Recensie Bloem, Carpe Diem massage Oss 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5883

Vaste klant
164
11/12/21
245
1
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/bloem
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kom hier al lang min of meer regelmatig maar Bloem kende ik nog niet. De reacties op de site waren veelbelovend dus toch maar eens geprobeerd.

Om te beginnen: de dame is echt heel hartelijk en doet serieus haar best het je naar de zin te maken. Dat lukte maar half, eerlijk gezegd.

Bloem heeft geen onaardig figuur. Middelgrote, goed geproportioneerde borsten en een ferme maar niet dikke kont, alles goed in verhouding. Haar gezicht vind ik minder mooi. Een turnoff vond ik een paar knullige tatoeages en een niet-frisse adem. Ik had ook het gevoel dat haar gebit wat achterstallig onderhoud heeft maar een slechte adem vind ik echt onprettig.

De massage begon met uitgebreid zacht stelende bewegingen over mijn hele rug, niet onaangenaam maar het deed ook niet veel voor me eerlijk gezegd. Toen ik uiteindelijk op mijn rug lag duurde het dan ook even voor ze mijn inmiddels in slaap gesukkelde pik een beetje tot leven wist te wekken. Dat werd iets beter toen bleek dat ze graag zeer uitvoerig gevingerd wilde worden, wat wel geil was maar het nadeel daarvan was weer dat ze ervan ging hijgen, met meer tandplak-adem in mijn gezicht tot gevolg. Tegen de tijd dat ze daar eindelijk genoeg van had ben ik maar op mijn rug gaan liggen en heeft ze me lekker klaar getrokken, wat ze niet onaardig deed.

Kortom, een echt aardige en enthousiaste dame die echt haar best doet, maar des ondanks voor mij weinig herhalingsgevaar.
 
Ik kom hier al lang min of meer regelmatig maar Bloem kende ik nog niet. De reacties op de site waren veelbelovend dus toch maar eens geprobeerd.

Om te beginnen: de dame is echt heel hartelijk en doet serieus haar best het je naar de zin te maken. Dat lukte maar half, eerlijk gezegd.

Bloem heeft geen onaardig figuur. Middelgrote, goed geproportioneerde borsten en een ferme maar niet dikke kont, alles goed in verhouding. Haar gezicht vind ik minder mooi. Een turnoff vond ik een paar knullige tatoeages en een niet-frisse adem. Ik had ook het gevoel dat haar gebit wat achterstallig onderhoud heeft maar een slechte adem vind ik echt onprettig.

De massage begon met uitgebreid zacht stelende bewegingen over mijn hele rug, niet onaangenaam maar het deed ook niet veel voor me eerlijk gezegd. Toen ik uiteindelijk op mijn rug lag duurde het dan ook even voor ze mijn inmiddels in slaap gesukkelde pik een beetje tot leven wist te wekken. Dat werd iets beter toen bleek dat ze graag zeer uitvoerig gevingerd wilde worden, wat wel geil was maar het nadeel daarvan was weer dat ze ervan ging hijgen, met meer tandplak-adem in mijn gezicht tot gevolg. Tegen de tijd dat ze daar eindelijk genoeg van had ben ik maar op mijn rug gaan liggen en heeft ze me lekker klaar getrokken, wat ze niet onaardig deed.

Kortom, een echt aardige en enthousiaste dame die echt haar best doet, maar des ondanks voor mij weinig herhalingsgevaar.
Mocht jij bloem ook beffen? En doet ze aan PZC of nzc/nmc?
 
Ik kom hier al lang min of meer regelmatig maar Bloem kende ik nog niet. De reacties op de site waren veelbelovend dus toch maar eens geprobeerd.

Om te beginnen: de dame is echt heel hartelijk en doet serieus haar best het je naar de zin te maken. Dat lukte maar half, eerlijk gezegd.

Bloem heeft geen onaardig figuur. Middelgrote, goed geproportioneerde borsten en een ferme maar niet dikke kont, alles goed in verhouding. Haar gezicht vind ik minder mooi. Een turnoff vond ik een paar knullige tatoeages en een niet-frisse adem. Ik had ook het gevoel dat haar gebit wat achterstallig onderhoud heeft maar een slechte adem vind ik echt onprettig.

De massage begon met uitgebreid zacht stelende bewegingen over mijn hele rug, niet onaangenaam maar het deed ook niet veel voor me eerlijk gezegd. Toen ik uiteindelijk op mijn rug lag duurde het dan ook even voor ze mijn inmiddels in slaap gesukkelde pik een beetje tot leven wist te wekken. Dat werd iets beter toen bleek dat ze graag zeer uitvoerig gevingerd wilde worden, wat wel geil was maar het nadeel daarvan was weer dat ze ervan ging hijgen, met meer tandplak-adem in mijn gezicht tot gevolg. Tegen de tijd dat ze daar eindelijk genoeg van had ben ik maar op mijn rug gaan liggen en heeft ze me lekker klaar getrokken, wat ze niet onaardig deed.

Kortom, een echt aardige en enthousiaste dame die echt haar best doet, maar des ondanks voor mij weinig herhalingsgevaar.
Beste Voormalig lid 5883,
niet zo netjes om een meisje publiek zo af te zeiken op een "slechte adem" Als dit een probleem voor je geweest zou zijn, had je dat meteen moeten melden bij haar. Ik weet dat ze in die tijd problemen had met haar gebit maar dit is nu perfect verholpen en het ziet er prachtig uit. Zoenen is op zich ook geen verplicht onderdeel van een erotisch massage dus een meisje kan een heerlijke massage geven ook als heeft ze tijdelijk een minder frisse adem.
Laten we lief en positief zijn tegen de meisjes die zich wel inzetten voor de mannen van Nederland. En problemen direct met het meisje bespreken. Ik kan iig zeggen dat ik enkele hele fijne ervaringen heb gehad met Bloem
 
@beertje60 Een vrouw van in de 30 is geen meisje meer maar gewoon een vrouw. Daarnaast wordt ze niet afgezeken in mijn ogen maar constateert de TS een slechte adem te meer daar hij ook meer dan voldoende positieve zaken aangeeft die hij heeft ervaren.
Dus lief en positief maar ook duidelijk en eerlijk zoals je een massage ervaart. En ja, het beste is om dat (ook) direct met de masseuse uit te praten. Maar ik lees graag jouw recensie over Bloem!
 
Eens met Robjens. Dit is geen afzeiken maar gewoon een eerlijke recensie waarin dit voormalig lid weergeeft hoe hij de massage ervaren heeft, wat hij als positief en negatief ervaren heeft. Hij geeft ook duidelijk aan dat de dame aardig was en haar best deed. Dat hij blijkbaar niet zelf tegen de masseuse heeft gezegd dat ze wat aan haar mondhygiëne moest doen, daar kun je wat van vinden maar voor hetzelfde geld vond hij dat te confronterend. Hij heeft het ook niet over zoenen gehad, dat heeft beertj60 er zelf bij verzonnen. TS heeft in elk geval de moeite genomen een recensie te schrijven, beertj60 zelf heeft nog niks anders gedaan dan dames van Carpe Diem in bescherming nemen tegen kritiek. Óf hij heeft daar belang bij, of hij heeft gewoon geen andere ervaringen dan met de dames van deze salons. In beide gevallen lijkt zijn mening me niet zo interessant. Misschien is hij wel een zij en de eigenaresse van Carpe Diem.
 
Beertje60 heeft afgezien van de 6 berichtjes over carpe diem (positief over de dames, negatief over kritiek op de dames) niets meer gepost. Heb het ernstige vermoeden dat achter het account Godelieve Willems, eigenaresse van de salons schuil gaat, of iemand die haar een handje wil helpen.
 
Ik herken eigenlijk niks van de negatieve punten in de recensie van de originele poster. Dat gezegd hebbende; ik weet dat ze iets had aan haar gebit en dat ze dit heeft laten fixen waardoor haar adem nu een stuk beter is.
Persoonlijk heb ik in ieder geval iedere keer een fantastische tijd met Bloem en probeer ik d'r regelmatig te bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan