WHEM Bij Sofie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die Klara heb ik zo'n 3 jaar geleden een paar keer bezocht, zoenen en intiem is ze maar gewoontjes maar pijpen is ze top,
zonder condoom met veel variatie, ik moet wel zeggen dat ze veel ouder is dan vermeld staat, ik denk rond de veertig maar dat
weet ik niet zeker.
Iedereen over dezelfde kam scheren is te kort door de bocht, ik had hier in het verleden pareltjes die snel verdwenen zijn/waren maar ge kunt hier idd wel serieuze teleurstellingen hebben van dames die bepaalde diensten niet doen die wel op hun advertentie staan.
 
Vroeger voor haar verbouwingen laten we zeggen onder de naam Valentina zag ze eruit als een model en vond ik ze veeeeel knapper, ze had wel kleine borstjes waar ze blijkbaar niet tevreden over was maar toen was ze naturel, ze is ook op enkele jaren tijd veel verouderd vind ik, maar goed elk zijn mening!
 
Ben er geweest in december en in februari . Het mooie meisje dat " slave" is zat in de file vanaf Maldegem . De hollandse vervazngster was veel minder en verder 2 anderkleurigen. ik ga niet meer . moet 75 km rijden en is dan een andere
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan