Algemeen Bodyworkbrugge, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog altijd niemand geweest?
Die dames lijken van verschillende nationaliteiten en sommen doen extra voor €40.
Ik vraag me af hoe de service zijn en of de nuru goed is...
 
Ja even de foto's opgezocht. Is blijkbaar een "gekend" actrice / model.
De 2 die momenteel actief zijn lijken me wel echt. Maar het is geen goedkoop bezoekje dus nog niet geweest. Misschien een crowdfunding starten? :p
 
Is een prachtlocatie met mooi ingerichte in propere kamers elk met een aparte douche, er zitten dames die enkel massages doen met erotische tint en er zitten dames die intiem doen ook. Voor ieder wat wils.
 
ja klopt maar de dames adverteren odnertussen wel op redlights ze zijn dus zeker open




dit zijn er onderandere die daar nu op het moment aanwezig zijn
er is nog 1 dame maar die is maar af en toe actief en plaats haar advertentie online wanneer ze beschikbaar is
 
Ik ben nog geweest naar Françoise. Heel dubbel gevoel. Heel mooie en vriendelijke dame. Maar de service vond ik niet goed. Heel mechanisch en zeer weinig erotiek. Jammer, zou anders topper zijn
 
Ik ben nog geweest naar Françoise. Heel dubbel gevoel. Heel mooie en vriendelijke dame. Maar de service vond ik niet goed. Heel mechanisch en zeer weinig erotiek. Jammer, zou anders topper zijn
Jij hebt het waarschijnlijk over massagebrugge ... euh knap 🤔? Voor hare leeftijd misschien wel😄
 
Is een prachtlocatie met mooi ingerichte in propere kamers elk met een aparte douche, er zitten dames die enkel massages doen met erotische tint en er zitten dames die intiem doen ook. Voor ieder wat wils.
De advertenties die ik zie zijn allemaal met intiem dus volgens mijn bescheiden mening privé ontvangst geen massagesalon...
 
vorige week langs geweest bij Sharon , die geeft Tantra massage maar geen intiem ,
mooi lichaam en was het geld waard , kortom super ervaring >
Is vooral een locatie met niveau voor het betere publiek >
zeer verzorgde kamers met douches >
 
Een "professionele" tantra masseuse zegt ze en dan ik doe ook extra's zoals blowjob, tongzoenen,...rijmt dat aan mekaar. Is in de sector denk ik toch wel de meest misbruikte term, tantra...
 
Tantra kan enkel als beide partijen daar in getraind zijn. Sex en masage zijn maar een heel klein onderdeel van 'tantra' en zonder het totaalpakket is het niet meer dan marketing nonsens om meer geld te vragen. Heel weinig 'westerse' mensen weten wat het inhoudt. No way dat het iets is wat 1 persoon doet en de ander ondergaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan