Recensie Bo, Oud-Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

N36

Stamgast
309
18/11/21
104
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Onlangs bij Hollandse Bo geweest ,

Vlot kunnen afspreken via de telefoon, om een uurtje later langs te kunnen komen.

Ontvangt in een rustige straat in ren net huis. Niet in Oud Turnhout zelf maar in een gemeente vlakbij.

Vriendelijk binnen gelaten en mocht ik eventjes wachten in een soort wachtkamertje waar wat erotisch boekjes lagen (vind zo en manier van ontvangen wel spannend🙂)

Even later kwam ze me halen ,

Bo is een mature dame met nog een zeer mooi lichaam , ze hat een sexy lingerie setje aan. Toen ik haar mocht volgen naar de speelkamer had ik zicht op haar zeer lekkere kont.

Op de kamer vroeg ze me wat ik graag had , zo gezegd zo gedaan . Ik mocht op bed en ze begon sensueel te strippen terwijl ik met mijn hand aan mijn al knoerharde paal zat , daarna kwam ze op bed waarna ze me al stevig begon te pijpen mc (klein minpuntje) , terwijl ik met haar mooie borsten mocht spelen , vervolgens in 69 kon ik haar lekkere kutje uitlikken.
Vervolgens mocht ik haar dan lekker neuken . In haar advertentie staat trouwens anaal zonder meerprijs. Waar ik dan gretig gebruik van maakte . Wat een strak kontje , terwijl ik haar anaal aan het nemen was had ze er een vibratortje bijgenomen waar ze zichzelf mee verwende alsook mijn ballen ,

Niet veel later voelde ik het komen en heeft ze me klaargetrokken waarna ik mijn zaad over haar borsten heen mocht spuiten.

Al bij al een zeer geslaagde date gehad met haar

 
Laatst bewerkt:
Op hookers destijds, kreeg ze meer bezoekers precies. Vind het raar dat ze zo weinig ervaringen krijgt
Klopt helemaal, het was een voorbeeldig item destijds aldaar. Hield van voetfetish. Met meer oprechte schrijvers dan problemen. Genoeg interactie om levendig te blijven tussen andere items, zo kan ik het me nog wel herinneren. Het item werd aldaar ook in het leven geroepen door ook nog's één van de betere recensenten destijds " rho " op 1 juli 2018
Een die ook tot de verbeelding sprak voor me.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/hollandse-bo.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb haar een aantal jaren geleden ook eens bezocht. 2017-2018? Ze was een van mijn eerste wandelervaringen. Ik had als fantasie om een milf te doen en haar foto's spraken me wel aan. De foto's waarmee ze toen adverteerde zijn 80% dezelfde als nu. Qua service en ontvangst valt er niets op aan te merken, maar uiterlijk had ik er iets meer van verwacht.
 
Heb ze eens ontmoet samen met Melanie35.
Had een trio gevraagd met Golden Shower!
Hebben mij een uur verplicht om na elk straaltje plas hun poesje schoon te likken.
Waar beide dames het bleven halen weet ik niet maar na een uur had ik meer dan een liter van hun champagne gedronken. Als beloning hebben ze samen mij klaar getrokken.
Dan naar huis. Heb onderweg moeten plassen😜
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Ook deze week langsgegaan. Het was een zeer geile ervaring. We hebben een rollenspel gedaan als moeder-zoon waarbij de zoon gek is op de voeten van de moeder en haar ook anaal wilt nemen. Ze speel dit net als echt, was zeer geil.

Ik wilde graag anaal sex zd condoom en voetfetisj. In begin haar lekkere voeten helemaal afgelikt en ze genoot ervan en zei dat ik als zoon haar voetjes heledag door moet likken stiekem etc.. Hierna haar kontje goed diep gelikt waarnaar ze op me lul ging zitten en haar goed anaal heb genomen. Ze genoot ervan als ik haar anaal nam en tegelijk haar lekker ruikende voetjes aan likken was hmmm… kan niet wachten tot de volgende keer

Lekkerste standje: haar optillen en anaal nemen staand. Vond ze geil

Ps: haar voetjes smaken en ruiken echt lekker hehe
 
Ben paar weekjes geleden nog eens bij Bo geweest.

Ontvangst was weer goed , haar naar de kamer gevolgd .

Lekker zoenen , vervolgens heeft ze me goed gepijpt terwijl ik haar natte kutje kon vingeren en haar vervolgens lekker gebeft , verschillende standjes gedaan en lekker haar nauwe kutje mogen neuken

Nadien min harde lul in haar kontje mogen steken , voelde weer heel lekker zo rond mijn lul.


Ben weer zalig hard klaargekomen .

Niet de knapste maar wel een lekker lijf voor haar leeftijd

Discrete ontvangst daar en de huislijke sfeer zijn een pluspunt .

Een prima date vond ik
 
Bo ook al meerdere malen bezocht en is idd een topper qua rollenspellen...brief haar goed wat je wil en ze speelt haar rol super goed ;-)
anaal doet ze idd enkel met CD...is heel hygiënisch en verzorgd ik kan ze alleen maar aanraden!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hollandse-bo.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak telefonisch gemaakt en kreeg de straat doorgegeven. Moest bellen als ik er was en kreeg dan huisnummer.
Zeer discrete locatie met uitgebreide parking mogelijkheden.
Eens binnen werd ik heel vriendelijk ontvangen en na het financiële en hygiënische volgde een heerlijk half uurtje. Lekker pijpen waarbij ze hem helemaal tot vanachter in de keel nam. Vervolgens zij on top missionaris. Toen we overgstapten naar doggy vroeg ze om anaal genomen te worden wat ik uiteraard geen 2 keer liet zeggen. Na wat lekker beukwerk in dat spannend gaatje spoot ik heerlijk het condoom vol.
Top ervaring. Ik ga zeker terug!
 
Wil graag eens met haar afspreken, maar lees hier "niet de knapste" en "had er meer van verwacht qua uiterlijk"....
Ze heeft op de foto's een goddelijk lijf, valt haar gezicht dan zo tegen?
 
Wil graag eens met haar afspreken, maar lees hier "niet de knapste" en "had er meer van verwacht qua uiterlijk"....
Ze heeft op de foto's een goddelijk lijf, valt haar gezicht dan zo tegen?
Gezichtje moet je voor zijn, maar is zeker geen lelijke dame. Is een van mijn persoonlijke favorietjes. De afstand is ver voor mij, maar spreek toch jaarlijks minimum 1 maal met haar af en dat is dan toch meteen voor 2-3 uur.

Ik vind haar een lekker, geile slet. Heel veel is mogelijk, zolang het safe is. Ik zou haar zeker aanraden.
 
Heb haar een aantal jaren geleden ook eens bezocht. 2017-2018? Ze was een van mijn eerste wandelervaringen. Ik had als fantasie om een milf te doen en haar foto's spraken me wel aan. De foto's waarmee ze toen adverteerde zijn 80% dezelfde als nu. Qua service en ontvangst valt er niets op aan te merken, maar uiterlijk had ik er iets meer van verwacht.
Helemaal dezelfde ervaring (en in dezelfde periode). Haar advertentie geeft inderdaad een goed beeld van wat je mag verwachten. Ik herinner me ook nog een spiegel op het plafond die ze handig wist te gebruiken door in de juiste positie te gaan liggen.
 
Geen idee. Heb haar al een aantal weken niet meer zien adverteren. Ik weet wel dat het huis waar ze ontvangt te koop staat of zelfs verkocht is. Ze ging verhuizen naar een andere locatie in de buurt, maar dat zou pas voor ergens volgend jaar zijn had ik begrepen. Misschien is het toch vervroegd ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nochtans adverteerd Melanie nog steeds op redlights en zij werkte toch ook op hetzelfde adres in Arendonk. Villa is inderdaad verkocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan