WHEM Blue, Schiphol vh Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook bij Blue geweest. Is een van de betere massages die ik heb gehad. Normale massage, body to body en ook erotische massage en hoofdmassage aan het eind. Best lekker allemaal. Je mag haar gewoon overal aanraken. Heb niet gevraagd of ze ook nog andere dingen deed. Maar ik kon in ieder geval ook leuk met haar praten en we hebben veel gelachen zowel voor als na de massage. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prijs € 100. Ook bij mij een ruim uur zelfs wel 5 kwartier. We hadden eerst zeker 10 minuten gesproken die heeft volgens mij niet meegerekend en het douchen erna ook niet. Geen haast om je de deur uit te werken. Echt wel prettig. 33 jr zou kunnen kloppen wellicht nog 4 of 5 jaar ouder. Kan het niet zo goed bij haar inschatten.
 
Heeft iemand nog iets van haar vernomen?
Begin oktober in Amsterdam op bezoek geweest.

Kan lekker masseren, is een leuk lekker klein vrouwtje.

Tongzoenen was lekker en klaarkomen door pussy gliden. Ze ging reverse pussy gliden en mocht mijn duim in haar kont stoppen. Wat een heerlijk uitzicht was dat zeg!

Volgende keer ga ik voor meer. Ik denk dat ze lekker mee doet als je dr neukt
 
Begin oktober in Amsterdam op bezoek geweest.

Kan lekker masseren, is een leuk lekker klein vrouwtje.

Tongzoenen was lekker en klaarkomen door pussy gliden. Ze ging reverse pussy gliden en mocht mijn duim in haar kont stoppen. Wat een heerlijk uitzicht was dat zeg!

Volgende keer ga ik voor meer. Ik denk dat ze lekker mee doet als je dr neukt
Jammer advertentie bestaat niet meer, gestopt?
 
Begin oktober in Amsterdam op bezoek geweest.

Kan lekker masseren, is een leuk lekker klein vrouwtje.

Tongzoenen was lekker en klaarkomen door pussy gliden. Ze ging reverse pussy gliden en mocht mijn duim in haar kont stoppen. Wat een heerlijk uitzicht was dat zeg!

Volgende keer ga ik voor meer. Ik denk dat ze lekker mee doet als je dr neukt
Hoe gaat zoiets? Met of zonder cd?
 
Begin oktober in Amsterdam op bezoek geweest.

Kan lekker masseren, is een leuk lekker klein vrouwtje.

Tongzoenen was lekker en klaarkomen door pussy gliden. Ze ging reverse pussy gliden en mocht mijn duim in haar kont stoppen. Wat een heerlijk uitzicht was dat zeg!

Volgende keer ga ik voor meer. Ik denk dat ze lekker mee doet als je dr neukt
En dat was allemaal mogelijk voor 100 piek of zitten activiteiten bij tegen extra betaling?
 
Ik ben ook 2x bij Blue geweest. Een keer in Amsterdam. Mei vorig jaar en 2 maanden later in een hotel bij Schiphol. Toen wel 2x dezelfde vrouw. Hoe het nu is zou ik niet weten. Goed mogelijk dat een ander nu op haar account werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan