Recensie Bibi, Body Leela Uitgeest 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Under_score

Newbie
11
26/07/22
4
1
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://thaisemassage.chinese-massage.net/ads/body-leela-thaise-massage/
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In mijn zoektocht naar de verborgen pareltjes in het land van de Thaise massage, zit er weinig anders op dan zelf op onderzoek uitgaan. De meeste recensies in dit forum brengen je op de bekende plekken, waar ik bij de meeste ook wel ben geweest. De kwaliteit is de afgelopen jaren een stuk minder dan het was. Afijn, vandaag naar Uitgeest afgereisd naar Body Leela. Nog nooit van gehoord, maar toen ik belde hoorde ik dat een massage 75 euro kostte en de locatie was op een industrieterrein. Bekend recept. Bij binnenkomst door Bibi ontvangen en naar de kamer gebracht. Niet mijn type, toch wel behoorlijk stevig, maar ik kwam voor een goede massage :) Ik kon douchen, deur kon niet op slot, maar zoals zo vaak wordt dat door de Thaise dames discreet, doch luidkeels, gecoördineerd. Al had ik ook niet het idee dat het storm liep vandaag.

Dan de massage. Die was prima. Hele lichaam in de olie en geen plekje werd overgeslagen. Niet de beste die ik ooit heb gehad. Zeker ook niet de slechtste. Beetje teasen tussendoor, de ellebogen werden afgewisseld met zachte aanrakingen en gestreel met nagels. Ook nog een halve poging tot body-2-body. Voor de borstenliefhebber goed, gelukkig ging ze niet helemaal op me liggen. Toen werd het tijd om om te draaien. Eerst nog de benen masseren, flink veel olie overal en het teasen ging verder. Langzaam de overgang naar het handwerk. Helaas merk ik vaker dat dames je proberen aan te moedigen door te roepen dat je maar lekker moet komen. Zo ook Bibi. Voor mij werkt dat averechts. Uiteindelijk met een flinke dosis fantasie er zelf een eind aan gemaakt. De nekmassage als afsluiter was wel weer fijn, dat moet gezegd.

Voor mij geen herhalingsgevaar bij deze dame, maar ben wel benieuwd wat er nog meer rondloopt in dit pand. Iemand ervaring?
 
Jaren terug daar wel is geweest, toen was er nog wel een leuke dame van rond de veertig. Massage was ook wel goed, niet super maar ook niet slecht. Afgelopen jaar ben ik er nog een keer geweest maar vond het toen tegenvallen. Weet de naam ook niet meer maar zou best Bibi kunnen zijn.

Voorkeur voor mij ging meestal uit naar body language of sai thong in Beverwijk. Die laatstgenoemde ben ik echter ook al jaren niet geweest, omdat kwaliteit echt steeds slechter werd.

Het is vaak dat je geluk moet hebben met welke masseuse je krijgt toegewezen.
 
Afgelopen avond heen geweest eerst gebeld voor afspraak en paar minuten later was ik er (woon in Uitgeest) werd ontvangen door bibi vond het wel een leuke goed uitziende dame we hebben wat gepraat onder het masseren toen kwam ik er achter dat er nog een dame werkte ook in de 40 vond het wel prettig met bibi hou ook van volle oudere dames mooie volle borsten dus mijn keus was het zeker ga zeker terug ben ook wel erg benieuwd naar haar collega ze schijnt ook in Beverwijk te werken bibi
 
Jammer. Je mag dus blijkbaar niet zelf je masseuse uitkiezen.
Zijn er ook mogelijkheden voor intiem?
Wordt dat aangeboden?
Was er gisteren avond werd vriendelijk ontvangen door bibi maar je kan daar niet kiezen wat ik begreep van bibi zit er nog een dame van rond 40+ die hebt ik niet gezien ik mocht bibi wel aanraken en aan haar borsten zitten maar meer zat er niet in
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://thaisemassage.chinese-massage.net/ads/body-leela-thaise-massage/
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Paar keer hier geweest, vervelend punt is. Steeds veranderende samenstelling. Soms heb je een goede dame en soms gewoon slecht.
Je kan niet kiezen en ze doen niet aan intiem.
Massage met+hp+ body is er wel.
Bij bibi geweest, normaal een grappige, vrolijke dame,. Zij kan heel goed masseren, alleen loopt ze de kantjes af ( al een aantal jaren)
Hygiëne valt soms ook te wensen over betreft handdoeken en douche.

Was vroeger wel een pareltje, maar nu helaas voor mij niet meer. Sws is de aanwas in noord Holland wat tegen vallend.
 
Afgelopen week hier een bezoekje gebracht. Ontvangen door een dame van tussen de 40 en 50, niet slank, met grote borsten. Ze was een gezellig, echter vond ik de massage wat ongeïnteresseerd. Alles zat wel goed in de olie en er werd geen plekje overgeslagen 😉. Ook werd er wat body aangeboden en ging ze met haar borsten over mijn lichaam in de olie heen. Wellicht kom ik hier nog een keer. Het was prima, geen topper...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan