Bimbo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De Wallen (kost je wel heel wat geld voor vaak matige/robotische service)
Schipperskwartier in Antwerpen
Geleenstraat in Den Haag (in mindere mate)


Marina, Gigi en Nathalie bij Diane's Secret in Den Haag
 
Tja, wat is nu werkelijk een Bimbo?
In mijn beleving "van alles teveel"...

Wellicht een van deze dames:




En deze dame, op de cup A na :

 
Tja, wat is nu werkelijk een Bimbo?
Is voor iedereen een beetje anders, voor mij moet het dan sowieso blond zijn. Valse tieten ook een must, net als veel make-up en uitdagende kledij, liefst in roze. Van opgespoten lippen en bijgewerkte wenkbrauwen en kont ben ik dan weer minder liefhebber, al kan dat zeker ook onder bimbo vallen. Ik volg dit topic met aandacht. Iemand tips in Vlaanderen?
 
Haha, ja. Ik vind opgespoten lippen eigenlijk ook wel een must en het liefst geblondeerd met een beetje uitgroei, dat het er goed nep uit ziet ?.
En verder ook over-the-top giechelen en zo, dat vind ik ook wel lekker. Cup tenminste D en uiteraard nep.
Amanda van Diane's Secret / Rendez Vous Prive is perfect vind ik.
 
Tja, wat is nu werkelijk een Bimbo?
In mijn beleving "van alles teveel"...
Vooral veel 'plamuur' (onnatuurlijke bewerkingen aan het lichaam/gezicht, al dan niet van tijdelijk aard), maar 'van alles teveel' is in principe wel een redelijke beschrijving. Denk daarbij vooral aan veel make-up, nepnagels, nepwimpers, siliconen, opgespoten lippen, opgevulde billen, lang haar (haarkleur maakt in principe niet uit, hoewel blond in beginsel een hoger bimbogehalte heeft), hoge hakken, uitdagende kleding enzovoort (zijn geen cumulatieve vereisten, maar je kunt moeilijk spreken van een 'bimbo' als de vrouw in kwestie niet aan ongeveer de helft van deze voorwaarden voldoet). Een bimbo is eigenlijk een hypergeksualiseerde vrouw die veel aandacht aan haar uiterlijk besteedt om zodoende een lustobject te zijn voor mannen.

Binnen deze 'fetish' bestaan er dan weer specifieke voorkeuren. Sommige heren houden bijvoorbeeld van meer 'curvy' dames en vinden grote/opgevulde billen een must, terwijl anderen juist een voorkeur hebben voor slanke dames met mooie (lange/slanke) benen en grote siliconen borsten (type Barbiepop). Voor mij is het verder ook wel van belang dat de dame niet veel ouder dan 30 is.
 
Laatst bewerkt:
Deze met positieve recensies hier op de site

 
Vooral veel 'plamuur' (onnatuurlijke bewerkingen aan het lichaam/gezicht, al dan niet van tijdelijk aard), maar 'van alles teveel' is in principe wel een redelijke beschrijving. Denk daarbij vooral aan veel make-up, nepnagels, nepwimpers, siliconen, opgespoten lippen, opgevulde billen, lang haar (haarkleur maakt in principe niet uit, hoewel blond in beginsel een hoger bimbogehalte heeft), hoge hakken, uitdagende kleding enzovoort (zijn geen cumulatieve vereisten, maar je kunt moeilijk spreken van een 'bimbo' als de vrouw in kwestie niet aan ongeveer de helft van deze voorwaarden voldoet). Een bimbo is eigenlijk een hypergeksualiseerde vrouw die veel aandacht aan haar uiterlijk besteedt om zodoende een lustobject te zijn voor mannen.

Binnen deze 'fetish' bestaan er dan weer specifieke voorkeuren. Sommige heren houden bijvoorbeeld van meer 'curvy' dames en vinden grote/opgevulde billen een must, terwijl anderen juist een voorkeur hebben voor slanke dames met mooie (lange/slanke) benen en grote siliconen borsten (type Barbiepop). Voor mij is het verder ook wel van belang dat de dame niet veel ouder dan 30 is.
Heerlijk en mooi hoe je dit beschrijft (van alles teveel).
Als echte (Barbie) lover, wie is/zijn volgens jou geile Barbies?
 
Deze met positieve recensies hier op de site

Recensies zeer wisselend, ik haat passiviteit en als je mij voor niks laat rijden, al is ze nog zo lekker, kan je echt de *&%(@*#&% krijgen.
 
Is voor iedereen een beetje anders, voor mij moet het dan sowieso blond zijn. Valse tieten ook een must, net als veel make-up en uitdagende kledij, liefst in roze. Van opgespoten lippen en bijgewerkte wenkbrauwen en kont ben ik dan weer minder liefhebber, al kan dat zeker ook onder bimbo vallen. Ik volg dit topic met aandacht. Iemand tips in Vlaanderen?
SKW Antwerpen

Selena

Vanessa
 
Zag op Sexjobs een advertentie van ene Kimberly uit Rotterdam voorbij komen. Meer bimbo krijg je het echt niet volgens mij.

Ik kan mis zijn maar op Kinky adverteert ze ook. En ze biedt Virtual sex aan. Dan moet het toch de dame van de foto's zijn niet? Anders zal ze nite verder geraken dan 1 minuut. Is echt wel dromm van een meid lijkt me. Voormij wel te ver om zomaar even te testen. Hopelijk doet iemand dat in mijn plaats een keertje-). Lekker wijf. zoek op kimberly op kinky.
 
Terug
Bovenaan Onderaan