Recensie Blanka, Purmerend 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

komen

Wandelaar
60
21/11/21
42
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/purmerend/2101422-blanka
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame staat geregeld online.. met schappelijke prijs. Leeftijd stond op 39 maar daar moeten we een paar jaar bij optellen. Ze is niet strak meer maar heeft een leuk koppie! ik had gekozen voor een vluggertje en daar zit standaard tongzoenen en pzc bij. Bij binnenkomst in de nette woning begon ze gelijk heerlijk passievol te zoenen.. en mij langzaam uit te kleden.. ze trok mijn pik stijf tijdens het zoenen.. ze zoent écht lekker. Daarna werd ik op bed gegooid en begon ze me heerlijk geil te pijpen zc.. manmanman wat kan ze pijpen! ballen nog even gelikt.. ondertussen nog ff tongzoenen en wéér pijpen!. daarna condoom er om en ging ze me cowgirl berijden.. ze was heerlijk nat.. maar daardoor minder strak. uiteindelijk was de tijd om en heeft ze me zc klaargemaakt maar geen cim. Topdate voor 50 euri.. niet jong en strak.. maar wél passie en heerlijk zoenen en pijpen
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/purmerend/2101422-blanka
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Reviews are personal so I will speak my heart out. This one wasn't my type. Again, I had pictured in my mind a Dutch blonde like the ones you see in clubs only to get disappointed- once again. I did have a hunch that it might turn out to be like that so I booked only a 30 mins.

Tastes might vary so I'll drill down to the services. Communication itself was superb and honest. I liked it. PZC was super good and she lubricates your dick enough with her saliva before sucking. It was good. TZ wasn't good and she barely opened her tongue. Zoenen was ok. I fucked her in doggy style which was also ok. No fuss about anything per se but I was just starting to rub her pussy in order to make her horny when she suddenly changed positions and started to blow me- probably because I had booked 30 mins only and making women cum definitely takes time- in my experience that is. So, I didn't mind it either tbh.

I am not very good at guessing ages but I do not believe she is 39. She has to be over 45. That was clearly evident by her wrinkled body and a belly which was also wrinkled and slightly bulged out. And for the first time in my life, I witnessed wrinkled nipples. I didn't like it at all. But it's a personal taste and some people probably wouldn't mind it.

I guess my review is purely based on my taste so experiences might vary. Please don't just rely on my review.

Note to self. I'll try to book Dutch ladies via Privé Houses. I have a feeling those houses might have Dutch blondes like the ones you see in clubs and probably slightly younger.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/purmerend/2101422-blanka
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame bezocht. Ten eerste is zij absoluut ruim boven de 45, denk zelfs 50+.
Er is een setup, waarbij je in een normale woning wordt ontvangen, een andere dame beneden ontvangt je als soort gastrvouw, waarbij je dus ook moet afrekenen. Helaas ben ik erin getrapt want als ik haar had gezien was ik waarschijnlijk weggegaan.
Ze heeft een OK gezichtje, maar dat lijf is wel echt zeer afgezakt, echt een enorme vellende hangbuik en hangtieten. De klappen van de tijd.
Soft SM kan ze niet echt. Pijpen doet ze zeer goed met veel spuug en gevoel en je kan er bij haar lekker in zonder glijmiddel. Goed kutje in doggy.
0% herhalingsgevaar. Fotos en leeftijd komen niet overeen met de werkelijkheid. Wel goede srvice.
 
Yes, was very disappointed. Actually, my initial thoughts were that I was going to get to fuck the lady downstairs- but which wasn't the case 😢. She was at least younger if not the sexiest. But she had an angry look on her face for some reason.

Even I think she's over 55. Kinky has to come up with some good method of verifying ages.
 
No, it's totally safe and private if that's the concern. But the experience itself might disappoint you. I am not sure what about a bulging belly fascinates you so much. Literally her entire body is wrinkled and hanging. But up to you!

Book 30 mins I would say.
 
Blanka is een zeer lieve dame , hygiënisch en heeft humor, pijpt als de beste! Ze is begin 40 en door haar afvallen iets jelly wat ik persoonlijk heerlijk vind, ik ben warm ontvangen door deze milf en kom zeker terug bij haar . Ik had een date van 30 min , volgende keer word dat zeker een uur. Blanka is een topper , volledig nederlands , een echte aanrader.
 
I think the only praise left in that comment above is that she is also as good a philanthropist as Bill Gates. Rest have been covered in that comment. 😂 Kidding kidding.
 
Ze is zeker niet begin 40, waar komt die ultra positieve 1 post recensie vandaan? Ze is meer richting GILF dan MILF, zeker 50+. Lichaam is super uitgezakt. Service is goed. Privacy is prima. Geen slechte dame, maar ik hou er niet van om voorgelogen te worden met fotos en leeftijd die niet overeenkomen, bij dat soort dames kom ik nooit terug.
 
normaal figuur, zeker niet dik te noemen.

Met alle respect voor al jou bijdragen, maar dit snap ik niet helemaal. Blanka is een absoluut leuke vrouw in mijn ogen, maar ze heeft echt een paar flink zware benen en dito kont. Van boven is ze wat slanker. De vormen zijn helemaal prima verder, maar als je zegt "normaal" dan schep je denk ik verkeerde verwachtingen.
 
With all due respect to all your contributions, but I don't quite understand this. Blanka is an absolutely nice woman in my eyes, but she has some really heavy legs and ditto ass. She is a bit slimmer from above. The shapes are completely fine, but if you say "normal" then I think you create wrong expectations.
100%

\\Edit mod: In dit recensie topic zonet weer berichten verwijderd. Graag iets meer on topic hier. Berichten als "ik ga morgen langs", "ben je al geweest?" etcetera voegen nul toe. Deze worden verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom al minimaal Anderhalf jaar bij deze damen (maandelijks bezoek ik haar)

Ik kan de bullshit van hier boven zeker NIET! Beamen

Ik ben nog NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT! Ontvangen door een "Andere dame"

Blanka is een leuke mooie dame (ik ken der echte leeftijd en die scheelt niet veel met de leeftijd van haar profiel.

Voor de mannen die opzoek zijn naar "strak" moeten misschien naar meisjes van 18 jaar zoeken

Ben je opzoek naar een Vrouw (ben je bij blanka op het perfecte adres!!!) een echt mooie vrouw

Seks en andere handelingen heerlijk met haar!

Alles schoon en netjes
 
Ik zou graag Blanka ( niet die van Street fighter) ook willen bezoeken, maar ze ontvangt helaas geen nieuwe klanten:

"Alleen momenteel beschikbaar voor mijn VASTE DATES die al eerder bij mij zijn geweest , ik neem momenteel GEEN NIEUWE DATES aan!!"
 
ik ben een paar keer bij Blanka geweest.. ben 1 x aan de deur door een andere dame ontvangen die de betaling regelde en me doorstuurde.. niet vervelend hoor.. was prima. Blanka is tussen de 40 en 50.. ze is afgevallen waardoor niet alles super strak is. Ze heeft een mooi en lief koppie en is een lieve aardige dame die enorm lekker kan pijpen en, bij mij in ieder geval, volop en hartstochtelijk tongzoende.. ik vind het een prima adresje, nog nooit teleurgesteld bij deze kanjer
 
Heeft Blanka nog steeds haar kookwekker op haar nachtkastje staan? En wanneer de wekker afgaat moet je oprotten. De gastdame is haar vriendin die op de kinderen past.
Doet ze ook geen trio`s met een vriendin die Scarlet heet?Is dat tevens de gastvrouw? Ze stonden op mijn verlanglijstje maar kwam er steeds helaas niet van om een bezoek te brengen.
 
Doet ze ook geen trio`s met een vriendin die Scarlet heet?Is dat tevens de gastvrouw? Ze stonden op mijn verlanglijstje maar kwam er steeds helaas niet van om een bezoek te brengen.
Ik ben 1 x bij blanka geweest was ok.
Ik heb geen kookwekker gezien.
Naderhand heb ik nog gevraagd wie scarlett was?
Antwoorde ze niet echt,ze had geen contact meer met haar.
Volgens adverteerde ze weleens moeder en dochter....????
Ik zou graag Blanka ( niet die van Street fighter) ook willen bezoeken, maar ze ontvangt helaas geen nieuwe klanten:

"Alleen momenteel beschikbaar voor mijn VASTE DATES die al eerder bij mij zijn geweest , ik neem momenteel GEEN NIEUWE DATES aan!!"
Gewoon netjes whatsappen,ze reageert vanzelf,is een vriendelijke dame.
Beetje vertrouwen winnen
 
Is die jonge dame die de deur open doet ook beschikbaar? Dat was een geil ding
Toen ik er een keer,heb ik alleen blanka gezien!!
Geen enkele andere dame ???
Doet ze ook geen trio`s met een vriendin die Scarlet heet?Is dat tevens de gastvrouw? Ze stonden op mijn verlanglijstje maar kwam er steeds helaas niet van om een bezoek te brengen.
Verlanglijstje al ingevuld,met beide dames??
 
Terug
Bovenaan Onderaan