Recensie Bonnie/Bonnii, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rick666

Wandelaar
Forumpionier
82
09/07/21
203
16
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bon-bonnii_8080886
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteravond begon het weer te kriebelen in de schaamstreek dus ik maakte mijn vaste GR, Kinky en SJ-rondje op zoek naar een lekkere pijp-slet.

De afgelopen weken heb ik al verschillende hoeren een bezoek gebracht, de meeste waren bevredigend, een enkele minder maar al met al heb ik een redelijke succes-ratio.
Tegenwoordig weet ik beter wat ik wil en waar ik naar op zoek ben en als ik maar een klein vermoeden heb van een slechte service haak ik al snel af.
Als de slobber-partij al van een redelijk niveau is zonder zuchten, steunen of moeilijk gedoe dan is mijn bezoek al vaak positief.
Als de dame wat enthousiasme, werk-lust of moeite toont ben ik snel tevreden.

App-kontakt met Bonnii ging snel, in nette vol-zinnen en positief.
Ik wilde de avond ervoor al langskomen maar omdat ik aan de andere kant van Den Haag zat kon het van mijn kant niet doorgaan.
Een afspraak voor de volgende ochtend was geen probleem en om kwart over acht stuurde ik een appje om het bezoek te bevestigen.
Ze reageerde vlot en ik kreeg de straatnaam in Laak.
Een douche en een bezoek aan de pin-automaat verder zat ik in de auto onderweg naar de te bezoeken dame.

Het is altijd grappig om rond negen uur in de ochtend te zien dat iedereen op weg gaat naar het werk, supermarkt of naar huis nadat de kinderen naar school zijn terwijl ik op weg ben om mijn zaad ergens te lozen.
Ik reed het Laak-kwartier in en kon mijn auto makkelijk parkeren in de straat.
Het is een arbeiderswijk en overdag is iedereen aan het werk, alleen wat hondenuitlaters en moeders met baby op de weg.
Een appje dat ik er was en vijf minuten later kreeg ik het huisnummer.

Ik liep een portiek in met een trap naar boven en klopte op de deur.
Al snel ging de deur open en ik werd verwelkomd door een blank Nederlands meisje met een leuk gezichtje.
Ik herkende haar maar wist niet meer waarvan, ze had een goede lengte, was wat chaotisch en besloot door te lopen want ik vond haar aantrekkelijk genoeg om mij van mijn ochtend-zaad te verlossen.

Terwijl ik in de voorkamer keek waar er iemand op de bank zat werd ik naar de achterkamer begeleid door dit meisje.
Er was weinig communicatie, genoeg oogkontakt en ik overhandigde haar 80 voor een half uurtje.
Rustig kleedde ik mij uit en Bonnii stond al snel naakt naast mij.
Bonnii is slank, ongeveer 170m, een witte huid, halflang haar en een kaal kutje.
Een beetje striemen rond haar buik wat een zwangerschap in het verleden verraadde maar niet storend.
Ze glimlachte vriendelijk, bewoog wat nerveus heen en weer.

Ik nam naakt plaats op het grote tweepersoonsbed, pakte een groot hoofdkussen voor mijn onderrug en deed mijn benen wijd.
Alhoewel het een leuk meisje is had ik geen behoefte in tongzoenen of ge-aai dus ik leidde haar al snel naar mijn penis zodat ze hem in haar mond kon nemen.
Voortvarend ging ze aan de slag.
De pik werd langzaam groter door haar pompende mond met haar hand om de basis van mijn stam.
Bonnii doet wat je verlangt en luistert naar de aanwijzingen.
Ik wilde graag haar mond aan mijn ballen en al snel zag en voelde ik haar tong eromheen dansen.
Ook na de vraag of ze eraan wilde zuigen voldeed ze zonder morren.
Als ik wat jonger was geweest zou ik waarschijnlijk al na vijf minuten haar mond vol-knallen maar sinds ik wat ouder ben kan ik mijn orgasme wat beter controleren.
Haar mond pompte in een gestaag tempo verder, soms wat langzamer, soms wat sneller.
Dan weer naar de ballen en weer terug het mondje in.
Dit meisje wilde niet mijn schone reet uitlikken wat geen probleem was voor mij, ik vermaakte mij prima met de pik in haar mond.
Ze zuigt zacht en jammergenoeg voelde ik niet haar tong want dat windt mij vaak extra op.
Ook kon ik mijn kleine pik niet diep erin krijgen wat toch wel jammer is.

Ik liet haar even stoppen om haar kut aan mij te laten zien.
Eerst van de voorkant en even later omgedraaid van achter.
Ze heeft een lekker klein kontje maar ze had wat puistjes op haar kont.
Dat vind ik er niet echt appetijtelijk uitzien dus ik zag af van wat neuken.

Ik wees weer naar mijn pik voor wat stok-sabbelen en na een paar minuten legde ik haar op haar rug.
Met mijn beide knieën naast haar hoofd kon ik goed haar gezichtje bekijken met de paal in haar hoofd.
Ze zoog rustig aan de lul en af en toe neukte ik haar mond.
Deze aanblik zorgde voor voldoende opwinding en ik spoot op en over haar gezicht met een losse klodder op het matras.
Deze wandelaar was tevreden.

Lachend lag ze nog onder mij, ik stond op richting mijn kleding en bedankte haar voor de service.
Er stond een wekker op de schoorsteen en ik zag dat mijn pik ruim 20 minuten door haar mondje was verwend.
Ze was wat bezweet en zei tegen mij dat ik haar heb laten werken.
Dat is altijd fijn om te horen, ook als dat niet waar zou zijn en ik verliet met een glimlach haar huis.

Verwacht geen high-class ontvangst, een rijtjes-woning en een groot bed.
Een beetje rommelig huis en rechttoe/rechtaan sex.
Bonnii is een meisje met een snel leven, toevalligerwijs hebben wij gezamenlijke kennissen en ik ken de achtergrond en scene.

De service was prima met de nodige aanwijzingen en ik ben lekker klaargekomen.
Herhalingsgevaar? Als ik in de buurt ben en zin heb in dit soort dates.

80 is wat fors voor een pijp-date maar omdat ik zelf afgezien heb van neuken is het niet slecht besteed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bon-bonnii_8080886
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aardige dame, die op zich wel ok pijpt. Thats it.

Deed een slanke dame open in 1e ogenblik niks aan de hand.

Ik kwam de kamer binnen,

Kamer was niet fris, en zij zelf helaas ook niet helemaal fris.

Ik stond op springen, heeft ze me ff gepijpt en heb me toen over haar heen afgetrokken. Was wel spannend zo met de gordijnen open.

Voor mij niet voor herling vstbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bon-bonnii_8080886
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook bij deze dame geweest
Is erg vriendelijk
Inzet is goed hygiëne goed rook ook fris
Kamer niet zo maar daar kom je niet voor
Denk ook iets ouder dan 28 maar dat mag de pret niet drukken
Echt tongzoenen
Pijpt redelijk en lang
Ze kijkt ook niet op de klokwas ongeveer 25m binnen voor 60

Uiteindelijk voor mij waarschijnlijk geen herhaling want was niet helemaal mijn type
 
Op basis van de laatste twee recensies was ik even aan het twijfelen of ik langs zou gaan.
Maar de combinatie van handelingen, prijs en het feit dat ze een NL's slank meisje is, wisten mij toch te overtuigen.
Vandaag dus een afspraak gemaakt, ging prima via whatsapp.

Helaas zag ik gelijk bij binnenkomst dat er voor mij geen klik was. Dit was voor haar geen probleem.
 
Bonnie ook bezocht helemaal niks mis mee leuke dame over de indeling van het huis heb ik niks te melden
hygiëne was goed ,ik treed niet in details maar deze dame is voor herhaling vatbaar

R
 
Interessante review geworden zo. mijn conclusies:

- Bonny is 31, gezien het jaar van haar account.
- Bonnie en Linda proberen business binnen te harken, maar doen dat op zijn zachts gezegd op een wat ongelukkige manier.
- Bonnie en Linda zullen op een goede dag als je van het type Nederlandse gebruiker houdt prima te doen zijn voor een zacht prijsje.

Paar keer in het verleden dit type gehad, niets voor mij dus ik sla over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Interessante review geworden zo. mijn conclusies:

- Bonny is 31, gezien het jaar van haar account.
- Bonnie en Linda proberen business binnen te harken, maar doen dat op zijn zachts gezegd op een wat ongelukkige manier.
- Bonnie en Linda zullen op een goede dag als je van het type Nederlandse gebruiker houdt prima te doen zijn voor een zacht prijsje.

Paar keer in het verleden dit type gehad, niets voor mij dus ik sla over.
Te doen zijn voor een zacht prijsje ? Nogal een aanname vind je niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Exact, en niet om te worden neergezet als weet ik het wat. En dan nog door iemand die niet eens oordeelt naar zijn eigen ervaring. Ik vind het vervelend als iemand niet tevreden is maar inderdaad dan wel naar aanleiding van wat hun eigen beleving is geweest. Daar kan ik wat mee.
 
Te doen zijn voor een zacht prijsje ? Nogal een aanname vind je niet.
Hoi Bonnie,

Bedankt voor je reactie op mijn bericht. Eerder stonden er nog een aantal andere recensies in dit topic. Op basis daarvan, en de nu nog in dit topic resterende reacties, heb ik een aantal aannames gedaan. Zo had ik ze ook moeten noemen, aannames, en niet conclusies, waarvoor mijn oprechte excuses.

Ik denk uit jouw berichten (incl. de eerder verwijderde berichten) te interpreteren dat je wat snel geagiteerd wordt over jouw onwelgevallige berichten. Ik begrijp dat. Tegelijk denk ik wel dat je er in dat geval goed aan doet je niet actief te mengen op dit forum, en zelfs te proberen het niet al te vaak te lezen.

Ik wens je ten slotte alle succes met je werkzaamheden.

Vriendelijke groeten,
Karb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Excuses aanvaard (goed gespeld?). Wat betreft het lezen en reageren op berichten. Ik vind het wel grappig dat je een mening hebt over iets waar je niets van weet of hebt ervaren. Ik kan goed tegen kritiek, maar niet tegen mensen die onzin uit kramen zonder enige reden. Mijn mening is dat je iemand bent die graag meeblaat met een kudde waar hij nog niet eens onderdeel van uit maakt.

Veel liefs en ik kijk uit naar je aankomende berichten die op eigen ervaring zijn gebaseerd.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/spontane-meid-zoekt-spannende-dateqq-aan_8080886
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke meid. Was wel wat lastig mee afspreken, reageert niet heel adequaat op appjes.
Afgesproken voor cardate/pijpdate. Haar opgepikt. Naar een zeer discreet plekje gereden en vervolgens lekker gepijpt en in haar mondje klaargekomen. Ze slikt niet maar dat heeft voor mij geen enkele meerwaarde, sterker nog groot gelijk heeft ze. Je mag haar overal aanraken, lekkere tietjes en kutje, misschien volgende date toch wat uitgebreider.
Al met al een leuke date voor een schappelijk tarief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan