Recensie Bobbie/Bianca Body and sun Deventer 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maestronardo

Wandelaar
Forumpionier
28
01/07/21
8
3
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik kom al een jaartje of tien bij BS, meestal naar tevredenheid. Soms hebben ze een periode waarin alles mis lijkt te gaan en dan sla ik ze een tijdje over. Zo'n periode is nu helaas weer aangebroken. Nadat ik me eerder beklaagd heb over de misleidende profielen (de dames zijn echt stuk voor stuk dik), ging bij deze date echt alles mis;
s'middag gereserveerd voor een massage van een uur met Bobbie, mij onbekend, dus voor de veiligheid nog gevraagd of ze niet al te zwaar was. En om een kamer met douche gevraagd ( ik vind het fijn als de dame na afloop even mijn rug kan doen, en dat lukt echt niet in de kleine douche op de gang).
Ik werd bij aankomst voorgesteld aan 'Bobbie', die dus helemaal niet op de profielfoto's leek. Het was volgens mij Bianca, maar ik had geen zin in gezeik voor een ontspannende massage, dus netjes mee naar boven. Kamer zonder douche, ach ook dat kon er nog wel bij. Bobbie/Bianca sleept een enorme buik mee, ook best jammer omdat ik telefonisch had aangegeven hier niet blij van te worden. De massage bestond vooral uit het benoemen wat allemaal extra zou kosten, ook na mijn herhaaldelijk benoemen dat ik gewoon een tantra massage wilde. De massage zelf was gênant, als een walvis probeerde ze met haar 100 kilo sierlijk over me heen te glijden, puffend van de inspanning. Eenmaal op mijn rug en duidelijk dat er geen extra's te verdienen waren werd alles erop gericht om me zo snel mogelijk te laten komen. Na 3 kwartier heb ik het maar laten komen, direct daarna werd de handdoek onder me weggetrokken en verdween de dame. Niet echt hygiënisch.
Ik was blij ervan af te zijn,snel gedoucht en voor het eerst sinds lang zonder fooitje het pand verlaten.
Er is iets serieus mis met deze tent. Nieuw management? Ik hoop dat het weer goed komt, maar voorlopig zien ze mij daar niet meer terug.
 
Weet haar naam niet meer, donkere dame met prachtige dreadlocks .. meerde malen bezocht en zij ging ook altijd ver .. heul ver ☺️ Laatste tijd is er volgens mij niet veel soeps daar.
 
Iemand recentelijk nog geweest?
Ja, Maya, Sofie en Jasmijn zijn jonge goeduitziende dames/meisjes van rond de 30. Ze spreken Engels en Duits. Tijdens de massage willen ze als de klik er is verder gaan dan wat op de website staat.
De foto's op de website kloppen trouwens zoals gewoonlijk niet. Maar alle 3 zien er meer dan goed uit.
De andere dames daar kan je beter overslaan of er moeten weer nieuwe bijkomen
 
Ja, Maya, Sofie en Jasmijn zijn jonge goeduitziende dames/meisjes van rond de 30. Ze spreken Engels en Duits. Tijdens de massage willen ze als de klik er is verder gaan dan wat op de website staat.
De foto's op de website kloppen trouwens zoals gewoonlijk niet. Maar alle 3 zien er meer dan goed uit.
De andere dames daar kan je beter overslaan of er moeten weer nieuwe bijkomen
Tanx, dat geeft de burger weer moed. Maya was vroeger fantastisch, heb nog eens een review op hookers gezet. Ging ervan uit dat het weer nep was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan