Body contour Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obelix71

Stamgast
Forumpionier
264
05/07/21
184
20
Wie is er wel eens bij bodycontour geweest in Rotterdam er staan namelijk helemaal geen prijzen op de website en ook geen dames maar wel hele leuke massages wie is daar wel eens geweest
 
Ik niet, maar toevallig zat ik gisteren op hun website te kijken en deed ik dezelfde constatering voor wat betreft het ontbreken van hun prijzen. Heb ook nog op Facebook gekeken, maar daar staan ook geen prijzen genoemd, alleen dat ze in de duurdere prijsklasse vallen (geen idee welke prijsklassen ze hanteren op FB). Desondanks spreken de aangeboden massages, waaronder de Penseel streel-massage, me wel aan. Als ik er binnenkort een heb uitgeprobeerd zal ik mijn ervaring hier wel melden.
 
Ook ik ben zeer benieuwd, ik werk daar in de buurt en parkeer er wekelijks om naar de Supermarkt te lopen. En kijk dan even door de openstaande deur met langs lopen.

als ik een dame zie, staan ze net achter de open deur te roken. Zijn geen jonge dames. 45+
ik weet niet wat ik ervan moet denken. Staan paar dikke Mercedessen en Audi's (niks op tegen hoor rij zlef
Ik voel me niet echt welkom, nodigt niet uit om even naar binnen te lopen.

en misschien heb ik het helemaal mis en is het hartstikke gezellig daar binnen.

heb ooit eens gebeld voor de prijs en was toen 130 voor een uur massage. Dame was slecht te verstaan en sprak nauwelijks Nederlands dus niet verder gevraagd

misschien dat ik van de week de stoute schoenen aan trek en naar binnen loop.

wordt vervolgd
 
Ik heb BC een paar weken terug voor het eerst bezocht tussen de middag door de week. Ik woon in de buurt en dacht, lekker makkelijk zo dichtbij. Bij binnenkomst doet de ruimte aan een sauna denken. Er stond een Nederlandse bedrijfsleider achter de balie. De prijs voor een half uur is zo'n €80,-. Niet goedkoop als je voor een uur bij de Thai met HP hoogstens €75,- betaalt. Toch was het druk, tenminste, 2 dames waren constant bezet en dat tijdens lunchtijd. Voor zover ik me herinner kon ik achteraf betalen. Er waren drie dames, geen Thaise. De eerste die ik zag lopen was blond, ik dacht normaal postuur, verder een getinte dame met stevig figuur en een donkere dame, zeer slank, waarvan de laatste twee op de bank in de grote ruimte achter de balie. Zij waren niet mijn type, maar mogelijk wordt er gerouleerd. Ik heb toch gekozen voor massage zonder HP met die slanke donkere vrouw, omdat ze glimlachte naar mij. Haar naam ben ik vergeten. Zij masseerde stevig en goed en probeerde mijn lichaam te leren kennen. Op zich een lieve vrouw. Voertaal met haar was Engels. Er is een grote doucheruimte met meerdere douches. Onderweg over de gang kom je elkaar tegen met een handdoek om je lendenen. Dat is wel even wennen. Het meisje gaat mee naar de douche en spoelt je wat schoon. Het kamertje waar ik was, vond ik aan de kleine kant. Ik weet niet of er ook grotere kamers zijn. Er stond een eenpersoons bed ingebouwd. Alles zag er zeer verzorgd uit. Je kunt achterom door de achterdeur naar binnen langs de toiletten. Dat doen meer klanten. De naam BC staat ook op de achterdeur en die stond open. Daarom is het bij ingang op het plein zo stil. Ik kan niet oordelen na een bezoek en kan dat ook niet voor een ander.
 
Laatst bewerkt:
@Spelletjes: Dank voor het delen van je ervaring.
Ik heb nog een paar vraagjes, namelijk:
1. Hoe jij de leeftijd inschatte van de dames die je hebt kunnen zien; waren dat alleen maar 45+ dames zoals @Marc-010 aangeeft of zaten er ook jongere dames tussen?
2. Of jij je bezoek al met al voor herhaling vatbaar vindt?
 
@Spelletjes: Dank voor het delen van je ervaring.
Ik heb nog een paar vraagjes, namelijk:
1. Hoe jij de leeftijd inschatte van de dames die je hebt kunnen zien; waren dat alleen maar 45+ dames zoals @Marc-010 aangeeft of zaten er ook jongere dames tussen?
2. Of jij je bezoek al met al voor herhaling vatbaar vindt?
Leeftijd is zo moeilijk te schatten. De donkere dame kan wel begin dertig zijn, ik schat de getinte eind dertig en de blonde 40. Punt 2, Ik ga al jaren naar dezelfde andere dames, dat ben ik gewend. Massage is voor mij echt gelinkt aan een Thaise masseuse. Dus ik ga, denk ik, niet meer terug. Het zou wel makkelijk zijn als er recente foto's zouden zijn van de dames bij BC.
 
Ik was een regelmatig bezoeker van BC, maar altijd een beetje sceptisch over deze salon. Ik ben al lange tijd niet meer geweest, in 2019 voor het laatst.

Minpunten (waarom ik er niet meer kom):
- Vooral omdat je idd andere (naakte) klanten kan tegenkomen...
- Daarnaast zijn de kamers klein en weinig tot geen ventilatie (vooral nu belangrijk...), altijd veel te warm in de zomerdagen.
- Kamers ook in dezelfde ruimte als de ontvangstruimte, sommige ook net naast de bank waar de dames zitten, dus je hoort vaak (stem)geluiden...
- Bij binnenkomst (via de achterdeur...;)) is het altijd een verrassing, de dames zitten op een grote bank, en de klant aan de bar, moet je tegen kunnen... Het liefst zou ik anoniem apart per dame voorgesteld willen worden.
- Bovendien kan het zijn dat er andere klanten a.d. bar zitten, dus er is hier geen sprake van anonimiteit, ook in de huidige tijd niet echt veilig, laat staan douchen...
- Bovenstaande geldt dus ook als je na de massage uit de kamer of douche komt, iedereen ziet je...?
- Douches zijn vaak nat, niet hygiënisch ?
- Door bovenstaande heb ik besloten daar niet meer te douchen (ben al schoon van mezelf :) ), wordt gelukkig begrepen en geaccepteerd door de masseuses die ik het meest heb bezocht.
- Belabberde info, zowel via hun website als op FB, je weet totaal niet welke dames daar ontvangen, waarom geen normale informatieve website?
- Prijzen iets te hoog

Positieve punten:
- Dames zien er wel sexy gekleed uit, jurkje, hakjes ? ;)
- De massages die ik tot nu toe heb gehad waren allen goed, aanraken mag ook (behalve bij 1 dame, die gelijk begon te zeuren over een hogere prijs ?, jammer want was wel de beste massage die ik daar heb gehad, maar dus geen herhaling met zo'n instelling)
- Leeftijd dames gemiddeld 30+ (daar heb ik totaal geen probleem mee, 45+ zijn gelukkig ook aanwezig)
- Mogelijkheid tot pinnen

De prijs voor een half uur is zo'n €80,-.
Prijs voor een half uur is overigens vanaf € 67, gekleed, € 78 topless, eigenlijk net iets te duur, ivgl met andere (privé) masseuses of salons, zelfs in sommige privéhuizen nog goedkoper.
Hierna stijgen de prijzen opeens erg omhoog, € 110 btb half uur.

op de bank in de grote ruimte achter de balie.
De dames zitten op de bank vóór de bar...
 
Mijn bezoeken dateren van zeer lang geleden 10+ jaar.
Wat ik nu lees is destijds precies de reden waarom ik gestopt ben om daar te komen.
Voor mij voornamelijk prijs/kwaliteit verhouding welke fors uit balans is t.o.v. andere salons.

Ik zie nog geen reden om er weer naar toe te gaan dus bedankt voor de update mannen ??
 
Ik ben bij Body Contour wel een x aantal keren geweest. Vroeger werkte er 1 hollandse dame, weet dr naam niet meer. Doet er ook niet toe, want ze werkt daar niet meer (is er mee gestopt). Zij was mijn vaste masseuse. Een beauty van een meid, normaal postuur en leuk in de omgang met praten. Ik nam altijd een tafelmassage, want bed vond ik nix. Zij staat bij mij, als best handjob ever. Zij kon er wat van. Heb altijd genoten van haar. Ze leek erg op Tea Leoni.

Wat de rest van de dames betreft; ene Katja. Is een volslanke dame. Origine van Turkse afkomst volgens mij. Felicia; een Roemeense MILF, dik 45+, onwijs mooie borsten. En de rest van de dames ken ik niet zo.

Ik vind het wel relax daar. Ja, je ziet andere klanten soms als je even vooraf gaat douchen of na je massage, als je dus weer gaat douchen.
Je kan daar ook een sauna nemen, da's wel lekker.

Er werkt ook een lange blondine daar met kort haar, maar dat is de gastvrouw. Van haar zou ik zo een massage willen hebben. Maar ik denk dat het uitgesloten is.
 
Ik ken Body Contour erg goed en heb het er altijd prima naar m'n zin. Maar dat komt misschien ook doordat ik er al vaak ben geweest, dan leer je diverse dames en de gastvrouw ook een beetje kennen en maak je sneller even een praatje pot. Kom er sinds corona wel minder vaak, omdat je nu bij voorkeur vooraf een afspraak maakt. Dat is logisch, maar wel jammer. Ik vond het altijd wel makkelijk om gewoon langs te rijden, binnen te stappen en dan te zien wie er waren. Ook een soort spanning. Het voordeel van afspreken is wel dat je nu verzekerd kunt zijn van de dames naar keuze.

De gastvrouw die warluigi beschrijft geen inderdaad geen massages, voor zo ver ik weet. Wel is er een tweede gastvrouw op andere dagen, die is ook masseuse geweest. Weet niet of zij af en toe nog wel werkt.

De sfeer is altijd wel prima, vooral overdag is het meestal redelijk rustig. Tuurlijk kom je soms bij de douche of aan de bar nog wel eens andere mannen tegen, maar dat vind ik hier niet zo'n punt.

Er zijn de laatste tijd wat nieuwe dames bijgekomen, die ik nog niet ken. En van de 'oudgedienden' heb je volgens mij, naast de al genoemde Felicia en Katja, ook nog Priscilla (blond), Tamara (getint) en Melissa (slank, donker haar).
 
Er zijn twee gastvrouwen. 1 was idd ook een maseuse, blonde dame en kort. Die andere is lang, kort haar en blond. Die bedoelde ik, maar ik weet dat het uitgesloten is dat zij ff een massage gaat geven. Er zit daar ook een hindoestaanse of zo, maar die heeft echt een zware stem. Zou mij niets verbazen als dat een vent is.
 
@Juk: Kun je ook aangeven wie van de dames op basis van jouw ervaring de beste massages geeft, want dan is het voor mij de eerste keer hopelijk wat gemakkelijker kiezen?;)
 
Dat kan hoor, @Karmageddon. Mijn favorieten zijn eigenlijk wel Priscilla, Felicia, Melissa en Katja, op basis van wie ik (vermoed) dat ze er nog werken. In het verleden ook andere goede masseuses gehad, maar die zijn volgens mij weg nu.

De Hindoestaanse die @warluigi noemt kan Tamara zijn, dat is wel gewoon een vrouw en ook wel een goede om te kiezen. Maar misschien is het iemand anders die ik niet ken natuurlijk, want er zijn dus ook een paar nieuwe donkere dames.
 
@Juk oke dat wist ik niet van Tamara. Oh ja, heeft ze een mooie body? Laat ze ook dingen toe?

Daar heb ik wel positieve ervaringen mee, maar het is met haar wel al langer geleden. Heb haar nu al een tijd niet meer gezien, dus weet niet zeker of ze er nog werkt. Volgens mij wel, wat ik van een andere dame hoorde, maar dat kan snel veranderen. Ik vond haar wel mooi, met goede rondingen.
 
Wat de rest van de dames betreft; ene Katja. Is een volslanke dame. Origine van Turkse afkomst volgens mij.

Er werkt ook een lange blondine daar met kort haar, maar dat is de gastvrouw. Van haar zou ik zo een massage willen hebben. Maar ik denk dat het uitgesloten is.
Katja, Marokkaans.
Er werkt ook een lange blondine daar met kort haar, maar dat is de gastvrouw. Van haar zou ik zo een massage willen hebben. Maar ik denk dat het uitgesloten is.
Ja die gastvrouw is de eigenaresse, zéér aantrekkelijk 😋

dan leer je diverse dames en de gastvrouw ook een beetje kennen en maak je sneller even een praatje pot. Kom er sinds corona wel minder vaak, omdat je nu bij voorkeur vooraf een afspraak maakt.
Kom er sinds corona wel minder vaak, omdat je nu bij voorkeur vooraf een afspraak maakt.
Dat bedoel ik, waarom niet een duidelijke website met alle informatie!
En er staat op de contactpagina ook geen e-mailadres vermeld, anders had ik ze hierop gewezen!.

De gastvrouw die warluigi beschrijft geen inderdaad geen massages, voor zo ver ik weet.
Er zijn twee gastvrouwen. 1 was idd ook een maseuse, blonde dame en kort. Die andere is lang, kort haar en blond. Die bedoelde ik, maar ik weet dat het uitgesloten is dat zij ff een massage gaat geven.
Helaas...:cry:

Er zit daar ook een hindoestaanse of zo, maar die heeft echt een zware stem. Zou mij niets verbazen als dat een vent is.
Is idd Tamara, idd zware stem 😲 haar bedoelde ik in mijn eerdere post, die je niet mag aanraken bij de 'goedkoopste' massage-optie, maar haar massage was wel de beste daar tot nu toe, voorheen heeft ze jaren gewerkt bij Boy Touch op Zuid.

Andere nog niet genoemde dames: Claudia (mijn favoriet), Joy, Celine, alle drie Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
Katja, Marokkaans.

Ja die gastvrouw is de eigenaresse, zéér aantrekkelijk 😋



Dat bedoel ik, waarom niet een duidelijke website met alle informatie!
En er staat op de contactpagina ook geen e-mailadres vermeld, anders had ik ze hierop gewezen!.



Helaas...:cry:


Is idd Tamara, idd zware stem 😲 haar bedoelde ik in mijn eerdere post, die je niet mag aanraken bij de 'goedkoopste' massage-optie, maar haar massage was wel de beste daar tot nu toe, voorheen heeft ze jaren gewerkt bij Boy Touch op Zuid.

Andere nog niet genoemde dames: Claudia (mijn favoriet), Joy, Celine, alle drie Nederlands.
Katja is echt geen Marokkaanse. Hoe kom je er bij? Die is Turks hoor.
 
Andere nog niet genoemde dames: Claudia (mijn favoriet), Joy, Celine, alle drie Nederlands.
Claudia is gestopt, dacht ik. Tenminste, dat werd de laatste keer dat ik er was wel verteld door een andere dame. Joy ook al tijden niet meer gezien, maar die had volgens mij beperkte werkdagen, dus dat kan ook de reden zijn.

Is idd Tamara, idd zware stem 😲 haar bedoelde ik in mijn eerdere post, die je niet mag aanraken bij de 'goedkoopste' massage-optie, maar haar massage was wel de beste daar tot nu toe, voorheen heeft ze jaren gewerkt bij Boy Touch op Zuid.

Body Touch... Is dat ook nog steeds open eigenlijk of inmiddels gesneuveld?
 
Laatst bewerkt:
@Juk laatst ff langsgeweest. Drie dames aanwezig; Pricilla, Tamara (ja die hindoestaanse) en Maria. Die Maria zag ik voor t eerst. OMG een 50+ dame.
Die Tamara zat er erg nors bij en vind haar ook totaal niet eruitzien.
Vroeger was t wel leuker daar.
 
Maria ken ik niet. Tamara heeft inderdaad niet altijd de vrolijkste uitstraling, @warluigi. Daarom koos ik haar ook niet al te vaak, al was het op de kamer best wel prima.

Priscilla is wél echt leuk hoor. Vind ik dan!
 
Ik ken Body Contour erg goed en heb het er altijd prima naar m'n zin. Maar dat komt misschien ook doordat ik er al vaak ben geweest, dan leer je diverse dames en de gastvrouw ook een beetje kennen en maak je sneller even een praatje pot. Kom er sinds corona wel minder vaak, omdat je nu bij voorkeur vooraf een afspraak maakt. Dat is logisch, maar wel jammer. Ik vond het altijd wel makkelijk om gewoon langs te rijden, binnen te stappen en dan te zien wie er waren. Ook een soort spanning. Het voordeel van afspreken is wel dat je nu verzekerd kunt zijn van de dames naar keuze.

De gastvrouw die warluigi beschrijft geen inderdaad geen massages, voor zo ver ik weet. Wel is er een tweede gastvrouw op andere dagen, die is ook masseuse geweest. Weet niet of zij af en toe nog wel werkt.

De sfeer is altijd wel prima, vooral overdag is het meestal redelijk rustig. Tuurlijk kom je soms bij de douche of aan de bar nog wel eens andere mannen tegen, maar dat vind ik hier niet zo'n punt.

Er zijn de laatste tijd wat nieuwe dames bijgekomen, die ik nog niet ken. En van de 'oudgedienden' heb je volgens mij, naast de al genoemde Felicia en Katja, ook nog Priscilla (blond), Tamara (getint) en Melissa (slank, donker haar).
Dit jaar 2x geweest, eerste keer Katja, goed uur op de kamer €120,00, daarna samen douchen
Paar weken daarna Maria, ook goed uur op de kamer, heerlijke massage, daarna ook samen onder de douche. Nog een uitgesproken verlangen naar Vivienne, bardame, als masseuse, bij 2e keer liep ze met me mee naar locker en zonnebank, op mijn vraag of ze masseerde, was het te druk, "wie moet er dan achter bar". Afgelopen maandag namiddag weer gegaan, Vivienne deed de deur open, ze zag er weer fantastisch uit. Er was maar 1 meisje en die was nog goed kwartier bezig, gezellig wat gekletst met Vivienne, wederom gevraagd om door haar gemasseerd te worden, moest ze lachen. Na goed kwartier kwam een heel mager donker meisje, ik hou meer van wat gevulde dames, dus na glas cola weer vertrokken. Katja werkt er niet meer, en Maria was ziek thuis. Het was in ieder geval weer even gezellig met Vivienne.
 
Terug
Bovenaan Onderaan