Recensie Bieke, Bekkevoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lealfan

Stamgast
258
17/01/22
163
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-bieke-39-jaar.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hier onlangs geweest, vermits ik in een ander topic hoorde dat ze squirtte (grote fetish van me).
Zeker niet tegengevallen! Eens op stoom blijft ze aan de lopende band klaarkomen waarbij ze regelmatig squirt en stuiptrekt. Heel geil om te zien.
Uiteindelijk mij hemels klaar gepijpt en gerukt met baby-olie! Een van mijn betere ervaringen tot nog toe!

Ze heeft een ultrastrak lijfje met kleine tietjes en een strak kontje. Ze adverteert als 37 jaar, maar schat haar midden 40 irl.
 
Kan alleen maar beamen wat je al neerschrijft. De iets lagere score qua zoenen is ook gerechtvaardigd.
Ze zoent inderdaad wel, maar het is niet dat ze het spontaan zelf zal doen.
 
Hey k zie dat ze rookt? Ondanks er niet roker op haar profiel staat. Maar rook ze fel naar sigaretten? Ook bij t zoenen geproefd? En rookt ze in de ruimte? Rokers op zich geen probleem mee als ze niet binnen roken en niet net gerookt hebben. Maar vreselijk als je kleren er naar ruiken.
 
Hey k zie dat ze rookt? Ondanks er niet roker op haar profiel staat. Maar rook ze fel naar sigaretten? Ook bij t zoenen geproefd? En rookt ze in de ruimte? Rokers op zich geen probleem mee als ze niet binnen roken en niet net gerookt hebben. Maar vreselijk als je kleren er naar ruiken.
Niks geroken
 
Hey k zie dat ze rookt? Ondanks er niet roker op haar profiel staat. Maar rook ze fel naar sigaretten? Ook bij t zoenen geproefd? En rookt ze in de ruimte? Rokers op zich geen probleem mee als ze niet binnen roken en niet net gerookt hebben. Maar vreselijk als je kleren er naar ruiken.
Ze rookt ja, zoals in de initiële review hier staat.
Maar ik heb er nog nooit last van gehad bij haar, terwijl ik er ook heel gevoelig aan ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan