• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Blondie, Leuven (vh Sint-Truiden)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze Pijpt als een Nilfisk. Heerlijk nat en deepthorat. En ze zuigt je helemaal leeg. Tot de laatste druppel uit je knuppel. Van neuken zonder condoom. Is ze ook niet vies van. Uiteraard wel met bijbetaling. En deze Nederlandse Milf heeft van haar hobby. Haar beroep van gemaakt. Minpuntje. Ze is wel een beetje aan prijzige kant.

Laatst bewerkt:
Dikke teleurstelling. Ze neemt zelf nul initiatief , doet niets van wat haar mogelijkheden vermelden , buiten pijpen zonder condoom en neuken met ( draait ostentatief haar hoofd weg en beperkt zo veel mogelijk lichaamscontact ) Dit is een DVP die zeker niet houdt van wat ze doet. Ze weet goed een sfeer van ' ik ben een wilde meid ' met haar advertentie te creëeren, maar is in werkelijkheid het tegenovergestelde. Misschien is ze een redelijke optie voor diegenen die houden van een neutrale pop waarop ze hun gang kunnen gaan , maar voor de anderen zal ze weggesmeten geld zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb geprobeerd een date met haar tehebben en eerst ging het contact goed. Tot ik vroeg of zo tongzoende en alles was goed. De dag zelfs opeens niet meer dat ging allemaal geld kosten want ze is geen goedkope hoor. Ze is al best prijzig maar nu vroeg ze nog meer. Ze was ook zeer toxic toen ik zei dat ik wel iemand anders ging zoeken. Ik heb mijn limiete ze mag vragen wat ze wilt maar als ik door de hoge prijs iemand anders zal zoeken ja dan is dat zo ik respect voor u prijs ik onderhandel niet dit was zij eerder aan het doen. Maar goed it is what it is. Dus geen goede ervaring ermee

Terug
Bovenaan Onderaan