Recensie Blowbang, Utrecht, Jelissa 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex_D

Stamgast
486
27/08/21
240
17
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/gangbang/zaterdag-9-okt-van-1700-tot-2000-inloop-blowbang_7790506
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag dat ze een herhaling plannen dus bij deze mijn recensie.

Was er aantal weken terug op eerdere editie, in een net hotel vlakbij Utrecht. Dame is de dame van de foto's, leuk koppie en erg geil. Kwam binnen en ik ging na financiële plichtplegingen op rand van bed zitten. Ze kwam voor me zitten en zoog me heerlijk af terwijl ik met haar borsten kon spelen. Toen ik aangaf te gaan komen zette ze m'n eikel op haar tong en trok me klaar zodat ik lekker over haar kon spuiten. Erg geil avontuur dus ik ben er zaterdag zeker weer bij. :)

 
ik was er onlangs ook. Relaxede sfeer, Randy goede gastheer en Jelissa zeer gewillig! Entree is prima geregeld en privacy gewaarborgd. Een man of 5 hield ze bezig.
De eerste was snel klaar :) ze had af en toe even handdoekje nodig, want ze werd goed bedekt. Het is mogelijk haar lekkere borsten volle komt vast te houden terwijl ze gulzig zuigt. Voorgenomen om vaker dan 1x te komen, maar na een heerlijke zaadlozing op haar knappe kop was ik al tevreden:) en dat was voor iedereen prima, wat de sfeer ook aangeeft. Bij vertrek zat ze nog enthousiast de latere binnenkomer te verwennen, al met al aanrader.
 
Ik was er vandaag geweest.
Iets van 7/8 man in kring om Jelissa heen.

Jelissa is volslank denk. Heeft een paar lekkere grote tieten die je mag aanraken.
Ze kan wel lekker pijpen, ik schoot mijn kruit al snel. In haar mond gekomen, en ze slikte het denkt door?
Zag ook wat mooie slierten van andere deelnemers langs haar kin hangen.

Ik was er al klaar voor de tweede ronde... Ik wou het nog proberen maar Helaas moest een deelnemer die nog niet gekomen was, Jelissa onder pissen. Het druppelde als pis, al beweerde diegene dat het sperma is.
Maar ook dat hij zijn ogen dicht had en enthousiast en geen controle had.
Ik heb genoeg sperma gezien maar nog nooit zo waterig. Misschien heeft het met oudereleeftijd te maken🤷

Iedereen kon merken dat sfeer omsloeg, begrijpelijk. Jelissa had geen zin meer, en wou zich opfrissen. Andere deelnemers wisten ook hoe laat het was en gingen aankleden.
Volgens mij was er nog een persoon die wel nog zin had en wachtte tot Jelissa weer terugkwam. Ik weet het niet, ik ging ook eerder weg.
Organisator was echt niet amused over de pisser. Persoonlijk had ik hem gewoon meer laten betalen...

Al met al de blowbang is voor mij een succes, ik heb m'n ding gedaan. Kamer is makkelijk te bereiken, discreet. Beetje heet in de kamer, maar dat kwam ook door de activiteiten dat iedereen het warm kreeg. gelukkig ging de raam open en was het verdragelijker. Als het te warm is kan ik mijn erectie moelijk hard blijven.

Ohja er werd gefilmd van de cumshots. Maar die werden niet boven de middel van de deelnemers gefilmd, alleen het gszicht van Jelissa en de stijvelspuitende pikken. Ik had er geen last van.

Voor herhaling vatbaar.
 
Zoals hierboven beschreven besloot een deelnemer te urineren over jelissa terwijl hij beweerde klaar te komen. Zeer bizar en respectloos gedrag wat wij nog nooit eerder hebben meegemaakt. Zonde want de sfeer en opkomst was verder goed. Wij hebben hierdoor helaas besloten geen blowbangs meer te houden in de toekomst. Jammer want we hebben leuke feestjes gehad met veel enthousiaste terugkerende deelnemers. Ik wil een ieder die blowbangs/gangbangs houdt waarschuwen voor deze zeer onaangename persoon, DM me voor meer info. Gr. Randy
 
Zoals hierboven beschreven besloot een deelnemer te urineren over jelissa terwijl hij beweerde klaar te komen. Zeer bizar en respectloos gedrag wat wij nog nooit eerder hebben meegemaakt. Zonde want de sfeer en opkomst was verder goed. Wij hebben hierdoor helaas besloten geen blowbangs meer te houden in de toekomst. Jammer want we hebben leuke feestjes gehad met veel enthousiaste terugkerende deelnemers. Ik wil een ieder die blowbangs/gangbangs houdt waarschuwen voor deze zeer onaangename persoon, DM me voor meer info. Gr. Randy
Zonde! Ik wilde heel graag langskomen maar kon die dag niet.. en dan dit bericht... erg jammer dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan