Recensie Bie, Body2balance Turnhout 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
111
17/07/21
44
8
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/vlaamse-bie.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben na lang twijfelen toch eens langs gegaan bij Bie in Turnhout en ik heb het me zeker niet beklaagd. Zowel de massage als de afwerking was top. Ze bouwde alles rustig op en zelfs toen ze me begon te pijpen deed ze dit niet te rap om er vanaf te zijn. Heb ook lekker in haar mond gekomen, dus was perfect. Het is lang geleden dat ik nog zo'n goede massage heb gehad en afwerking.
Kwa uiterlijk was ook zo volledig mijn ding. Grote mooie borsten en rond poep, maar dik. Gewoon een zeer knappe vrouw.

Of er nog extra's mogelijk zijn buiten de genoemde, geen idee daar heb ik niet achter gevraagd.
 
Ik ben na lang twijfelen toch eens langs gegaan bij Bie in Turnhout en ik heb het me zeker niet beklaagd. Zowel de massage als de afwerking was top. Ze bouwde alles rustig op en zelfs toen ze me begon te pijpen deed ze dit niet te rap om er vanaf te zijn. Heb ook lekker in haar mond gekomen, dus was perfect. Het is lang geleden dat ik nog zo'n goede massage heb gehad en afwerking.
Kwa uiterlijk was ook zo volledig mijn ding. Grote mooie borsten en rond poep, maar dik. Gewoon een zeer knappe vrouw.

Of er nog extra's mogelijk zijn buiten de genoemde, geen idee daar heb ik niet achter gevraagd.
Geeft ze de massage naakt en is aanraken van haar intieme zones mogelijk ?
 
Onder het motto: "stomme vragen bestaan niet" ja ze is volledig naakt en ze legde zelf mijn hand op haar borsten. Als je wilt weten of je ze mag vingeren enzo, ga je zelf over moeten informeren. Haar profiel op redlights verklapt ook al wat…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bie-71
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er deze week ook even binnengesprongen..

toffe madam, enkel jammer dat ze niet aan zoenen doet (terwijl dit wel gezegd wordt via Whatsapp -> die ze dus duidelijk niet zelf in beheer heeft)

mooie jonge dame, goede massag heel leuke afwerking... ze ontvangt dan ook nog eens op een zeer propere en mooie locatie... dus wat mij betreft dik ok!

jammer dat het in zo een uithoek is... anders zou ik er misschien wel eens terug langs gaan...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan