Recensie Bibi (Salon Temptation) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Remmat

Vaste klant
103
21/12/21
80
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Omdat sommige wat recensies missen, lang over nagedacht om het te doen. Aangezien niet alle dames er ook op zitten te wachten.
Bibi wil ik er tussen uit lichten. Aangezien Bibi zeer beperkt in de massage beschikbaar is (1 dag in de week) eigenlijk nooit van gekomen om met haar af te spreken. Ze werkt op een dag ik zelf eigenlijk nooit kan. Deze dag was een uitzondering de fotos op de site spraken me aan, maar gaven toch een andere kijk op mijn verwachtingen. Je hebt een bepaalde type in je hoofd en daar kwam bij mij andere verwachtingen uit. Bibi op de foto ziet er uit als een dame met kort pittig kapsel, richting het stoere biker type. toen ze aan kwam lopen in de wachtkamer was ik zeer verrast. Bibi is een zeer verzorgde dame. Maar haar uitstraling was totaal anders. Ik was positief verrast en bijna sprakeloos van de dame die me op kwam halen.

Op de kamer gezellig gebabbeld en kwamen we achter dat we ook nog wat gemeenschappelijke interesses hebben. Kortom mijn uurtje vloog voorbij.
Een echte girlnextdoor type maar dan met een prachtig gezicht.

De massage was ook van hoog niveau maar dat is bij Temptation bij meerdere dames meer dan prima.

Mocht ik ooit weer kunnen op haar werkdag, dan ga ik zeker nog eens langs.

Terug
Bovenaan Onderaan