Recensie Bo, Bansuksom Brecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jefke1985

Newbie
22
31/03/22
15
1
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thaise-massage-7.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een warme zaterdag… twijfelde of ik wel zou gaan voor mijn eerste ervaring voor een erotische massage met deze hitte om ergens te gaan zweten en puffen maar dat viel goed mee!

Even bellen voor info en er nam een Nederlands sprekend persoon op… Malee en Bo (die niet op de website stond) waren vrij en ik kon er terecht binnen een half uurtje…
Nog voor ik al mijn vragen kon stellen legde de vrouw de telefoon al terug op… ok dan, de auto in en naar daar…

Aangekomen aan een op het eerste zicht discrete villa… aangebeld en vermoed dat Malee de deur opende, ouder dame, niet mijn ding en deze leide me naar een klein wachtkamertje en ze Bo ging halen zodat ik mijn keuze kon maken… Bo kwam binnen en lachte vriendelijk dus de keuze was gemaakt, Bo! Spannend!

Begeleid naar de kamer, netjes en verzorgd overal! En ze vroeg naar mijn wensen, 60€ voor 30min en 100€ voor 60min… dus ik stelde 80€ voor 45min voor, niet mogelijk dus 🙃 30 min dan maar voor een eerste keer… niet wetende wat allemaal mag of zeker niet mag …
Zij weg met de centjes en daar stond ik dan, niet wetende wat ik moest doen aangezien het mijn eerste keer was 😅 me maar al beginnen uitkleden tot mijn bokser en daar was ze terug, raar kijkend waarom ik nog niet naakt op bed lag? Geen idee…

Op bed en ze begon mijn rug en schouders te masseren … na enige tijd wat teasen aan de billen en zo verder en verder … en dan "omdlaaien"
Nog wat extra olie en ze begon er aan in een houding waarbij ik haar billen en poesje kon zien… natuurlijk niet wetende of ik er aan mocht komen 😅 dus gevraagd of ik ze mocht strelen wat mocht!
Zij schakelde een versnelling hoger en ik kwam er lekker…
Hou meer van een stevige sensuele aftrekbeurt maar dat was het dus niet…
Nog even gepraat … vriendelijke aangename dame alleen spijtig dat je niet echt een uitleg krijgt wat mag en niet… volgende keer vraag ik het allemaal want al bij al was er wel een wederzijdse klik ivm respect voor elkaar!
Ik ga zeker nog een keertje terug en vermoed dat het dan beter zal zijn nu bij de stress er ook af is 😊
 
Geen idee, niet meer geweest omdat ze niet vrij was en toen voor Nancy gekozen…
Ze is vrij braaf, maar wel eerlijk en oprecht… vermoedelijk meer mogelijk omdat ze me vroeg "only massage whit happy end?" Maar ben niet zeker…
Ban al vaker bij Nancy geweest. Heel toffe dame, bijna alles kan, maar je moet wel iets meer neertellen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan