Recensie Bo, Erembodegem 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tuutse

Newbie
11
07/10/21
7
Op vrijdag 01/10 om 20:00u ben ik bij Bo geweest te Erembodegem
https:// www.redlghts.be
Het was voor mij de eerst keer moet ik wel zeggen
Een mooie dame zwarte haren en mooie blauwe kijkers om in te verdrinken
Ze is wel een GFE dame die haar job heel graag doet behandel haar met respect en je er zoveel voor terug gedaan
Boke tot binnenkort mij zie je zekers terug Tuutse :love:??
 
Ik vermoed dat het om Bo gaat:
Maar waarom 2 recensies voor dezelfde wip?
(en waar is Peter Starbuck om een minachtende opmerking te maken? ? )
 
Als ik mij niet vergis was Bo een van de dames die niet mocht/wou besproken worden op h****s, gaan we deze politiek hier ook aanhouden ?

None the less, ik ben er voor corona ook eens bijgeweest.
Qua ervaring.. niet super, maar zéker ook niet negatief.
Wel een lekkere natuurlijke MILF body.
 
> Als ik mij niet vergis was Bo een van de dames die niet mocht/wou besproken worden op h****s, gaan we deze politiek hier ook aanhouden ?

Klopt niet. De thread werd ernstig geleegd omdat één van de leden na 12 ultralovende posts na elkaar blijkbaar eens misvallen was en is beginnen ranten.
 
nog eens een pleziertje met Bo
met jou zit je in de zevende hemel fantastisch
we hebben ervan genoten dat uurtje
Bo ik had het belooft dat ik terug kwam en dat met volle goesting en gedachten
hoop maar een volgende ik bel je nog ???Tuutse
www.redlights.be
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Paar weken geleden is geweest!
Dubbel gevoel, lichaam was dik in orde, maar jammer genoeg sprak haar gezicht en manier van doen me niet echt aan.
Niet tegenstaande kan ik eigenlijk niets slechts zeggen over de service die ze aanbiedt! Geile dame die echt wel weet waarmee ze bezig is dus daar kan ik enkel maar positief over zijn!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoi wandelaars!

Mijn eerste echte wandeling met Bo een 4-tal weken geleden beleefd omdat ik toch in de buurt was. Ik was al lang van plan om eens te gaan wandelen dus mijn verwachtingen waren zeer gespannen. Ze is heel lief en rustig. De foto's van haar zijn een beetje opgeknapt en misschien een aantal jaren oud, maar het is wel een knappe vrouw. Eerst alleen de douche in, daarna lag ze op bed klaar. Ze heeft voorgesteld om eerst een korte massage te geven omdat ik nogal zenuwachtig was, en dit hielp heel goed. Nadien heb ik haar gebeft tot ze klaarkwam (denk ik) want ik moest "er eventjes afblijven omdat het zo gevoelig was" Toen heb ik haar kontje gelikt, wat ze ook wel apprecieerde. Ze pijpt heel zachtjes maar oh zo lekker, ik had niet veel nodig heeft het lekker in het mondje afgemaakt. Daarna nog massage gehad tot het uurtje om was en ik ging voldaan naar huis.
Wegens de afstand niet direct herhalingsgevaar maar moest ik in de buurt zijn zou ik best wel eens terug kunnen bellen.
 
Nog dikwijls bij geweest in Temse, mooi vriendelijk staat voor veel open had spijt toen ze er weg ging Erembodegem is nogal uit mijn baan heeel spijtig
 
Ik heb Bo jaren geleden regelmatig bezocht in de Lounge in Erpe Mere. Toffe Vlaamse madam, met een strak lijf, en heel goede skills. Ik ben daar altijd heel tevreden buitengewandeld. Misschien is ze iets te professioneel, maar dat hoeft niet noodzakelijk negatief te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan