Recensie Bo, Doetinchem, Eroscentrum Escape k39 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pimpeloentje

Wandelaar
Forumpionier
91
04/07/21
54
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heden middag op de bonnefooi Escape poging ondernomen waarbij ik tot mijn grote mazzel deze prachtige dame tegenkwam.
Had haar al paar keer gespot en die aanblik en kort gesprek was toen al plezierige en memorabele ervaring.
Bovendien zit ze tot nu toe op vaste kamer dus ik had kunnen weten dat ze er was.

Bo zorgt bij binnenkomst gelijk al voor ongedwongen sfeer en voert dan ook meteen een leuk gesprekkie.
Ze heeft een gebronst kleurtje en bovendien ook gezegend met mooie ronde vormen in de juiste proporties.
Ze staat open voor suggesties mits die natuurlijk binnen het budget vallen en Pimpeloentjes wensen werden helemaal naar behoren ingelost.
Hierbij heb ik ook een goede op en afbouw van het "liefdesspel"ervaren waarbij de apotheose niet lang op zich liet wachten.
Ook had ik de indruk dat Bo toch ook zelf wel beetje veel plezier ervaarde wat toch altijd weer een buitengewoon prettige interactie tot gevolg heeft.
In het kader van de discretie wijd ik niet verder in details uit omdat ze daar misschien niet van is gediend.

U Vraagt voor herhaling vatbaar?
Welzeker wel,mits mijn werktijden niet teveel met haar schema in conflict komen.
Hopelijk heb ik met dit relaas en rating een ehm grote lans voor deze topper gebroken.

Waarvan akte.
P.L.Was here.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren was het topdruk bij Escape. de dames die werkten hadden de gordijnen continue gesloten. tijdens mijn 3e rondje slenteren kwam net Bo vrij, zij zit nu op K38. had haar al eens eerder gezien maar koos altijd veilig voor 'mijn' toppers. Nu ze daar in haar witte setje zo stond mijn kans maar eens gegrepen.
Eenmaal op de kamer zie je dat hoewel Bo wel iets ouder is als je van een afstandje vermoed een heerlijk lichaam heeft, een goede milf body zeg maar.
Over haar diensten: pijpen was redelijk goed, ze nam hem hem lekker diep tot aan de wortel. Daarna Bo bovenop, heerlijk kunnen spelen met haar mooie maar neppe C-cup borsten.
na een tijdje geswitcht naar doggy. Hier lekker diep in haar (MC) klaargekomen.
Minpunt is dat ik bij NL dames, en zeker ook bij deze Bo, toch altijd een bepaalde professionaliteit beproef, in de negatieve zin van het woord. Het moet allemaal net iets te snel, het opgeilen met geile woordjes in het Nederlands komt toch niet erg opwinden over. een beetje het Don en Ad syndroom zeg maar....
samengevat: prima sessie als je ff snel een lekkere, niet onknappe, nederlandse vrouw wilt batsen en van geile praatjes houdt. Ik hoop echter de volgende keer weer een van mijn andere meiden te treffen.
 
Bo is een spontane, leuke vrouw met een geweldig lichaam. Ik sluit me helemaal aan bij Pimpeloentje. En mijn inspectie van haar C-cup hebben geen siliconen kunnen ontdekken. Ze staat open voor suggesties, maar weet ook duidelijk wat ze wel en niet wil. Gelukkig vielen mijn suggesties bij haar in goede aarde. Ik kom zeker vaker bij haar terug. Voor mij de topper van de Escape.
 
2 weken geleden deze dame ook voor de tweede maal bezocht en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van had. Wel vondt ik ze de eerste bezoekje beter, ze liet wat meer toe vondt ik.
 
Bo is een spontane, leuke vrouw met een geweldig lichaam. Ik sluit me helemaal aan bij Pimpeloentje. En mijn inspectie van haar C-cup hebben geen siliconen kunnen ontdekken. Ze staat open voor suggesties, maar weet ook duidelijk wat ze wel en niet wil. Gelukkig vielen mijn suggesties bij haar in goede aarde. Ik kom zeker vaker bij haar terug. Voor mij de topper van de Escape.
Nou heb ik er in mijn wandelloopbaan toch al heel wat m'n handen gehad... ik bener toch wel 95% van overtuigd dat haar gevel een renovatie heeft ondergaan hoor.
 
Zooooo heeeej!!! Escape is weer een topper rijker! Wat een heerlijk wijfie is dit zeg. Had meteen een klik met haar en een goede wisselwerking. Na wat lekker pijp en likwerk uiteindelijk beiden klaar gekomen in missionaris. Ik kom hier zeker weer terug! Blijf overigens de hygiëne matig vinden in Escape. Dat heeft niets met deze of andere dames te maken. Maar geen douches en volle prullenbakken in de kamers blijf je houden. Maar dat ter zijde! Ik ben fan van Bo!
 
volgens mij zit bo in kamer 39. Als je tenminste de dame uit de regio Den Haag bedoeld, meestal een wit setje aan en een volle cup C. Deze dame doet alles met CD. Geen concessies. kamer 38 is al maanden leeg. (net als vele andere kamers)
 
In de week tussen kerst en oud en nieuw deze aantrekkelijke nederlandse milf bezocht. Het is een mooie vrouw met een naturel uitstraling. Bij binnenkomst gezellig gekletst, niks mee.
Over het deel waar je uiteindelijk voor komt ben ik minder enthousiast. Allemaal redelijk gehaast en erg gespeeld. Inderdaad zoals een vorige recescent al schreef het "Don en Ad" gehalte met geile woordjes. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag even bezoekje gebracht aan Bo. Blijft een leuke dame alleen haar intentie is om je zsm klaar te laten komen met veel dirty talk en nep gekreun. Voor even een snelle tussendoor wip met een leuke geile dame ben je hier aan het goede adres.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ben ik bij Bo binnen geweest. Leuk zo'n kamertje in het midden bovenin met een raam met (semi) daglicht.

Mooie milf, zeker éen van de knappere dames in Escape, en kon er ook wel prima mee
kletsen. Ik vind het toch het fijnste in het Nederlands.

Ze luisterde mij iets te graag naar zichzelf om echt een connectie te voelen.

De sessie zelf was mij te veel afwerkmodus. Daar knap ik altijd op af en dit keer dus ook. Iets te gemaakt geil ook.
Ik verloor na enige tijd mijn erectie daardoor. Zonder klaar te komen weer vertrokken, wat op zich niet erg is maar
herhaling zit er wat mij betreft niet in.

Wat er voor mij nog te leren valt: was mijn keuze om naar Escape af te reizen wel juist? Blijkbaar was ik toch niet geil genoeg. Bo ging er overigens op een voor mij fijne manier mee om dat het mij even niet lukte.
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden ben ik bij Bo binnen geweest. Leuk zo'n kamertje in het midden bovenin met een raam met (semi) daglicht.

Mooie milf, zeker éen van de knappere dames in Escape, en kon er ook wel prima mee
kletsen. Ik vind het toch het fijnste in het Nederlands.

Ze luisterde mij iets te graag naar zichzelf om echt een connectie te voelen.

De sessie zelf was mij te veel afwerkmodus. Daar knap ik altijd op af en dit keer dus ook. Iets te gemaakt geil ook.
Ik verloor na enige tijd mijn erectie daardoor. Zonder klaar te komen weer vertrokken, wat op zich niet erg is maar
herhaling zit er wat mij betreft niet in.
Ik waardeer je openheid. Niet klaar komen of een stijve kunnen behouden is vaak een taboe, maar gebeurt volgens mij vaker dan de meesten willen toegeven.

Daarnaast meteen een goede waarschuwing, want wat je beschrijft herken ik (niet bij deze dame voor de volledigheid). Dus zeker niet voor mij. Helaas voor jou, maar de recensie waardeer ik!
 
Ik waardeer je openheid. Niet klaar komen of een stijve kunnen behouden is vaak een taboe, maar gebeurt volgens mij vaker dan de meesten willen toegeven.

Daarnaast meteen een goede waarschuwing, want wat je beschrijft herken ik (niet bij deze dame voor de volledigheid). Dus zeker niet voor mij. Helaas voor jou, maar de recensie waardeer ik!
Thanks. Ik wil nog wel even toevoegen dat mijn leerpunt is of ik wel geil genoeg was om naar Escape te gaan. Het kan lijken of de schuld bij Bo ligt ofzo maar ik heb ook een aandeel gehad in hoe het liep. Ze ging er overigens ook uitstekend respectvol mee om hoor.
 
Thanks. Ik wil nog wel even toevoegen dat mijn leerpunt is of ik wel geil genoeg was om naar Escape te gaan. Het kan lijken of de schuld bij Bo ligt ofzo maar ik heb ook een aandeel gehad in hoe het liep. Ze ging er overigens ook uitstekend respectvol mee om hoor.
Ook dat is herkenbaar, soms ben je niet geil genoeg. Heb je dan een top ervaring dan lukt het alsnog. Maar is het even niet je type, dan kan het wel eens mislukken.

Vaak denken dames direct dat het aan hen ligt. Fijn dat ze er respectvol mee omging, want hoe dan ook is het voor jezelf altijd wel een bummer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan