Recensie Bibi, Dynamite Privé, Nieuwegein 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
141
13/08/21
334
62
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/bibi-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
80,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had Bibi al vele maanden op mijn radar staan, had al meerdere malen tevergeefs voor haar gebeld om een afspraak te willen maken maar eindelijk was vandaag mijn 'lucky day' en heb ik een super lekkere date met deze super lekkere lieve leuke topper gehad!

Eerst had ik een "sexy sunday" afspraak van 20 minuten voor € 40,00 gemaakt maar toen ik op de kamer merkte dat we een goede klik hadden en ze ook tongzoende heb ik dit meteen verdubbeld naar 40/€80 wat gelukkig in haar agenda paste ;-)

Maar eerst over Bibi zelf: wow wat een mooie meid zeg! Een prachtig gezicht en ogen met een lieve open uitstraling, een heerlijke mond met een prachtig gebit, een mooie vriendelijke stem, schitterend lang haar, lengte schat ik op 1.70 meter, een zalig sexy normaal tot volslank postuur/figuur met heerlijke borsten en welgevormde volle ronde billen en dijen, naar mijn smaak dus helemaal geweldig en super super lekkerrrrr.

Vanaf vrijwel direct na het opfrissen aan de wasbak tot het eind van de date had ik een keiharde erectie. En dat maakte dat het na een korte staande vrijage op bed ook van een leien dakje ging. Bibi kwam op me zitten/liggen en alle orale lekkernijen kwamen voorbij, vooral veel tongen en 69'en. Maar ook het neuken met liefdesgodin Bibi was verrukkelijk in missionaris en cowgirl, tsjonge zeg wat een feest om (mc) in haar prachtige strakke poesje klaar te komen, hemels! Gelukkig vervulde deze lieve schat mijn wensen vol inzet en passie, ook hierin betaalde onze uitstekende klik zich uit! Gedurende het gezellige nababbelen en aankleden stal ik tussendoor nog verschillende tongzoenen en spraken we af elkaar weer snel te zien.

Kortom, Bibi is een in alle opzichten geweldige mooie super lekkere babe die mij een droomdate heeft bezorgd!

Lieve Bibi, het was allemaal fantastisch met jou dus tot binnenkort! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/bibi-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vond haar een hele stuge induk geven(misschien had ze haar dag niet wat natuurlijk ook mogelijk is) Ze sprak amper een woord tegen me. was leuk voor 1 keer maar daar blijft het bij.
 
Laatst bewerkt:
Bibi is idd een leuke meid om te zien maar komt heel nep over met : Hey schat hoe is t? Ik vind de seks nep met haar. Als ze dingen zegt dan is t ook nep. Er zijn natuurlijk meiden die gewoon klant af willen werken en er geen plezier in hebben terwijl ze t geld hard nodig hebben.
Pijpen zc deed ze bij mij en t voelde raar aan t leek wel alsof mijn pik vol met mentol was. Was een onaangenaam gevoel. D'r kut is droog. Er zijn wel betere dames waar de kwaliteit veel beter is. Iemand die er leuk uitziet wil niet zeggen dat de service ook goed is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed eruit zien en hygenisch vindt mijn pik wel erg belangrijk. Hij is nogal kieskeurig en oppervlakkig 😅.

Is ze wel echt 20? Laatst bij iemand die zogenaamd 21 was. Die was minstens 10 jaar ouder. Vond het vreemd dat niemand het in de recensies had genoemd.
 
ze is 25 max. Ze is wel hygenisch, maar ik vind haar pijpen zc een nare nasmaak hebben. Het voelde gewoon zeer raar aan en als ze klaar was met pijpen leek mijn pik alsof ie fishermans friends had. Nooit meegemaakt als wat ik bij haar meemaakte. Ik ben zeker 3x geweest bij haar en bij de de laatste keer dus, was ik het zat. Ik ga niet meer terug naar haar. Gewoon niet meer leuk en dat ''hey schat alles goed'' hoef ik dan ook niet meer te horen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/bibi-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Club staat op een industrie terein.je kunt in de avond discreet parkeren. alle andere winkels of bedrijven zijn gesloten.

Aparte binnenkomst. dames zitten bij de ingang op stoeltjes. Het voordeel is je kunt ze bekijken. Nadeel is je wordt zelf ook bekeken.

Er was geen douche mogelijkheden. bij zo wastafel mijn lul moeten wassen. voor midden en na. Vind douchen wel prettiger en het gaat ook sneller.

Dame is 1.73 lang en steviger dan op de foto's. ik vond het wel een aantrekkelijke dame. Helaas, geen tz, pzc of vingeren.
pzc was mogelijk met bijbetaling maar niet over gehad. Ik ben wel gewend om bovenstaande in basispakket te doen.

anders is het alleen pompen. wat we dus ook hebben gedaan. ik heb haar stevig genomen. De seks was heerlijk. Ze smeert massage olie op je piemel. Ben nog aan het nadenken wat ik hiervan vind.

Douchen was wel fijn geweest 🙄
teleurgesteld dat ze pzc, vingeren en tz niet meer doet zoals bij mijn voorgangers. Wel leuk praatje gemaakt.
ik wil er nog wel een keer langsgaan hopelijk is er dan meer mogelijk. het is wel een mooie dame.
 
Laatst bewerkt:
Had Bibi al vele maanden op mijn radar staan, had al meerdere malen tevergeefs voor haar gebeld om een afspraak te willen maken maar eindelijk was vandaag mijn 'lucky day' en heb ik een super lekkere date met deze super lekkere lieve leuke topper gehad!

Eerst had ik een "sexy sunday" afspraak van 20 minuten voor € 40,00 gemaakt maar toen ik op de kamer merkte dat we een goede klik hadden en ze ook tongzoende heb ik dit meteen verdubbeld naar 40/€80 wat gelukkig in haar agenda paste ;-)

Maar eerst over Bibi zelf: wow wat een mooie meid zeg! Een prachtig gezicht en ogen met een lieve open uitstraling, een heerlijke mond met een prachtig gebit, een mooie vriendelijke stem, schitterend lang haar, lengte schat ik op 1.70 meter, een zalig sexy normaal tot volslank postuur/figuur met heerlijke borsten en welgevormde volle ronde billen en dijen, naar mijn smaak dus helemaal geweldig en super super lekkerrrrr.

Vanaf vrijwel direct na het opfrissen aan de wasbak tot het eind van de date had ik een keiharde erectie. En dat maakte dat het na een korte staande vrijage op bed ook van een leien dakje ging. Bibi kwam op me zitten/liggen en alle orale lekkernijen kwamen voorbij, vooral veel tongen en 69'en. Maar ook het neuken met liefdesgodin Bibi was verrukkelijk in missionaris en cowgirl, tsjonge zeg wat een feest om (mc) in haar prachtige strakke poesje klaar te komen, hemels! Gelukkig vervulde deze lieve schat mijn wensen vol inzet en passie, ook hierin betaalde onze uitstekende klik zich uit! Gedurende het gezellige nababbelen en aankleden stal ik tussendoor nog verschillende tongzoenen en spraken we af elkaar weer snel te zien.

Kortom, Bibi is een in alle opzichten geweldige mooie super lekkere babe die mij een droomdate heeft bezorgd!

Lieve Bibi, het was allemaal fantastisch met jou dus tot binnenkort! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tongzoenen doet ze dus automatisch zonder bijbetaling
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/bibi-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Knappe jonge dame met sprankelend gezicht, lekker vol lichaam en uitstekende services. Houdt van een praatje en geniet zelf ook volop mee.

Is helaas wel snel volgeboekt als ze er op een doordeweekse avond is :(
 
vandaag weer op de aanwezigheids kalender
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/bibi-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom deze curvy dame vereerd met een bezoek.
D'r jeugdige look heeft ze ingewisseld voor een 20'er look
Sexdrive is onverminderd hoog.
 
Nooit in mijn leven had ik ervan kunnen dromen om met een typetje als Bibi seks te mogen hebben.
Wat een ongelofelijke knappe, jonge, lieve en vrolijke meid.

Mijn mond en ogen vielen open toen ik haar zag. Wat een fantastische voluptuous lichaam, en zo goed in proportie.
Lijkt sprekend op de mooie Only Fans modelletje Holly Day zo een mooie white girl met een big booty.

Kan Bibi urenlang en dagenlang lekker likken. Heerlijk strakke poes. Bibi leek daar zelf ook van te genieten.
En lekker altijd afmaken in doggy wat een uitzicht.

Weet iemand waar ze zit en of ze überhaupt terugkomt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan