Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Bonita geweest na het lezen van enkele recensies hier.
Mooie, goedlachse, donkerharige meid met mooie taile/heupverhouding, normaal gebouwd en gemakkelijk in de omgang.
Eens kledij af kwam ze lichtjes twerken tegen me. Best een geil zicht, en dit mocht gerust wat langer duren.
Pijpbeurt was goed, en ik mocht haar overal aanraken.
Dan zij on top. Grinding van haar kant vond ik heel leuk, en ze stopte net op tijd.
Dan doggy waarbij ze onderweg wel eens controlleerde of condoom er niet afgegleden was.
Deed goed mee.
Is wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
 
Ik ben van plan morgen opnieuw te gaan wandelen in het Glazen Straatje tussen 12:30 en 14 uur. Hoe groot is de kans dat Bonita aanwezig zal zijn in nummer negen? :) En zou zij het ook op zijn Russisch willen doen?
 
Ben in het overdekte deel van het glazen straatje gepasseerd, maar in nummer 9 zat niemand. :confused: Ernaast zat wel een dame van 25 jaar in een geel badpak met lang zwart haar, ze vertelde dat ze Simina heette. Daarover vind ik nog geen topic?
 
Ben in het overdekte deel van het glazen straatje gepasseerd, maar in nummer 9 zat niemand. :confused: Ernaast zat wel een dame van 25 jaar in een geel badpak met lang zwart haar, ze vertelde dat ze Simina heette. Daarover vind ik nog geen topic?
Dan heb je het verkeerde adres opgezocht!
Semina zit 2 ramen rechts van Bonita!!!!!
Probeer eerst het juiste adres op te schrijven of af te printen, met een verkeerd adres ga je ze nooit vinden!!!
Bonita is zo onregelmatig aanwezig dat als ze zelf zegt morgen aanwezig te zijn het toch last minute anders kan zijn!
Veel succes met het zoeken en hopelijk vind je haar toch de volgende keer en hopen we op een leuke recensie van je!
 
Zou het niet kunnen dat ze Frans sprak en dat ze meer de naam Samia had in plaats van simina?

Het zou best kunnen dat ik de naam verkeerd verstaan heb. Ze begon in het Engels tegen mij, maar zij dat ze ook Frans kan. Mijn Frans is nog betrekkelijk goed, mijn beide ouders hebben altijd heel goed Frans gekund, mijn vader is altijd leraar Frans geweest en mijn moeder vertaalster.
 
Het zou best kunnen dat ik de naam verkeerd verstaan heb. Ze begon in het Engels tegen mij, maar zij dat ze ook Frans kan. Mijn Frans is nog betrekkelijk goed, mijn beide ouders hebben altijd heel goed Frans gekund, mijn vader is altijd leraar Frans geweest en mijn moeder vertaalster.
Samia bedoel je wss

Ja er is een topic, die staat bovenaan, gewoon moeite doen en kijken 🤷‍♂️🤔
 
Gisterennamiddag wat gewandeld in Gent....weinig bezette ramen rond half twee...Vanessa jammer genoeg afwezig maar bij mijn laatste doortocht rond kwart na drie spotte ik zowaar Bonita....was bijna drie jaar geleden dat ik ze nog eens te pakken kreeg.....
En zo ben ik toch nog met een lege zak en volle glimlach het centrum ingetrokken...merci lieve, geile Bonita....
 
En ziedaar, de aanhouder wint, is vandaag weer eens gebleken. :D Ik stond vandaag om 13:40 voor nummer 9 in de groene galerij, en wat lachte er mij toe? Een dame in zwarte lingerie met lang, zwart haar.

Eindelijk heb ik de bewierookte Bonita gevonden. :cool:

€ 50 betaald om 15 minuten te blijven. Twee standjes gedaan: cowgirl en Weense oester. Bonita is een geile meid met een mooi, strak en gaaf lichaam. :love: De kamer is ook veel groter en mooier dan die van mijn vorig bezoek, op 15 september.
 
Ze is na periode van afwezigheid terug. Had beetje gezondheid problemen. Maar de pauze heeft haar deugd gedaan. Na mij x aantal bezoeken kent ze me nu al beetje. Owee als ze ooit beslist om te stoppen....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame vandaag voor een 3e keer bezocht en blijft 1 van de beste in Gent in de dagdienst.
Zij neemt een speciale houding aan achter de vitrine, waarbij ze bijna met haar rug naar de passanten zit en opzij kijkt.
Zodra ik aan haar venster stopte maakte ze oogcontact en knikte ze bevestigend dat ik haar kamer mocht betreden en de gordijntjes gingen dicht.
Ze droeg vandaag een soort van kanten, doorzichtige body met zwarte high heels, mamma-mia !!! :oops:
Warme ontvangst, vlotte babbel en ondertussen mijn kleren uitgespeeld. Ze kwam met haar perfecte "booty" tegen mij "twerken" waardoor mijn gerief meteen reageerde en op sterkte kwam. (y)
Ik legde mij op mijn rug op bed. Ze opende de verpakking, stopte het condoom in haar mond en schoof hem zo over mijn penis, waarna ze een meer dan behoorlijke pijpbeurt gaf met voldoende variatie.
"Which position do you want to start?" vroeg ze, waarop ik antwoordde: "On top, please".
Zij geeft de beste cowgirl die ik ooit heb meegemaakt. Niet zomaar wat zachtjes met de heupen bewegen maar echt op en en neer gaan en na enige tijd switcht ze automatisch naar reverse cowgirl terwijl ze achter haar schouder naar mij keek met zicht op die lange mooie krullen van haar :)
Dan mocht ik doggy en kon ik haar prachtige taille zien en haar borsten vastnemen en goed stoten. Ze vroeg of ik nog een positie wou doen maar ik vroeg of ze het manueel wou afwerken wat ze ook deed.
Keukenrol en wasje aan de lavabo dus ook hygiene is top hier.
Nog een fijne babbel achteraf en een goeie knuffel en kus op de wang en terug de straat op.
En dat alles voor 50 Eurootjes. Waar vind je dat nog tegenwoordig? :)
Herhalingsgevaar = zeer groot!
 
30 minuten voor slechts € 50? :oops: Toen ik er op 28 september binnenstapte, mocht ik voor dat bedrag slechts een kwartier blijven, en dat is dan inclusief uit- en aankleden. De eigenlijke seks heeft nog geen tien minuten geduurd.
:(
Als je meer gaat dan doen ze meer.. zo simpel is het, pak het slim aan bij de dames en ze geven u een 'knipoog' van vertrouwen weer.
 
Gisteren Bonita bezocht.
Ze is inderdaad één van de beste dames in Gent.
Ze is vrolijk, lacht mooi en heeft een geweldig lichaam met juist-groot-genoeg borstjes en vooral een geweldige, stevige kont.
Ze deed dit geile ding waarbij ik aan de rand van bed stond, zij op haar knieën op bed met haar gezicht juist ter hoogte van mijn dan al stijve paal, en ze dan een super pijpbeurt gaf. Ze keek dan af en toe naar boven, terwijl ik met mijn handen haar hoofd vast hield en met die fantastisch mooie lange krullende haren kon spelen …
Daarna kwam ze op me zitten, heen en weer wiegend, soms zacht dan hard en snel, en ook met haar hoofd tegen het mijne en dan geil in elkaars ogen kijkend …
Dan doggy en ja … met zo'n prachtige kont vlak voor je … feest en vuurwerk 😁
Nadien nog gezellige babbel, relax en zonder tijdsdruk
Top meid!
Doet ze het ook IN haar prachtige kont ? 🤑
 
Geloof ik niks van bij bonita.
Bij bonita ben je normaal gezien 20 min binnen bij een briefje van 50 euro.
Bonita is daar normaal gezien heel strikt in.
Ook voor extra's rekent ze normaal gezien direct erbij.
Tongzoenen is al zeker een no-go bij haar en voor haar poes likken zulbje al van heel hoge huize mogen zijn.
Als ze vind dat de tijd er bijna opzit zal ze het u wel zacht doorsteken dat het gauw mag gaan gebeuren. Subtiel laat ze het wel verstaan. Vindt het heel raar dat je 30 min bent binnen geweest.
 
Geloof ik niks van bij bonita.
Bij bonita ben je normaal gezien 20 min binnen bij een briefje van 50 euro.
Bonita is daar normaal gezien heel strikt in.
Ook voor extra's rekent ze normaal gezien direct erbij.
Tongzoenen is al zeker een no-go bij haar en voor haar poes likken zulbje al van heel hoge huize mogen zijn.
Als ze vind dat de tijd er bijna opzit zal ze het u wel zacht doorsteken dat het gauw mag gaan gebeuren. Subtiel laat ze het wel verstaan. Vindt het heel raar dat je 30 min bent binnen geweest.
Klopt Kroketje. Ze laat alles heel vriendelijk op tijd weten. Ik ben zelf iemand die wel mag zeggen dat ik het uiterste uit mijn bezoeken haal, maar bij Bonita is het echt helemaal anders omdat ze echt niet gaat zoenen of laat beffen door klant. Nu is wel het feit dat ik het zelf nog nooit wou bij haar, maar ze zei me dat wel en je ziet dan ook dat ze dat meent. Wat ze doet is top en ze is super professioneel (wat eigenlijk wel goed is), maar verwacht geen zotte extra's.. je mag nog 25x of meer bij haar geweest zijn... ze blijft dezelfde service geven. Zelf ben ik een 10-tal of 11-tal keer bij haar geweest, always the same...
 
Geloof ik niks van bij bonita.
Bij bonita ben je normaal gezien 20 min binnen bij een briefje van 50 euro.
Bonita is daar normaal gezien heel strikt in.
Ook voor extra's rekent ze normaal gezien direct erbij.
Tongzoenen is al zeker een no-go bij haar en voor haar poes likken zulbje al van heel hoge huize mogen zijn.
Als ze vind dat de tijd er bijna opzit zal ze het u wel zacht doorsteken dat het gauw mag gaan gebeuren. Subtiel laat ze het wel verstaan. Vindt het heel raar dat je 30 min bent binnen geweest.
Staat als een paal boven water.

30 min voor 50 euro, da zal inderdaad niet zijn....

Ze zegt dat, subtiel weliswaar, dat je mag klaarkomen!

Ik denk dat bovenstaande wandelaar in een zodanige roes verkeerde waardoor de tijd trager leek te passeren 😉

Goed voor hem natuurlijk lol
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan