Recensie BonBon, La Cloche 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hazelnoot

Stamgast
Forumpionier
312
04/07/21
273
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aan het eind van de ochtend had ik vandaag afgesproken voor een uur plezier met BonBon. Blij en door de vorige recensies slechts een klein beetje verrast toen ze de kamer binnenkwam. Een mooie en leuke meid, netjes en zeer beschaafd pratend. BonBon heeft me heerlijk verwend en ik haar natuurlijk ook. Ze zorgt ervoor dat het gezellig is en tegelijkertijd ook spannend. Ze daagde me op allerlei manieren uit en blijft ook veel praten, wat het allemaal nog leuker maakt. BonBon houdt graag het heft in handen en heeft daar ook echt plezier in. Ik moest haar op een gegeven moment zelf vragen hoe het met de tijd stond, want ik wil altijd graag achteraf nog even kort douchen. BonBon combineert echt het geld verdienen met ook zelf genieten. Één ding vindt ze heel belangrijk, nl dat haar bezoekers lekker schoon en fris gewassen zijn, en liefst ook geschoren van onderen. Zelf is ze ook erg schoon en af en toe maakt ze een afknapper mee als ze een bezoeker heeft die niet fris ruikt. Eigenlijk is het niet slim om hier een recensie te plaatsen, want het kan er alleen maar toe leiden dat een afspraak maken moeilijker wordt. Maar we zitten natuurlijk niet op deze site om alleen maar te lezen. Tot snel, BonBon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan