Recensie Bonita, Massagewereld, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraag me af of dat dezelfde Bonita is die een tijd bij Carpe Diem gewerkt heeft. Was een heel slanke Surinaamse of Antilliaanse van in de dertig, één keer bij geweest en fijne massage gehad maar zonder extra's.
 
Ik heb de foto's op MW bekeken en ik denk dat dit inderdaad dezelfde Bonita is die ik wel eens bij Carpe Diem in Oss heb gehad. Heel slank en inderdaad slappe kleine borstjes, maar verder wel een heel mooie dame met een prachtige bos krullen, heb me er wel mee geamuseerd toen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week in Soest geweest. Na het voorstel rondje gekozen voor Bonita. Bleek achteraf een prima keuze.

Algemene ervaring in Soest is prima en dat werd weer bewezen met deze massage. Vanaf het moment van binnenkomst in de kamer een ontspannen sfeer. Helpt ook dat er een duidelijke klik was mijns inziens.

Eerst douchen en een zeep beurt daarna plaatsnemen op het bed. Heerlijke massage gehad van een bijzonder aantrekkelijke vrouw, mijn persoonlijke smaak uiteraard 😊. Wat blijft het toch geweldig om de masseuse in die spiegels aan het werk te zien.

Herhalingsgevaar voor mij zeer groot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan