BonBonsxxx Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maxim

Wandelaar
30
08/08/21
16
BonsBonsxxx is nog eens terug in Gent. Ik nam in het verleden al wel eens deel aan hun gangbang en was toen aangenaam verrast door de dames en heerlijke tijd. Enkel jammer dat er nog geen 100% zekerheid is dat komende maandag alle 5 de dames aanwezig zouden zijn, Laura is wel een pareltje dus zou jammer zijn haar te missen. Iemand die langsgaat?

 
Ik heb ook wel interesse.
99% kans dat ik eens ga.

Is ook iets van 150€ dacht ik, maar hoe zit het met het aantal heren? Zie mijn recensie van vandaag over die andere gangbang waar het gewoon te veel was...
 
Ik heb ook wel interesse.
99% kans dat ik eens ga.

Is ook iets van 150€ dacht ik, maar hoe zit het met het aantal heren? Zie mijn recensie van vandaag over die andere gangbang waar het gewoon te veel was...
Ik ga ook 100% naar deze. In een ver verleden was het wel oké qua verhouding mannen en dames, denk toen een 4 a 5 tal per dame, drukker bij de jongere slankere dames maar ik kwam toen wel ruim voldoende aan mijn trekken. Er is een reservering nodig maar weet niet hoeveel dit echt zal in rekening gebracht worden na Corona… hopelijk dus niet te druk! Prijs is inderdaad 150
 
Ik kreeg een antwoord met een sms in het Frans. Mijn Frans is niet zo goed, maar kan jij (of iemand anders) eens vragen hoeveel heren men maximaal zal toelaten?

Het vindt plaats op dezelfde locatie als diegene waar ik vandaag naartoe ben gegaan en dat is wel een ruime locatie, dus zou mij verbazen als ze maar 20 heren toelaten...
 
Ik kreeg een antwoord met een sms in het Frans. Mijn Frans is niet zo goed, maar kan jij (of iemand anders) eens vragen hoeveel heren men maximaal zal toelaten?

Het vindt plaats op dezelfde locatie als diegene waar ik vandaag naartoe ben gegaan en dat is wel een ruime locatie, dus zou mij verbazen als ze maar 20 heren toelaten...
Ik probeer het eens na te vragen
 
geweest naar bonbons in nazareth.
jammer genoeg is zoals vele malen gelezen de accomodatie niet goed. lange rij aan de enkele douche , smalle gang met de lockers waar je op elkaar gedrukt word bij omkleden

de dames zijn mooi , op de advertentie staat 13 u begin maar je mag er 13.u45 starten met neuken meer van maken.
jammer genoeg na een half uur zitten al de dames terug al aan de bar. de kleine ruimtes zorgen er ook voor als er 7 man rond een vrouwtje staat dat die direct overcrowded is. ook is er een kleine ruimte met deur waar er enkel maar 2 mannen bij mogen. je waant je dan bij de slager om eens aan een mooi stuk vlees te kunnen komen al wachtend in de rij.
op een gegeven moment zaten er zelfst 2 meisjes in het kamertje wat ervoor zorgde opnieuw een grote wachtrij. kortom 150 euro is een stevige prijs om aan de bar te staan , weinig actieve neuktijd te beleven , veel tijd om rond te dolen tussen de meer dan 40 deelnemers. hoewel er in de mail staat maximum 20 man.. de organisator kan het alvast goed uitleggen wanneer je komt zeggen dat je het feest wat te druk vind alsook dat de meisjes veel aan de bar blijven hangen. voor mij heeft bonbon afgedaan. maak er dan 200 euro van maar respecteer dan een geringe limiet zodat het niet te druk is en leuk om een gangbang mee te maken. het voelt aan dat bij de meeste gangbangs het gewoon gaat om geld te scheppen na de stille periode van corona
 
geweest naar bonbons in nazareth.
jammer genoeg is zoals vele malen gelezen de accomodatie niet goed. lange rij aan de enkele douche , smalle gang met de lockers waar je op elkaar gedrukt word bij omkleden

de dames zijn mooi , op de advertentie staat 13 u begin maar je mag er 13.u45 starten met neuken meer van maken.
jammer genoeg na een half uur zitten al de dames terug al aan de bar. de kleine ruimtes zorgen er ook voor als er 7 man rond een vrouwtje staat dat die direct overcrowded is. ook is er een kleine ruimte met deur waar er enkel maar 2 mannen bij mogen. je waant je dan bij de slager om eens aan een mooi stuk vlees te kunnen komen al wachtend in de rij.
op een gegeven moment zaten er zelfst 2 meisjes in het kamertje wat ervoor zorgde opnieuw een grote wachtrij. kortom 150 euro is een stevige prijs om aan de bar te staan , weinig actieve neuktijd te beleven , veel tijd om rond te dolen tussen de meer dan 40 deelnemers. hoewel er in de mail staat maximum 20 man.. de organisator kan het alvast goed uitleggen wanneer je komt zeggen dat je het feest wat te druk vind alsook dat de meisjes veel aan de bar blijven hangen. voor mij heeft bonbon afgedaan. maak er dan 200 euro van maar respecteer dan een geringe limiet zodat het niet te druk is en leuk om een gangbang mee te maken. het voelt aan dat bij de meeste gangbangs het gewoon gaat om geld te scheppen na de stille periode van corona

Dit was ook het probleem waardoor ik afhaakte precorona bij bonbons. Mooie geile meiden maar zitten meer te roken en aan de bar dan dat ze neuken. In het begin was dat anders... Jammer
 
Eens langsgeweest en rondgekeken
Veel te veel volk …..
Parking max 80 auto's stond vol en wagens bleven maar toestromen vooral Fransen
5 a 6 vrouwen waren aanwezig en reeds allen goed bezig en omringd door 5-6 man toen ik ( nochtans goed op tijd ) toekwam
vrouwen zagen er wel ok uit ….
Maar voor mij teveel volk en te druk …
Ook organisatie maar povertjes
Hallo mijn bezittingen autosleutels etc in een vuilbakzakje dumpen allemaal op een hoopje bij elkaar ? …. Hallo …..als zogezegde GBer binnenkomen heb je maar zakje en sleuteltje uit te kiezen en weg wezen met de auto
Pover…. Pover ….. was er vroeger eens geweest in privé woning in bernissart toen veel minder volk en veel gemoedelijker
Nu inderdaad gewoon uit op maximale winst …
Ben afgetrapt zonder me om te kleden ……
Misschien probeer ik ooit later nog eens want het spreekt me ergens wel aan , moet alleen minder druk zijn ….. eens proberen bij ramontiek ☺️
 
geweest naar bonbons in nazareth.
jammer genoeg is zoals vele malen gelezen de accomodatie niet goed. lange rij aan de enkele douche , smalle gang met de lockers waar je op elkaar gedrukt word bij omkleden

de dames zijn mooi , op de advertentie staat 13 u begin maar je mag er 13.u45 starten met neuken meer van maken.
jammer genoeg na een half uur zitten al de dames terug al aan de bar. de kleine ruimtes zorgen er ook voor als er 7 man rond een vrouwtje staat dat die direct overcrowded is. ook is er een kleine ruimte met deur waar er enkel maar 2 mannen bij mogen. je waant je dan bij de slager om eens aan een mooi stuk vlees te kunnen komen al wachtend in de rij.
op een gegeven moment zaten er zelfst 2 meisjes in het kamertje wat ervoor zorgde opnieuw een grote wachtrij. kortom 150 euro is een stevige prijs om aan de bar te staan , weinig actieve neuktijd te beleven , veel tijd om rond te dolen tussen de meer dan 40 deelnemers. hoewel er in de mail staat maximum 20 man.. de organisator kan het alvast goed uitleggen wanneer je komt zeggen dat je het feest wat te druk vind alsook dat de meisjes veel aan de bar blijven hangen. voor mij heeft bonbon afgedaan. maak er dan 200 euro van maar respecteer dan een geringe limiet zodat het niet te druk is en leuk om een gangbang mee te maken. het voelt aan dat bij de meeste gangbangs het gewoon gaat om geld te scheppen na de stille periode van corona
 
Bonbons gedaan op een privé adres nabij Luik, inderdaad lange pauzes meer pauze dan actie, Voor mij genante vertoning. Met een rotgevoel ging ik hier vandaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan