eronder droeg zij een rode zijden slipje en bh-tje. Haar lichaam was mooi geproportioneerd, met voor latina-begrippen een klein kontje, en borsten waarvan zichtbaar was dat die operatief vergroot waren. Iets meer volume en ronding "onder" en juist minder "boven" had ik zelf liever gezien als liefhebber van "booty" en allergie voor al te opzichtige siliconen.

Met flesje wijn begonnen we kletsend het afspraakje. Bianca is een slimme en interessante dame. Dat "interessante" blijkt bijvoorbeeld alleen al uit het feit dat ze vier verschillende nationaliteiten heeft. Wij spraken in het Spaans. Bianca gaf zelf aan dat ze niet zo goed Engels spreekt, maar ik heb dit zelf niet kunnen beoordelen.

De overgang naar seks was vrij natuurlijk. Tongzoenen deed ze niet, ondanks dat dit wel op haar profielpagina aangevinkt staat. Meestal kuste ze ook niet, gaf ze aan, maar met mij wilde ze dat wel doen. Langzaam begonnen we elkaars lichaam te verkennen. Beffen, vingeren, pijpen, face fucking, "missionaris", "doggy", en toen weer pijpen en face fucking, waren - in die volgorde - de handelingen. Het hoogtepunt lag voor mij daarbij bij de face fucking/gagging. Met haar hoofd op het bed en haar lichaam op de grond voor het bed stond ik vóór haar. De seks was tot dan vrij lief geweest (dit was meer aan mij dan haar te wijten/danken overigens) maar dit haalde haar heerlijke "slutty" kant naar boven: ze leek ervan te genieten als ik haar hoofd helemaal tegen mijn buik aandrukte en daar een tijdje vasthield, met ondertussen mijn pik diep in haar keel, daarbij af en toe naar adem happend en pruttelende gag geluiden makend. Wat ze allemaal deed met haar tong en tanden bij het in en uit haar mond gaan met mijn pik weet ik niet, maar het voelde superlekker....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan